בעקבות מבצע "מגן וחץ" מקומות אירוח והפוגה לתושבי הדרום

$(function(){setImageBanner('831f8225-53b6-4f1d-9e07-1d190491df72','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משפחות ועסקים מרחבי הארץ פותחים את לבם ושעריהם לתושבי הדרום אירוח והטבות להפוגה, הרשימה המלאה :

depositphotos הפוגה

רשימת ההטבות והנחות לתושבי הדרום 

קרן קימת לישראל מזמינה את תושבי עוטף עזה (עד 7 ק"מ מהגבול) לנפוש באגמון החולה ללא עלות כניסה.

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בירושלים

מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה לביקור חינם. הגן פתוח מ-09:00 בבוקר עד 19:00 בערב. הכניסה בהצגת תעודת זהות ועד יום ראשון. פרטים נוספים בטלפון 02-6794012 או באתר.

מוזיאון ידידי ישראל

מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה לביקור חינם עם הצגת ת.ז ובתיאום מראש. המוזיאון פתוח בימי ב'-ה' בין 10:00 ל-18:00 ובימי ו' בין השעות 09:00 עד 15:00. הכניסה למוזיאון בהזמנה מראש והסיור הינו הדרכה בלבד. פרטים נוספים ותיאום סיור באתר או בטלפון 02-5329400.

בבית יגאל אלון על שפת הכינרת פותחים את השערים לתושבי העוטף ללא תשלום

על הפרק: סיורים מודרכים הכוללים את הסירה העתיקה מגינוסר (בת אלפיים שנה), תערוכות על אודות יגאל אלון, תערוכת כינרת - סיפורה של הימה מנקודות מבט שונות לאורך ההיסטוריה, תערוכת שביל הסנהדרין ועוד. הכניסה חינם בהצגת תעודה מזהה בקופת האתר. פרטים נוספים באתר.

מרכז מורשת בגין בירושלים

מזמין את תושבי הדרום לבקר במוזיאון בחינם. הכניסה תתאפשר בימים היום (ג') ומחר (ד') בין השעות 16:30-9:00, בתיאום טלפוני 02-56562020 ובהצגת תעודת זהות.

התיאטרון הלאומי הבימה

מזמין את תושבי עוטף עזה להגיע הערב להצגות ללא תשלום. ההצגות הן "עוד חוזר הניגון", "אידה" ו"מלון סוף העולם". ההטבה תקפה בהצגת תעודת זהות בקופת התיאטרון. פרטים נוספים בטלפון 03-629-5555.

תיאטרון הקאמרי

מזמין את תושבי עוטף עזה לצפות בהצגות ללא תשלום מהערב ועד מוצאי שבת. ההצגות הן "עוץ לי גוץ לי", "גרושים", "מותו של סוכן", "הבן של מושיקו הגדול", "פוטוגרף 51" ו"רינגו". להזמנות התקשרו למספר 03-6060900.

תיאטרון בית ליסין

מזמין את תושבי עוטף עזה והדרום לצפות ללא תשלום בהצגות "זוג" ו"לעבור את הקיר", שיתקיימו השבוע. ההטבה תקפה עם הצגת תעודת זהות בקופת התיאטרון. פרטים נוספים בטלפון 03-7255333.

רשת מלונות ישראל קנדה

מעניקה לתושבי עוטף עזה 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת – נופי גונן בגליל, לייקהאוס כינרת, פליי סי פורט נמל תל אביב, ווסט חוף הצוק, פליי מידטאון תל אביב, enjoy ים המלח ופליי אילת. ההנחה תקפה על כל מרכבי החדר בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות באתר החברה או במרכז ההזמנות 9297*.

רשת מלונות jacob

מעניקה לתושבי עוטף עזה 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת – סי לייף נהריה, ריזורט חדרה, ג'ייקוב טבריה, ג'ייקוב אילת, בת שבע ירושלים ושינקין תל אביב. ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות במוקד ההזמנות 6367*.

רשת מלונות אפריקה ישראל

מעניקה לתושבי הדרום ולעוטף עזה 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת – קראון פלזה תל אביב, קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי, Vert ירושלים, Vert אילת, Vert ים המלח, Vert לגון נתניה, אינדיגו תל אביב, ביי ויו חיפה ועוד. ניתן להזמין דרך המוקד 3993* או באתר החברה.

רשת מלונות C-HOTELS

מחזקת את תושבי עוטף עזה ומעניקה לשבוע הקרוב 20% הנחה לאירוח במלונות הרשת – מלון אחוזת אסיינדה ביער בגליל המערבי ומלון נווה אילן בהרי ירושלים. ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות מול מרכז ההזמנות בטלפון מספר 03-9190669.

קולקציית מלונות בראון

מזמינה את תושבי הדרום ועוטף עזה להתארח באילת במלונות בראון אילת, בראון לייטהאוס אילת ובראון רד סי במחיר מיוחד של 500 שקל לחדר, כולל ילד חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר או בהנחה של 35% במלונות בראון בתל אביב ובירושלים, בהם לייטהאוס תל אביב, בראון ברוט, בראון בובו, בראון מחנה יהודה ובראון JLM ממילא. ההנחות תקפות בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף או יישובי הדרום. להזמנות ישירות במוקד ההזמנות של בראון 9649* או באתר.

מלונות הרברט סמואל

– אוקיינוס סוויטס הרצליה, אופרה תל אביב, דה הרברט תל אביב, הרברט סמואל ירושלים, מילוס ים המלח, הוד ים המלח, הריף אילת ושנגרילה אילת מעניקים לתושבי עוטף עזה והדרום (כולל אשקלון) 20% הנחה על בסיס האירוח שיוזמן. הנחה זהה של 20% תינתן גם לאורחים שיגיעו מהדרום למלונות אורכידאה אילת ואורכידאה תל אביב.

מלונות סטאי תל אביב וסטאי כנרת

יעניקו הנחה של 15% לתושבי עוטף עזה והדרום. ההנחות יינתנו בהצגת תעודת זהות בקבלה. להזמנות במרכז ההזמנות בלבד 2505* או 2506* למלונות סטאי.

רשת מלונות אוליב ורימונים

מצטרפים הבוקר לתמיכה בתושבי עוטף עזה ומעניקים הנחה של 30% לאירוח במלונות הרשת השונים בתל אביב, ירושלים, דריה על שפת הכינרת, נהריה, רגבה, גלבוע ועוד. ההנחה מותנית בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף במלון. ניתן להזמין דרך המוקד הטלפוני 6333*.

מלונות Ibis ירושלים

מרכז העיר ו-Ibis styles מרכז העיר מרשת מלונות Accor הבינלאומית מזמינים את תושבי הדרום וועוטף עזה להתארח בהנחה של 35%. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. להזמנות 9709*.

רשת סלינה

מעניקה לתושבי עוטף עזה 25% הנחה לאירוח בכל 13 סניפי הרשת בישראל, בהם דזרט גארדן רמון, מנתור בית אורן, מנתור אלמוג ים המלח, סלינה כינרת ועוד. ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין דרך המוקד 073-327-22-72 או באתר החברה ולקבל את ההנחה עם ההגעה למלון.

רשת מלונות מטיילים

מעניקה לתושבי הדרום הנחה של 20% באירוח במלונות הרשת השונים בצפון ובערבה. ההנחה מותנית בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף. ניתן להזמין דרך המוקד ודרך האתר.

רשת מלונות אסטרל

מעניקה לתושבי עוטף עזה 20% הנחה לאירוח במלונות הרשת ברחבי אילת - "מלכת שבא", "אריאה", "מאריס", "פאלמה", "ויליג', "נירוונה קלאב" ו"נירוונה סוויטס". ההנחה תקפה על כל החדרים בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה, ללא כפל מבצעים. ניתן להזמין במרכז ההזמנות בטלפון 086388868.

ירוחם

פותחת את שעריה לתושבי העוטף שרוצים להגיע ולהתארח ללא עלות או בעלות מופחתת במלונות, בגסטהאוסים ובצימרים של המועצה המקומית. כמו כן, עשרות אטרקציות יוצעו ללא עלות או בעלות מופחתת לתושבים שיציגו תעודת זהות מהעוטף. לפרטים נוספים ולהרשמה לפעילויות ולמקומות הלינה לתושבים היכנסו לפייסבוק "תיירות ירוחם".

מנו ספנות

מזמינה את תושבי עוטף עזה להפלגות נופש בהנחה של 20% באוניית הפאר "קראון איריס". ההנחה תינתן על שתי ההפלגות הקרובות – הפלגת סוף שבוע מיום חמישי הקרוב לשלושה לילות ללימסול בקפריסין, והפלגת אמצע שבוע מיום ראשון (14 במאי) ל-4 לילות לרודוס ולכרתים. ההנחה תקפה על מגוון החדרים באונייה. בהצגת תעודה מזהה של תושבי העוטף, כולל הערים אשדוד, באר שבע, אשקלון, שדרות וכל היישובים באזור. ניתן להזמין ישירות באתר החברה, או במרכז ההזמנות 8288*.

ישראייר

מעניקה לתושבי עוטף עזה 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו"ל. (הזמנה של מינימום 450 דולר לאדם). כמו כן, ישראייר תעניק 200 שקלים הנחה לכל הזמנה לחבילת נופש באילת. ההטבה תקפה מהיום ועד 15 במאי בהצגת תעודה מזהה, ליציאות בחודשים מאי ויוני.

חברת גוליבר

מציעה לתושבי הדרום הנחה של 100 שקל על מלונות בארץ בהזמנה בסכום של 1,000 שקל ומעלה לאדם. בנוסף, בחברה מציעים הנחה של 50 דולר על חבילות נופש וטיולים מאורגנים בסכום של 500 דולר ומעלה לאדם. בהזמנות של זוג ומעלה שיתבצעו עד 12 במאי. יציאה עד סוף השנה.

מלון בוטיק ניאה בשבי ציון

מעניק לתושבי הדרום ועוטף עזה 15% הנחה בהזמנת חדר על בסיס לינה וארוחת בוקר, ובנוסף ילד ראשון ללא עלות. הזמנות בטלפון 04-9958888 או באתר.

במלון נובה אילת

 מרשת מלונות אטלס, יוצאים במבצע מיוחד לתושבי הדרום - 465 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר. תוספת לילד - 120 שקל. בתל אביב, 35% ליומיים במלונות הבאים: סינמה, באקסטייג', ארטיסט, מלודי ופבריק. להזמנות התקשרו 08-6382432.

מלון מגדלה בכינרת

מעניק לתושבי הדרום ועוטף עזה 20% הנחה לאירוח במלון. ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות מול מחלקת ההזמנות במלון בטלפון: 04-6209900.

איגוד ערים כינרת

מזמין את המשפחות מהדרום לבלות ב-12 חופי האיגוד השקטים ולחנות ללא תשלום. אלה שמות החופים: במזרח הכינרת - כינר, דוגית, כורסי, חלוקים, גולן, לבנון וסוסיתא. במערב הכינרת - ברניקי, שקמים וצינברי. בצפון הכינרת - מפרץ אמנון. הזכאות להטבה בהצגת תעודה מזהה ביציאה מהחניון. פרטים נוספים באתר איגוד ערים כינרת ובטלפון 55477*.

מוזמנים לבא לנפוש ביחידת האירוח הזוגית והמפנקת שלנו

בצפון בקעת הירדן
20 דק מנחל האסי ונחל הקיבוצים.
הכל נקי ומפנק ברמה גבוהה.
מסעדות, מעיינות, וסדנאות
נשמח לארח אתכם
0542022499
אי שם בבקעה - אירוח בשדמות מחולה Somewhere in the valley
עד זוג + 2 ותינוק
תבואו תהנו תתפנקו - תשלמו כמה שאתם רוצים.

ביה"ס שדה כפר עציון מזמין את החברים מהדרום להתרענן להתאוורר ולבלות.

כבר הבוקר מתחם אמת הביאר המאפשר הליכה תת קרקעית באמת מים עתיקה יאפשר כניסה בחינם לתושבי העוטף עד 7 ק"מ מהגדר.
בנוסף השבוע משפחות מהדרום (עד 7 ק"מ מהגבול) מוזמנים לאירוח בצימרים ובבית הארחה של בית ספר שדה כפר עציון.
האירוח על בסיס כל הקודם זוכה!
הכל ללא עלות.
הזמנות בקישור במצורף, נא להשאיר פרטים דרך "צור קשר" בתחתית הדף (בעקבות צפי לעומס פניות סבירות גבוהה שיהיה קושי בזמינות טלפונית, אנו רואים את הפניות ונשוב אליכם) https://katzr.net/23ad4e
(נא לכתוב: מקום מגורים, מספר נפשות, יום מבוקש לאירוח ואנו נחזור אליכם. בשבת אנחנו מלאים אז אל תבחרו אותו)
מי שרוצה להעביר את היום הקרוב באמת הביאר שישאיר הודעה בקישור הזה - http://katzr.net/8225d8 ונחזור אליו עם תוכנית מדויקת
מוזמנים לשתף, ולהעביר לחברים מהדרום, כי חבל שישארו חדרים ריקים....
מזג האוויר בגוש עציון נעים ונוח כשבעל הארץ חם... אז תבואו...
צוות בית ספר שדה כפר עציון
*חברים - מנצל את הקבוצה הזאת למטרה חשובה. מוזמנים להעביר*
ירון רוזנטל

מלון מטרופוליטן בתל אביב: לינה בחינם

מלון מטרופוליטן בתל אביב קורא לתושבי עוטף עזה, המעוניינים להגיע למספר ימי התרעננות במרכז, בעקבות המתיחות הביטחונית בדרום להתארח בחינם בבית המלון ולהנות ממגוון השירותים שמציע. הלינה על בסיס מקום פנוי בבית המלון וכוללת חצי פנסיון. במעמד הפניה חובה להציג ת.ז עם ספח המעיד על מקום המגורים. לפרטים נוספים והרשמה: [email protected]

כפר הנופש עין גב: הנחה של 25%

כפר הנופש עין גב מחבק את תושבי עוטף עזה ומזמין להתארח על שפת הכינרת בהנחה של 25%. בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין כפר הנופש עין גב את המשפחות מהדרום לנפוש בשקט בחדרי האירוח על שפת הכינרת וליהנות מתיירות נמל עין גב.

חופי הכינרת: חנייה ללא תשלום

בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין איגוד ערים כינרת את המשפחות מהדרום לבלות ב-12 חופי איגוד ערים כינרת השקטים, ללא תשלום עבור החניה בחניוני הרכב של האיגוד (הכניסה לחופים חינם). בחופים הבאים: כינר, דוגית, כורסי, חלוקים, גולן, לבנון, סוסיתא, ברניקי, שקמים, צינברי ומפרץ אמנון. הזכאות להטבה - בהצגת תעודה מזהה ביציאה מהחניון. פרטים נוספים באתר איגוד ערים כינרת- www.kineret.org.il ובכוכבית כינרת מכל טלפון 55477*.

מושב סלעית( סמוך לצור נתן/כוכב יאיר) פותח את שעריו

וישמח לארח אתכם תושבי העוטף לימי הפוגה ככל שיידרש.
במושב בית ספר ייחודי, חם ומשפחתי שישמח לקבל את ילדיכם לפעילות ולשלב אותם בשגרת היום שלנו, בריכת המושב גם היא פתוחה עבורכם,
ו350 משפחות מאירות פנים מחכות לפגוש אתכם!
אשת קשר: גלי 050-858-1255

קדומים מארחת את תושבי עוטף עזה

לעדכונכם, הודעה ששלח כעת ראש מועצת קדומים חננאל דורני לראשי הרשויות בעוטף עזה:
לעמיתיי, ראשי הרשויות בעוטף.
מחזקים אתכם ואת צה״ל בימים מתוחים אלו.
משפחות מקדומים וכן בית ההארחה ׳נוף קדומים׳ מעמידים עצמם לרשותכם. משפחות מהדרום המעוניינות לצאת לרגיעה, מוזמנות אלינו בשמחה.
לפרטים: קרן - ‭054-7766380
חננאל דורני - ראש מ.מ קדומים

תיאטרון "נא לגעת" בנמל יפו,

מרכז תרבות ואמנות ייחודי מסוגו לשילוב יוצרים עם מוגבלויות שמיעה וראייה ולהיכרות הקהל הרחב עם עולמם, מזמין את תושבי עוטף עזה לצפות ללא תשלום בהצגת המערכונים הסאטירית “שיח חירשים" הערב יום ג' 9.5 בשעה 20:30, ובהצגת הדגל של התיאטרון ״לא על הלחם לבדו״ ביום ה' 11.5 בשעה 20:30.

להזמנות יש לפנות לטלפון 03-6330808 או באימייל [email protected]. ההטבה תקפה בהצגת תעודת זהות בקופת התיאטרון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה