גאווה לדרום: ראש המועצה לשעבר של שער הנגב ח"כ אלון שוסטר מונה לשר החקלאות הבא של מדינת ישראל

$(function(){setImageBanner('89054409-0f0d-4b09-a999-9f680f212d27','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ממלא מקום ראש הממשלה ושר הבטחון המיועד, ח"כ בני גנץ סיכם היום (חמישי) עם ח"כ שוסטר על מינויו לשר החקלאות. אלון שוסטר (63) מקיבוץ מפלסים הוא ראש המועצה לשעבר של מועצה אזורית שער הנגב . אשר פעל רבות במשך השנים להגברת ביטחונם של תושבי העוטף ומיגון כלל מוסדות החינוך באזור. ח"כ שוסטר "מצפה להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד למען מדינת ישראל ואזרחיה, החקלאות הישראלית והחקלאים בישראל"

שוסטר שנולד ועשה את כל שנותיו בקיבוץ מפלסים שבמועצה האזורית שער הנגב, מילא שורה של תפקידים בקיבוצו, ולאחר מכן עבר לתחום החינוך ושימש כרכז החברתי בתיכון שער הנגב ולאחר מכן סגן מנהל בית הספר. בשנת 2002 נבחר לתפקיד ראש המועצה האזורית וכיהן בתפקיד עד לשנת 2018, עת הצטרף לרשימת כחול לבן שהתמודדה לראשונה בבחירות לכנסת ה-21. כהונתו של שוסטר כראש המועצה האזורית לוותה בהתגברות הירי מרצועת עזה אל קיבוצי ויישובי העוטף ובסבבי הלחימה הקשים שהיו באזור – גשמי קיץ, עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן.

אלון שוסטר בכנס הנהגות הקיבוצים האחרון שהתקיים בחודש פברואר. צילום: דנה בר-און

בשנת 2009 זכה באות "אביר איכות השלטון" של התנועה לאיכות השלטון, תחת קטגוריית "החוסן הלאומי". נימוקי הוועדה לפרס: "בהוקרה על תרומה יוצאת דופן לחוסנה של החברה בישראל, בתנופת פיתוח ואכלוס - תחת אש ובזמן רגיעה. אלון שוסטר ראוי לשמש דוגמה ומופת למעשה חלוצי איכותי המשלב עמידה בקו העימות עם יצירה".

שר החקלאות הנכנס, אלון שוסטר: "שמחתי להתבשר על כך שבני גנץ רואה בי אדם ראוי לכהן בתפקיד שר החקלאות. אני מודה לו על האמון שנתן בי, ומצפה להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד למען מדינת ישראל ואזרחיה, החקלאות הישראלית והחקלאים בישראל״.

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית בירך את שוסטר על רקע המינוי המסתמן, ואמר: "החקלאות הישראלית בידיים טובות. ברכות חמות ואיחולי הצלחה לחברי הטוב ושותפי לדרך, אלון שוסטר, שר החקלאות הבא של מדינת ישראל.


אחרי שנים רבות בהן היה תיק החקלאות "פרס ניחומים" לשרים שלא רצו בו, הגיע הזמן לשר שהוא חקלאי בנשמתו, שחי ונושם את עבודת האדמה כל חייו ושחקלאי ישראל וחקלאות ישראלית זורמים בדמו. 
משפט מוכר אומר ש"טרקטור טוב חורש גם בבוץ". אחרי שנים בהם ממשלות ישראל הכניסו את החקלאות לבוץ, אלון הוא האיש הנכון בזמן הנכון לחלץ אותה לדרך חדשה. אני מכיר את אלון שנים ארוכות וראיתי אותו מתמודד עם קשיים ואתגרים בעבר, אני מכיר ומוקיר את יכולותיו. בשמי ובשם כל התנועה הקיבוצית המרחב הכפרי וחקלאי ישראל כולם, אני מבקש לאחל  לאלון הצלחה רבה.

זה הזמן לחזק את החקלאות הישראלית, לחזק את החקלאים המקומיים ולהמשיך וליהנות מתוצרת כחול לבן.

אלון שוסטר ואופיר ליבשטיין  דוברות שער הנגב

מועצה אזורית שער הנגב מברכת על מינויו של ח"כ אלון שוסטר לשר החקלאות הבא של מדינת ישראל: 
כמי שהיה ראש המועצה כ-16 שנים והוביל את הישובים לאורך שלוש מלחמות ומציאות ביטחונית מעורערת, אלון הצליח בעשייתו למען שער הנגב להביא לחוסן קהילתי ולצמיחה דמוגרפית יוצאת דופן.
אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב:* אני מכיר את אלון כבר שנים רבות. לפני כשנתיים החלפתי אותו בתפקיד ראש המועצה, תפקיד אותו מילא במסירות נפש. כבן לדור המקימים של קיבוץ מפלסים, תחומי החקלאות אינם זרים לאלון. מדובר באיש ההתיישבות העובדת, אשר יודע את כוחה האמיתי והנכס שנקרא החקלאות הישראלית. אני סמוך ובטוח כי אלון יחזק כל הענפי החקלאות השונים- בקיבוצים, במושבים ובמשקים הפרטיים וידע לייצר ביטחון תזונתי תוצרת כחול לבן, לכלל אזרחי מדינת ישראל".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה