בעוד חקירת רצח בני שלמה נמשכת - תיעוד חדש חושף כיצד חוסל מטווח אפס

$(function(){setImageBanner('d9872095-66bf-4e6c-8fce-74b1c1631d15','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

החיסול של ארגון הפשע בני שלמה, תיעוד חדש ממצלמות אבטחה באזור הרצח, מביא תיעוד של רגעיו האחרונים של שלמה. אחרי ששני המתנקשים יוצאים מהרכב והמרדף אחרי שלמה, הוא נפגע ונורה למוות מטווח אפס. החקירה בימ"ר לכיש נמשכת, ובערב יום כיפור הוארך מעצרם של ארבעת החשודים

יורה בשלמה מטווח אפס (קרדיט: בטתיעוד נוסף מזירת רצח בני שלמה חושף כיצד מחוסל שלמה, לאחר שנורה בגבו, מועד ואז מוודא הרוצח באמצעות ירי מטווח אפס, את מותו של שלמה.

כזכור, ימ"ר לכיש עצר לאחר מצוד את ארבעת החשודים ברצח, אחד מהם סטודנט לרפואה, ולפי שעה שמותיהם נאסרו לפרסום. 

רצח בני שלמה אירע ביום שני האחרון בשעות הצוהריים בתחנת דלק סמוך לאזור. שני חשודים שהגיעו ברכב, ירדו ממנו ופתחו בירי לעבר בני שלמה, ראש ארגון פשיעה בכיר באזורינו וחברו ששהו בתחנת הדלק. כוחות גדולים עורכים מצוד אחר החשודים בירי.

קצין משטרה שתדלק אופנוע בתחנת הדלק היה עד לירי ליד אזור. הקצין, שלא היה בתפקיד, דיווח למוקד ובמקביל פתח במרדף אחר רכב המתנקשים. באזור צומת חולון קצין המשטרה הצליח להתקרב לרכב וצעק לעבר היושבים בו "משטרה".

המתנקש רודף אחרי בני שלמה תוך כדי ירי

המתנקשים ניגחו את קצין המשטרה שנפל מהאופנוע אך לא נפגע. מיד לאחר מכן הם נמלטו מהרכב, עברו לצד השני של הכביש, השתלטו על רכב של אזרח ובאיומי אקדח שלפו אותו החוצה. קצין המשטרה עוד ניסה לירות לעברם, אך לא פגע בהם וכך הצליחו המתנקשים להימלט ברכב הגנוב עד שהגיעו לצומת הקרח ברמלה ושם נטשו אותו.

במהלך מרדף קצין המשטרה אחר היורים, נפצעה נהגת באורח קל עד בינוני מפגיעה ברכבה. "אשתי נסעה מאזור לצומת חולון וירו עליה, היא התכופפה ונכנסו בה מאחורה", סיפר בעלה של הפצועה שאושפזה בבית החולים וולפסון. "כל הזכוכית מאחורה מרוסקת, יש סימנים של ירי על הרכב. היא התקשרה אליי ואמרה לי 'ירו עליי, אני בסדר'. אנשים טובים עזרו לה מיד, היא הייתה בהלם".

כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירת ההתנקשות וגם לבית החולים וולפסון. בני משפחתו של שלמה טענה כי לא אפשרו להם לקבל מידע. קרובת משפחה שלו צעקה: "זה לא הגיוני שלא מכניסים את קרובי המשפחה. אנחנו לא צריכים לשמוע שהוא מת ואף אחד לא מדבר ולא מעדכן אותנו".

בני שלמה מועד לאחר שנורה בגבו (קרדיט בט"ש חירום)

בסיום הערכת מצב במשטרה, הוטלה חקירת הרצח על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במחוז דרום. מפקד מרחב לכיש ניצב-משנה ברק מרדכי קיים בזירת הירי הערכת מצב עם שוטריו, ונתן להם הנחיות להמשך פעולות החקירה כדי להגיע לזהות הרוצחים ומעצרם.

החיסול הוא רעידת אדמה בעולם הפשע של אשדוד, הדרום וגם השפלה. בני שלמה שלט בשנים האחרונות בעיר, וגבר על כל יריביו (בעיקר דומרני)  פעם אחר פעם תוך שהוא פוגע בהם שוב ושוב והם לא מצליחים להשיב בנקם.

לבני שלמה חיילים רבים ועסקים משמעותיים באזורינו ועתה עשויה להתפתח מלחמת ירושה.

האם הארגון יתפרק או ימצא לו יורש מתוך הארגון.

האם אייל נגר המתגורר באשדוד ונחשב למספר 2 שלו  - יוכל להחזיק את ארגון הפשע הגדול על כתפיו ולהמשיך להלחם נגד ארגוני הפשיעה האוייבים שחומדים מזה זמן רב בעסקי הפשע של הארגון?

האם נפתחה כעת מלחמת דמים עקובה מדם בלי חוקים, או שחברי הארגון של המחוסל ירימו דגל לבן?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה