בכיר באסותא אשדוד: "הימנעות מסגר נקודתי היום מבטיחה סגר מלא וקשה יותר מחר"

$(function(){setImageBanner('95ef85fe-b94d-45e8-a1bb-02dd98b9fb28','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בתגובה לדחיית המגבלות בהתאם לתוכנית הרמזור של פרוייקטור הקורנה פרופ' גמזו, אומר פרופ' עמית אסא סגן מנהל ביה"ח אסותא אשדוד, כי תוכנית הרמזור היא צעד נכון בכיוון הנכון, וכל דחייה שלה תוביל בסופו של דבר לסגר מלא על ישראל

ארכיון סגר על אשדוד

בלחץ ראשי הערים החרדיות ובתמיכת השרים החרדים, ראש הממשלה הורה לעצור את הדיונים על הטלת סגר בערים האדומות בישראל. בציבור החרדי זועמים בעקבות האכיפה הבררנית והאצבע הקלה על הסגר כאשר זה קורה בערים החרדיות. 

"אי אפשר לנקוט שום צעד או מהלך לפני שמחזירים את האמון שאבד. איך נסביר לציבור שלנו למה אפשר לקיים הפגנות המוניות ותפילות בחוץ אסור? איך נסביר את הסגר?" אמרו השרים החרדים לראש הממשלה בפגישה בהולה שהתקיימה רגעים לפני התכנסות ועדת השרים לקורונה.

קדם לפגישה מכתב שנשלח מראשי ערים חרדיות, אדומות, לראש הממשלה, בו הם ציינו כי לא יישתפו פעולה עם יוטל סגר על הערים החרדיות. דרעי, ליצמן וגפני אמרו כי "כל המומחים טוענים שסגר בערים האדומות החרדיות לא יועיל, וכנראה שלא יהיה מנוס מסגר כללי - ואז נגיע למצב קטסטרופלי".

סגן מנהל בית החולים אסותא באשדוד - מזהיר מסגר כללי קשה

פרופ' עמית אסא, סגן מנהל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, אומר בתגובה לביטול הסגרים בערים האדומות כי תוכנית הרמזור היא צעד נכון בכיוון הנכון, וכל דחייה שלה תוביל בסופו של דבר לסגר מלא על ישראל.

"ישראל מתמודדת עם המשבר הרפואי הגדול בתולדותיה שסופו לא ניראה באופק. תוכנית הרמזור אותה הציג פרופ' גמזו, ביכולתה לתת מענה ולהוריד את מקדם ההדבקה. העלייה במספר הנדבקים כפי שמסתמנת בנתונים ובייתר שאת עם הגעת החורף, יובילו בסבירות גבוהה לעומס על בתי החולים, עלייה בתחלואה ובכמות הנפטרים. הסגר הנקודתי הוא פעולת מנע נדרשת לפני סגר מלא, כל דחייה שלו היום, היא הבטחה לקידומו של סגר מלא וקשה יותר מחר", אמר פרופ' אסא.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה