דפנה גרקוביץ נחטפה מביתה בכיסופים על ידי מחבלים ומוחזקת בשבי החמאס

$(function(){setImageBanner('5019bee7-6bf7-4125-a536-5cac5b9ed764','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

דפנה גרקוביץ, בת קיבוץ כיסופים, היא בין נעדרי 7 באוקטובר וככל הידוע נחטפה לעזה. היא נולדה בצ'ילה לפני 47 שנה בשם לורן וחיה בכיסופים עם בן-זוגה הספרדי, איוון אִיָרָמֶנדי. גם הוא ככל הנראה בין החטופים.

דני גרקוביץ' בן ה67 מתגורר בקיבוץ כיסופים כבר 30 שנים והוא משמש כמפקד תחנת המתנדבים של הכבאות וההצלה באזור. את הבוקר הארור של שבת ה-7 באוקטובר הוא לא ישכח בחיים והוא מתאר אותו לפרטי פרטים וסיפר לאתר וואלה : "הייתה הפגזה כבדה. לא הייתה כזאת אף פעם. עשרות רקטות ופצמ"רים. לאחר מכן בקיבוץ אנחנו מבינים שיש מחבלים שחדרו - הם נכנסו תחת האש הכבדה שאנחנו סופגים". דני נכנס לממ"ד אבל דאגתו היא לבתו דפנה ובעלה איוון, שגרים עשרות מטרים ממנו.

"הייתי בקשר עם הבת בשעה שמונה וחצי והיא כתבה שיש מחבלים מסביב לבית שלה. אמרתי לה - רק תשכבי ותתחבאי ואז היא מדווחת שהם נכנסו הביתה ושוברים הכל. היא כותבת לנו "הצילו!". לאחר מכן רשת התקשורת נופלת ולדני אבד הקשר עם בתו.

לאחר יותר מ-24 שעות במקלט דני יוצא ורואה את החורבן וההרס שמסביב בקיבוץ. "אנחנו רואים שהכל שרוף. בתים שבורים. בסריקות אנחנו מגלים משפחות שלמות שנטבחו. החיילים ביצעו סריקות אך לא מצאו את הבת שלי ואת בעלה, אנחנו עדיין לא יודעים איפה הם", הוא מספר

בנתיים נמשכים החיפושים אחרי בתו, דפנה גרקוביץ' בת ה-47, ובן זוגה איוון אִיָרָמֶנדי בן ה-46 שנעדרים ובתקשורת הספרדית מדווח שההערכה היא שהם נחטפו לעזה.

דפנה ובעלה איוון נעדרים

אלי ולטמן כתבה
דפנה חברתי היקרה ואיוון היקר,אתם כל היום במחשבותיי! בואו הביתה כברררר, איפה אתם..איך אתם מרגישים? שאלות יומיומיות, אין בי שקט אך מנסה למצוא אותו בתוכי עבורכם. אני איתכם ברוחי כל רגע ורגע, מבקשת ומייחלת לראותכם שוב, בקרובבבב,עכשיו. דפנוש אהובה שלי שולחת לך את אהבתי הגדולה,לא נתפס לי כל הדבר הזה. אישה חזקה את מלאה בטוב וחן, מבקשת אני מהיקום שיעזור לכם בכל רגע ולחזור אלינו, הרבה אהובים מחכים לכם כאן ממש. זועקת את תפילותיי אליכם אהובים,החזיקו מעמד ואמן שנראה אתכם ממש בקרוב ונחבק אתכם במלוא האהבה, נשמות יפות שאתם! מחכה לכם, אוהבת אתכם. הלוואי ואתם שומעים אותי ברוחי ואורי הישר מועבר אלייכם. דפנה גרקוביץ, איוון אירמנדי, אתם כאן איתנו עכשיו בריאים ושלמים! וכך קורה! מחשבה היוצרת מציאות ושמה זאת כאן, זעקה שקטה אך גדולה ליקום לאמא אדמה

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה