נקבע מותו של הבחור בן 19 שהתמוטט במהלך מסיבת טבע פיראטית בשמורה פורה

$(function(){setImageBanner('e83df5f2-917b-48bd-b214-8edb95627bc6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשעות הצהריים הוזעקו כוחות מד"א לשמורת פורה בעקבות דיווח על בחור בן 19 שאיבד את הכרתו ממכת חום ופונה על ידי כוחות מד"א במצב קריטי. בחקירת המשטרה התברר שהצעיר התמוטט במהלך מסיבת טבע פיראטית שנערכת בשמורה פורה , 8 מחבריו עוכבו לחקירה כמה שעות לאחר מכן מקבע מותו

דוברות משטרה

צעיר בן 19 התמוטט  במהלך מסיבת טבע סמוך למחלף מאחז שבדרום, זאת לאחר שככל הנראה התייבש. הוא פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבע את מותו. הצעיר הובא מחוסר הכרה לחניון של שמורת פורה, שם חבר לצוות מד"א שהעניק לו טיפול רפואי כשמצבו אנוש.

שמונה עוכבו לחקירה בחשד שארגנו את האירוע

המשטרה חוקרת נסיבות התמוטטותו של צעיר באיזור שמורת הטבע פורה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל אודות הבאת בחור ע״י חבריו במצב קשה לכביש 40 ופינויו לבית חולים סורוקה הוקפצו למקום שוטרים והחלו בסריקות אחר הזירה ממנה פונה.

המשטרה עיכבה לחקירה 8 חשודים כולל מארגני האירוע, אשר הובילו את השוטרים לעומק השטח המיוער של שמורת הטבע פורה בתוך וואדי נסתר לעין,שלא ניתן להבחין בו, למיקום בו נערכה המסיבה. במשטרה חושדים שהבחור התמוטט כתוצאה משתיית אלכוהול במהלך המסיבה וככל הנראה יחד עם תנאי מזג האוויר הקשים התמוטט. 

במהלך התחקור הראשוני של האירוע התברר כי בסמוך לשעה 09:00 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרח שמתגורר בקיבוץ רוחמה על כך שבאזור מתקיימת מסיבת טבע והוא שומע רעשים. מיד עם קבלת הדיווח יצאו ניידות של משטרת ישראל לאזור וביצעו במשך יותר משעתיים סריקות נרחבות, אך לא הצליחו לאתר את מקור הרעש. שלוש שעות לאחר הדיווח דווח על הצעיר שהוא איבד הכרה ומצבו אנוש 

במקביל, המשטרה עצרה את מארגן המסיבה בחשד להמתה בקלות דעת ושיבוש הליכי משפט. עורך דינו עדי כרמלי מסר כי "מדובר באירוע טרגי ומצער, אך לא פלילי. אני בטוח שהחקירה תבהיר שבהתנהלות מרשי לא דבק רבב". גורמים המעורבים בפרטי האירוע טוענים כי המקרה אירע לאחר שבן ה-19 ושניים מחבריו נסעו באוטו למקום אחר ולמסיבת יום הולדת.

במשטרה יבדקו אם השילוב הקטלני של החום הכבד ושימוש בסמים גרמו למותו של הצעיר. "הצעיר שכב במושב אחורי של רכב כשהוא מחוסר הכרה וחם מאוד למגע", סיפר פרמדיק מד"א ג'וש ויינשטיין. "מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו נוזלים, הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. פינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה