בן משפחה של תלמיד מבית הספר רבקה גובר נדבק בקורונה- כרגע אין הנחייה לסגור את בית הספר

$(function(){setImageBanner('48a86462-58f2-464d-ad2d-7030a7d36488','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בית ספר היסודי רבקה גובר אשר נמצא במועצה האזורית לכיש פרסם הודעה להורים אשר בה ציין שבן משפחה של תלמיד מבית הספר נמצא חולה מאומת קורונה. התלמיד לא שהה בבית הספר ובנתיים בית הספר לא יסגר

ארכיון קורונה. צילום באדיבות כללית

סיגל  ישי מנהל בית הספר רבקה גובר פרסמה הודעה להורי התלמידים " משפחות יקרות, בן משפחה של אחד מתלמידנו נמצא חולה מאומת בקורונה. התלמיד לא נכח בביה"ס בשלושה ימים האחרונים. על פי הנחיות משרד הבריאות, התלמיד ובני משפחתו נמצאים בבידוד מרגע קבלת אימות הבדיקה. כמו כן בני המשפחה, ייבדקו מחר ואנו כמובן נמשיך לפעול בשקיפות מלאה ונשתף אתכם במידע הרלוונטי. בשורות טובות סיגל מנהלת ביה"ס והצוות החינוכי" .

שלשום התגלה כי שני תלמידים בתיכון צפית בבית ברל חלו בקורונה. בית הספר ממשיך לפעול, אך 62 תלמידים ומורים נשלחו לבידוד. 

עלייה בתחלואה במוסדות החינוך

למרות העלייה בתחלואה בתי הספר ברחבי הארץ לא ייסגרו ,  כך הוחלט בתום הערכת מצב שקיים אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא יחד עם שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר החינוך יואב גלנט. הדיון התקיים בעקבות העלייה החדה המחודשת במספר חולי קורונה בקרב תלמידי ואנשי צוות בבתי ספר ברחבי הארץ, וברקע המתיחות המתפתחת בין משרד הבריאות למשרד החינוך בעניין הפעולות בהן יש לנקוט כדי להיאבק באותה התפרצות.

שר החינוך גלנט הביע  התנגדות לסגירת בתי הספר ויצא נגד עמדת משרד הבריאות, שהמליץ לסגור "המציאות הזאת מאפשרת לנו ללמוד את העניין ולהמשיך ולהפעיל את מערכת החינוך. הניסוי הזה למעשה לא יקר, כי נגיף הקורונה לא קטלני לגביהם, המחלה קטלנית לאנשים מעל גיל 70 שלא נמצאים במערכת החינוך והם בגדול מהווים 90% מהתמותה", אמר השר. "לכן, עמדתנו היא שלא צריך לסגור את מערכת החינוך, ובמשרד הבריאות יכולים לחשוב אחרת, זה בסדר ולגיטימי, אבל אני אומר את עמדתי על סמך הנתונים שיש לי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה