בהלה בקרב הורים במועצה האזורית לכיש - נהגים בני מיעוטים תחקרו בשאלות אישיות את ילדי ההסעות של הקייטנה

$(function(){setImageBanner('d109ab77-7747-4eb7-8707-b27ddc0438ec','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום (ראשון) שני נהגי הסעות בני מיעוטים של חברת מטיילי נהורה, אשר מועסקים על ידי המועצה האזורית לכיש, הטרידו את ילדי ההסעות בשאילת שאלות אישיות במהלך ההסעה בדרכם הביתה. הילדים המבוהלים הגיעו לביתם וסיפרו מיד להורים שהגיבו בכעס רב.

בתקופה כה מתוחה בטחונית הורים מנחים את ילדיהם להיזהר ולהישמר ולא לדבר עם זרים.

בהסעה של הקייטנה שאמורה להיערך סך הכל 4 ימים עלו נהגי הסעה בני מיעוטים שמעולם לא הסיעו את הילדים במושבים אלו ותחקרו את הילדים בני 6,9 בשאלות אישיות. 

הנהגים שאלו את הילדים את שמם הפרטי,  שם ההורים את גילם ומקום מגוריהם. כשההורים ההמומים שמעו את טענת הילדים פנו לשיטור הקהילתי לדווח על המקרה במיידי. 

מפקד השיטור הקהילתי תחקר את הנהגים אך הם הכחישו ששאלו את הילדים שאלות,  וטענו שרק אחלו להם "חג שמח"...

מפקד השיטור הקהילתי בקש שההורים יגיעו להגיש תלונה במשטרה, מכיוון שלנהגים אסור לשוחח עם הקטינים, אך מסר שרק כך יכלו לטפל בבעיה. 

אחד ההורים סיפר "כשפנינו לאחראי ההסעות במועצה, הוא אמר שנפנה למשטרה, ומעבר לכך לא מסר לנו שום פתרון , הם מצפים שנגיע עם ילד בן 6 לעבור תחקור בתחנה במקום לתת מענה ובטחון לתושב". 

ההורים הכועסים אמרו שמדובר בסך הכל 4 ימים של קייטנה, שבה הם אמורים לקבל שירות הסעות מהמושב לקייטנה וחזרה ולהעניק בטחון לילדיהם כפי שהיה עד כה.

הבוקר (שני)  הנהג הוחלף. והנהגים שהטרידו את הילדים פוטרו מחברת ההסעות.  

מנכ"ל חברת מטיילי נהורה ישראל רז מסר בתגובה " הנהלת מטיילי נהורה רואה בחומרה רבה הפרת נהלים ובפרט את נושא הטרדת הנוסעים, ותנקוט באפס סבלנות כלפי נהגים אשר לא ימלאו אר ההוראות החברה "

עוד הוסיף "הנהלת החברה תמשיך לדאוג לביטחונם ושלומם של כל התלמידים בהסעות ותלמד להפיק את הלקחים".

depositphotos מיניבוס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה