בית ספר אמית באר עמי פינקו ב'על האש' גדוד של 450 חיילי מילואים

$(function(){setImageBanner('344ccc3c-a32c-48b2-87af-dcd53d5e945b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הכל התחיל כששלמה זגורי, אשר בשגרה מחנך בבית החינוך אמית באר עמ"י שבמועצה האזורית באר טוביה ומגוייס בעת הזאת למילואים התקשר בתוקף תפקידו כרס"פ וביקש כיתות לימוד ואודיטוריום לטובת שעות הכנה ולמידה לגדוד.

אמית באר עמי

תומר אמנו, מנהל בית הספר שנמצא במילואים בצפון, גייס מרחוק את המועצה לפתיחת האודיטוריום לטובת העניין. והחל מהשעה שעה 10.00  בבוקר עד ניתן האישור הסופי להגעתם נפתח חמ"ל לטובת התארגנות בהולה לקראת אורחי הכבוד. תלמידות כיתה ח' הכינו שלטים לכבודם וכן החלו להתקשר למאפיות בסביבה לגייס מאפים.

במקביל, נפתחה קבוצת פייבוקס בה גוייסו תוך שעות בודדות אלפי שקלים. הצוות החינוכי הכינו עבור החיילים פינת קפה ומאפים מפנקים לאורך היום. החל משעות הצהרים נרכשו עשרות קילוגרמים של בשרים, שתייה, חדפ וכדומה – שבסיוע התלמידים הכינו והאכילו גדוד של 450 חיילים בעל האש בשרי מפנק.

"לפני כשבוע הרמנו ערב על האש לחיילי גבעתי, גדוד רותם, ככה שמשמים היה לנו מנגלים וציוד הנדרש לטובת הערב", משתף התלמיד אלישיב גלאם. "כשקבלנו את הפניה, מיד החלנו בגיוס כספים, לאחר מכן התקשרתי לחברים מהשכבה, ברגע שסיפרתי להם על האירוע ,לא היה להם ספק והתייצבו בבית הספר. 450 חיילים זאת כמות מכובדת. חילקנו משימות ויצאנו לדרך, היה שילוב מטורף בין כולם; תלמידים, צוות ואזרחים. בחסדי ה' הגענו ליעד שרצינו ואף יותר".

"בתור שמיניסט שתכף לקראת גיוס שנמצא כרגע בעורף, הבנתי כמה חשוב שיתוף הפעולה", מוסיף גלאם. "כל אחד חייב לעשות את המקסימום במקום שבו הוא נמצא בלי להשוות. ככה עם ישראל ינצח בכל אתגר שיעמוד לפניו".

תומר אמנו, מנהל אמית באר עמ"י: "כשקיבלנו אישור סופי להגעתם של החיילים, החלטנו שאמית באר עמי לא יהיה עבורם רק לאכסניה פיזית בלבד אלא נעשה הכל כדי שיקבלו מאיתנו את כל המעטפת והחיבוק האפשרי. תוך 4 שעות הצליח החמ"ל שהוקם להפיק אירוע שהשאיר גם אותנו המומים. האירוע כלל 'על האש' למאות חיילים, שתיה, מאפים שהוכנו על ידי הצוות, פיצוחים, מוזיקה ואפילו חמל ציוד שמנוהל על ידי ההורים שדאג לביגוד חם ולמוצרי הגיינה. גאים בצוות, בתלמידים ובקהילה שהרימה יחד איתנו את האירוע המופלא הזה! עם ישראל חי!".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה