בתום חיפושים נרחבים גלית צרפתי ובנה בן ה 5 אותרו בצפון הארץ

$(function(){setImageBanner('16435421-1ca7-4413-9265-f3bf547b2ee2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אתמול ( חמישי) הותר לפרסום שתושבת כוכב מיכאל גלית צרפתי ובנה בן ה- 5 נעדרים מזה כשבועיים לאחר שהיא לא מסרה את הילד למשמורת , במסגרת פסיקת בית המשפט בו הילד אמור היה לעבור לחזקת אביו. בתום חיפושים נרחבים הילד ואימו אותרו היום בצפון הארץ בריאים ושלמים. במקביל המשטרה מבקשת להאריך ב-6 ימים את מעצרן של האמא והאחות של גלית, החשודות בסיוע לה

גלית צרפתי בת ה-44 ובנה בן ה-5 שנעדרו מזה כשבועיים, נמצאו היום (שישי) בריאים ושלמים בצפון הארץ.

אמש עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פעלו חוקרי המשטרה במספר מישורים במקביל לפעילות החיפושים הנרחבת שנערכה אחר האם ובנה, שבמהלכה נעצרו לחקירה 2 נשים תושבות המושב כוכב מיכאל אמה ואחותה של גלית. 

כאמור, בתום מאמצי חקירה נרחבים שנמשכו לאורך הלילה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר בצפון הארץ, את המיקום בו נמצאת האם יחד עם בנה, ולפני מספר דקות הגיעו למקום שוטרים שאיתרו את שניהם בריאים ושלמים.

משטרת ישראל מודה לכל מי שסייע בפרסום ובחיפושים.

גלית צרפתי ובעלה לשעבר עברו גירושים ונקלעו לסכסוך על רקע משמורת על בנם בן  ה-5. בית המשפט קבע לאחרונה כי הילד יועבר למשמורת האב. גלית צרפתי שנפגעה מההחלטה- נעלמה יחד עם בנה, במשטרה חושדים שקיים חשש לחייו.

מראשיתה של החקירה, משטרת ישראל מפעילה את מיטב חוקריה וכלל האמצעים הקיימים ברשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכל במטרה לאתר את הילד בהקדם, לוודא את שלומו ובטחונו ולממש את החלטת בית המשפט.

באדיבות המשפחה

משפחתה של גלית צרפתי הגיבה "גלית הייתה עם הילד עד היום וגידלה אותו בסביבה חמה ותומכת. היא שומרת עליו מכל משמר והיא אימא מדהימה ומסורה. גלית לא חטפה ולא נעלמה עם הילד אלא היא שומרת עליו. בית המשפט פסק נגד גלית והדבר פגע בה בצורה משמעותית וגרם לה לפעול על פי צו מצפונה ולא למסור את הילד". כמוכן מסרו בני המשפחה כי אינם יודעים היכן היא והילד, אבל סבורים שהם במקום בטוח ולא חסר להם דבר.

האם טענה בדיונים בבית המשפט שהאב התעלל מינית בבן, אך הטענה נדחתה, ועל מנת שלא לקיים את הצו היא החליטה לפי החשד להיעלם.

במושב כוכב מיכאל נפרסו כוחות גדולים משעות הלילה אשר ניסו לאתר את האם ובנה. 

האם יצרה סרטון עם כל בעלי המקצוע שהתייעצה איתם לגבי מצבו של הילד והוכיחה את טענתה שהאב לכאורה מתעלל מינית בילד. ואם זאת בית המשפט פסק לטובתו של האב ולכן האם החליטה לא למסור את הילד לאביו, הסרטון עלה לרשת ברגע שבית המשפט התיר לפרסום את היעדרותם צפו בסרטון : 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה