גאווה מקומית - פרס החינוך ארצי לפנימיה מצטיינת הוענק לכפר הנוער קדמה שבמועצה האזורית יואב

$(function(){setImageBanner('6593f94c-764b-44d7-895a-f859fe979492','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כפר הנוער קדמה שבמועצה האזורית יואב קיבל את פרס החינוך הארצי לפנימיה מצטיינת לשנת תשפ"ב. הכפר נמצא בניהולו של שחר רובינשטיין, ומהווה מסגרת חינוכית ייחודית המעניקה הזדמנות שניה לנערים ונערות שנשרו מבתי הספר עבור מ-125 תלמידים בכפר מנהלת את הפנימיה שראל מולה אשר קיבלה בטקס מרגש במיוחד את אות ההוקרה של הפנימיה.

טקס הענקת הפרס נערך השבוע במסגרת כנס לפתיחת שנת הלימודים שקיים המינהל לחינוך התיישבותי במעמד שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר והמשנה למנכ"לית, אבי גנון ומאות אנשי חינוך.  

אילנה נולמן, ויו"ר ועדת הפרס, יוסי זגורי, העניקו את אות ההוקרה לשראל מולה, מנהלת הפנימיה ב"קדמה", ולצוות ההדרכה ואמהות הבית.

קרדיט: שראל מולה, אלבום פרטי

הפרס ניתן להם על קידום לימודי, ערכי וחברתי, על דאגה לאיכות החיים של התלמידים והצוות, טיפוח סביבתי, צמצום נשירה, שיתוף המשפחות בחיי הפנימיה ופיתוח מקצועי של הצוות.

הפנימייה קיבלה תעודת הוקרה ופרס כספי עבור יום גיבוש לצוות החינוכי שהוביל להישג זה.   

 מיכאל לע"מ

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך: "הזוכים בפרס משתייכים לקבוצה איכותית של מסגרות חינוך ואנשי חינוך מעוררי השראה. מנהל הפנימיה, צוותי ההדרכה ואמהות הבית הם דמויות משמעותיות בתהליך החינוכי שמלוות את התלמידים 'סביב השעון' ושותפות להצלחתם יחד עם צוות בית הספר".

"קדמה מצליח לשנות חיים שלמים של תלמידים ושל משפחות, ואין שכר מרגש יותר מהידיעה שיש לנו יד בעיצוב פני דור העתיד של החברה הישראלית", אמרה שראל מולה, מנהלת הפנימייה.

"הפרס הזה שייך לכל לצוות הפנימיה ולכפר הנוער כולו".

כפר הנוער קדמה  בניהולו של שחר רובינשטיין, הוא מסגרת חינוכית ייחודית המעניקה הזדמנות שניה לנערים ונערות שנשרו מבתי הספר.

בכפר הנוער מתחנכים 125 תלמידים (ח'-י"ב) והוא כולל  בקמפוס אחד: בית ספר (ח'-י"ב), פנימיה, משק חקלאי המשמש מרחב ללמידה והעשרה ומערך טיפולי.

מידי שנה בוחר המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי את מוסדות החינוך המצטיינים ביותר המייצגים עשייה חינוכית-ערכית ייחודית ומיטבית.

השנה נבחרו שש פנימיות חינוכיות מצטיינות בכפרי הנוער בן שמן, עיינות, נווה הדסה, קדמה, מבואות ים ואמית פתח תקוה.

מוסדות החינוך הזוכים נבחרו לאחר תהליך מעמיק של המלצות וסיורים שערכה ועדת הפרס, בראשות יוסי זגורי, וחבריה: לייקה חיאט, ארז שעיוביץ, אביתר לרר, ד"ר שדאד אבו פול, פביאן מלשקביץ, מאירה בר ולילך שרקט.    

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה