מיה רגב ששוחררה משבי החמאס מובהלת לסורוקה לקבלת טיפול רפואי

$(function(){setImageBanner('2185a126-d9a5-4ac8-a203-6251dc774f36','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מיה רגב, שוחררה הלילה בחצות משבי החמאס לאחר 50 יום ובניגוד להסכם עם החמאס ללא אחיה איתי. על פי הדיווח מיה נפצעה באורח קשה - צפויה לנחות בקרוב במנחת המסוקים בסורוקה להמשך קבלת טיפול רפאי. חברתה עמית, תושבת באר שבע סיפרה: "אחיה עוד שם, הלב עדיין לא שלם"

מיה רגב. קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')

מיה רגב בת ה-21, הינה החטופה ששוחררה הלילה שמובהלת ברגעים אלו לסורוקה. רגב, נחטפה מהמסיבה ברעים יחד עם אחיה איתי, אשר נשאר בשבי.

עם הגעתה לסורוקה, היא צפויה לקבל טיפול רפואי ולהישאר להשגחה בחיק משפחתה וחבריה. אחת מחברותיה של מיה היא עמית, תושבת באר שבע וחברתה של מיה מהצבא. 

בראיון הערב מבית החולים סורוקה היא סיפרה: "כולנו מצפים לה בקוצר רוח. זה משהו שציפינו לו הרבה זמן, עם זאת החצי השני שלנו בעזה. עד שהחטופים לא חוזרים נצעק את נשמותינו עד שיחזרו, אבל הלב לא שלם. ילדים שהלכו להנות, לשמוח ובסופו של דבר קטפו אותם לעזה. אף אחד לא הכין אותנו מה עושים כשחוזרים מהשבי, אנחנו פה בשבילה לכל דבר שתצטרך".

דוברות סורוקה ודוברות משרד הבריאות נמסר לסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית, הגיעה אישה צעירה בת 21 ששבה לישראל. מצבה מוגדר בינוני. לא נשקפת סכנה לחייה. עם הגעתה עברה בדיקה רפואית ראשונית על מנת להעריך את מצבה ואת אופן הטיפול הנדרש במטרה להעניק לה טיפול רפואי מתאים. אלו רגעים רגישים עבור המשפחות ועבור השבים לישראל. אנו מבקשים לשמור על פרטיותם ועל כבודם. אנו שמחים על חזרתם הביתה ומאחלים לחזרתם של כל החטופים. ענבר גוטר דוברת סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, כללית

ד"ר קודש סיפר על הגעתה של מיה לבית החולים: "היא הגיעה במצב בינוני, בלי סכנת חיים ותזדקק בהמשך לטיפול ניתוחי. אנו תומכים בה ובמשפחתה". לדבריו, "עובדי בית החולים נמצאים בחזית הטיפול בנפגעי מתקפת הטרור. בימים האחרונים, בתיאום עם משרד הבריאות, אנו ערוכים לטפל בשבים מעזה. אנחנו מייחלים לשובם של כל שאר החטופים ומקווה שיגיעו בריאים ולא יזדקקו לטיפול רפואי, ובהם גם האחות שלנו נילי מרגלית". 

מיה רגב  בת 21 מהרצליה נחטפה יחד עם אחיה איתי רגב בן ה18 מהמסיבה ברעים 

איתי ומיה היו נרגשים מאוד לקראת המסיבה ב"רעים", שממנה נחטפו. האם מירית סיפרה: "היינו במקסיקו שלושה שבועות ונחתנו ב-23:00 ביום שישי בישראל. כל הטיול הם דיברו על המסיבה וכמה הם רוצים להיות בה. הם דיברו על המסיבה המון, והיה איזה רגע שהם פחדו שהם לא יגיעו בזמן, כי פספסנו את הטיסה הראשונה שלנו, והם ממש התבאסו. בסוף הגענו הביתה בשישי בחצות, וב-00:20 הם כבר היו בדרך למסיבה".

עם התקפת המחבלים על המבלים במסיבה, התקשרו האחים אל אביהם ועידכנו שהם מנסים להימלט. לאחר תקופה מורטת עצבים, קיבלו ההורים מירית ואילן רגב הודעה שאיתי ומיה חיים, אך נחטפו לעזה. 

הוריהם של האחים מהרצליה הובילו קמפיין רחב ומתוקשר למען השבתם הבייתה, יחד עם יתר החטופים – בעיר, בארץ ובעולם. מיה שוחררה היום משבי החמאס אך ללא האח איתי שנשאר  לעת עתה בשבי  החמאס. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה