בית הספר חופים ביד מרדכי נסגר : שני תלמידים אובחנו כחולי קורונה

$(function(){setImageBanner('f509bb5e-35aa-469b-81f7-97fb2f4fc2b6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בית הספר, היסודי חופים בקיבוץ יד מרדכי הודיע על סגירת בית הספר בשל תוצאות חיוביות של שני תלמידים מבית הספר אשר נדבקו בנגיף הקורונה.



ארכיון קורונה. צילום באדיבות כללית

כך נמסר להורי התלמידים : 

"לפני שעה קלה נתבשרנו על שני מקרי קורונה מקהילת בית ספרנו. על פי הנחיית שר החינוך ובעצה אחת עם משרד החינוך, משרד הבריאות והמועצה האזורית חוף אשקלון, הוחלט על סגירת בית הספר מרגע זה עד לסיום החקירה האפידמיולוגית וקבלת הנחיות נוספות ממשרד הבריאות. משעה 9:30 יצאו הסעות מבית הספר באופן מדורג לפיזור התלמידים לבתיהם ביישובים.

במטרה ליצור מרחק בטחון בהסעות הוזמן מערך אוטובוסים כפול. מערך ראשון של פיזור יצא בשעה 9:30 ומערך שני בשעה 10:15. אנא הודיעו למחנכת הכיתה – האם תגיעו לאסוף את ילדיכם באופן עצמאי או מאשרים חזרתם בהסעה. על התלמידים והצוותים חובת שהייה בבתיהם לשם מניעת מעגלי הדבקה, עד לקבלת הנחיה אחרת. אנו נשוב לעדכנכם בהקדם. חשוב שנשמע להנחיות ונשמור על הבריאות של כולנו. הנהלת בית הספר וצוות היועצות והמורים , כמו גם מערך השרות הפסיכולוגי במנהל החינוך עומדים לרשותכם כל העת".

מהמועצה האזורית חוף אשקלון נמסר " תושבים יקרים, בהמשך לזיהוי שני מקרי הקורונה בבית הספר חופים מוקדם יותר הבוקר, להלן ממצאי החקירה האפידמיולוגית:

1. מדובר בשני חולים המשויכים לשתי כיתות שונות בביה"ס. 2. שני החולים נסעו בהסעה אחת. לאחר קיום החקירה והיוועצות משותפת של המועצה עם משרדי החינוך והבריאות התקבלו ההחלטות הבאות:

1. התלמידים הלומדים בכיתות הללו ו/או שהוסעו בהסעות המשותפות קיבלו הודעה בדבר כניסה לבידוד החל מהיום.

2. הצוותים הרלוונטיים שבאו עמם במגע קיבלו הודעה בדבר כניסה לבידוד.

3. שאר תלמידי ביה"ס אינם בבידוד. מתווה החזרה לביה״ס ייבנה בשעות הקרובות ע״י הנהלת ביה״ס ויפורסם לכל כיתה בהתאמה. עלינו לזכור, כי מחצית מצוות המורים הונחו להיכנס לבידוד.

4. המועצה דואגת לתאם ולזרז בדיקות רפואיות בימים הקרובים עבור הילדים והצוותים המצויים בבידוד. בכל הנוגע למערך ההסעות המועצתי, כלל הרכבים באגף התחבורה עוברים לאורך היום ניקוי וחיטוי כנדרש בהנחיות. עבור כל שאלה או צורך צוות ביה״ס ומינהל החינוך עומדים לרשותכם. כמו כן ניתן לפנות אל מוקד המועצה במספר: 5106* בברכת בריאות איתנה, איתמר רביבו, ראש המועצה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה