האם הבדואיים יהפכו להיות שלטי הפשע בין אשדוד לבאר שבע במקום היהודים?

$(function(){setImageBanner('2d284ba6-3004-462b-905b-4df0763672db','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

האם הבדואיים הופכים אט אט מחיילים ומחסלים עבור ארגוני פשע יהודיים לארגון פשע עצמאי, חזק, גדול ואכזרי שמתכנן בעצמו להשתלט על אזור אשדוד עד באר שבע?
ההערכה היא שהבדואים עצמם רוצים למלא את החלל שהותיר אחריו בני שלמה, כדי להשתלט על העסקים בדרום. הם מבינים את כוחם ולא ירחק היום שהערבים היהודים הם אלו שיעבדו עבורם ולא להפך.

המלחמה האכזרית העקובה מדם בין ארגוני הפשיעה בדרום, הביאה לכך שהם הסתייעו רבות בעבריינים מהפזורה הבדואית  כדי לבצר את כוחם. הם גייסו אותם בתחילה כשומרי ראש ולאחר מכן כחיילים, בהמשך כמחסלים מקצועיים ומשם נתנו להם יד ורגל בתוך הטריטוריה שלהם.

בעולם הפשע אימצו נוהל חדש - במקום שהחיילים של ארגוני הפשע יצאו למשימות חיסול של ראשי ארגונים (מה שיסמן אותם כאחראים על החיסול ) הם השכירו ערבים כרוצחים שכירים חיצוניים שיבצעו עבורם את החיסול, למה דווקא ערבים? כי הם שכירי החרב המסוכנים ביותר והזמינים ביותר.  זה שהיהודים מזמינים רצח יהודים ע"י ערבים... זה דבר שלא היה מקובל לפני שנים, אבל בעולם החדש של ארגוני הפשע אין כבר קווים אדומים, אין קודים של כבוד – יש רק תאוות נקם וצורך הישרדותי מידי שמתאפשר רק באמצעות חיסול המתחרים.
לא זו בלבד, בעולם העברייני אומרים שאין ארגון פשע בישראל של היום שלא מסתמך על משפחות הפשע מהמגזר הערבי.

הכוח העולה הבדואי:

לבדואים יש נשק מקצועי רב שאין לעבריינים היהודיים – הם הצליחו לשדוד בסיסים צבאיים וגם להבריח נשק מעבר לגבולות בהם הם שוחים כמו דגים במים. הם גם יודעים להחביא את נשקם במדבריות, מה שלעבריינים היהודים יותר קשה.

לבדואיים יש גם כסף רב, הם יודעים לגדל, לייצר ולהבריח סמים והתאבון שלהם רק הולך וגדל. הם רוצים את מקורות הכסף של דומרני ובני שלמה שחוסל.

מדובר בקבוצה של של מאות עבריינים (בקבוצות ומשפחות שונות), בהם כמה רוצחים שכירים שכבר העבירו מסרים שהם מתכוונים לפגוע בכמה ראשי ארגוני פשע מדרום הארץ והשפלה. 

חמושים בפזורה הבדואית | צילום: עמאר אסאדי

עבריין מדרום הארץ מספר - "הם חמושים ברובי קלצ'ניקוב, אם-16, אלות ומוטות ברזל, יש להם כמויות אדירות של אמצעי לחימה. שוטרים פוחדים להתעסק איתם. הם מטורפים. בכל רגע הם יכולים לחסל כל אחד. אין להם אלוהים. הם מסוגלים לדרוס שוטרים למוות או לירות בהם אם ינסו לעצור אותם. מי שמסתכסך איתם עדיף שיכין לעצמו קבר וירושה או פשוט שלא ייצא מהבית. במקרה הטוב יצטרך לשלם להם כופר של מאות אלפי שקלים כדי שלא יורידו אותו. לעבריינים היהודים קשה ויהיה קשה עוד יותר להתמודד עם העוצמה של הבדואיים".

ראשי ארגוני הפשיעה מתחבאים לכן הבדואים מתחזקים:

כל עבריין וכל שוטר יודעים שיש חוזה שמן על חיסולו של שלום דומרני – החוזה אומרים כבר נחתם והשאלה מתי ואם יצליחו להוציאו לפועל.

כך גם אייל נגר, המספר 2 של בני שלמה, נמצא בסיטואציה של – הוא או דומרני - רק אחד מהם יכול להישאר חי.
אייל נגר נעלם מהשטח. הוא ממתין להתפתחות כדי שיוכל שוב להרים את הראש מעל הקרקע.

שלום דומרני, מתוך יוטיוב

גם משפחות הפשע מהמגזר הבדואי בדרום, סימנו את דומרני כאויב. הוא חיסל בן משפחה שלהם שהיה שומר הראש של בני שלמה ובנוסף הנוכחות שלו מפריעה להם בהשתלטות המוחלטת על הדרום (אשדוד עד באר שבע).

דומרני יודע שהוא על זמן שאול ושיחידות חיסול רק ממתינות להזדמנות הראשונה כדי להיפטר ממנו.

הוא חזר לאחרונה לדירת הגג שלו באשקלון, הוא מסתגר בביתו רוב הזמן וממעט ביציאות ממנו, וגם אז, הוא כבר לא מלווה על ידי מקורבים, אלא על ידי צבא של  מאבטחים, חלקם  הוא שוכר  מחברות אבטחה רשמיות.

הוא יודע שלא רק חוליית חיסול אחת מחפשת אותו אלא ממש יש עליו מכרז בשיטת כל הקודם זוכה. וזוכה בהרבה כסף.

גם העבריין דין בן פורת, מבכירי ארגונו של ראש ארגון הפשע המנוח בני שלמה, שהשתחרר בחשאי לפני שבועיים מהכלא - , נמצא על הכוונת של עבריינים יריבים מארגוני פשע בלכיש ובשפלה - מאז שחרורו הוא נמצא תחת אבטחה משטרתית, הועבר לדירת מסתור של מקורביו במרכז הארץ, ומשם עבר להסתתר בדירת מסתור בישוב לא יהודי בצפון.

גורם במשטרה, טוען: "בלי הגב של בני שלמה, לדין בן פורת אין מה לחפש בחוץ, החיים שלו בסכנה ממשית. יש לו יריבים רבים שמחכים להזדמנות לפגוע בו.

דין (דניאל) בן פורת

כך גם העבריין המסוכן משה רובין מבאר שבע, המזוהה עם בן עירו מטיל האיימה - ניבי זגורי, השתחרר גם הוא מהכלא לא מכבר, וגם הוא ממעט בהופעות ציבוריות.
הוא נחשב כרגע "מבודד" ללא גיבו של ניבי ואחיו חגי זגורי הכלואים.

וכך, בזמן שכל ראשי ארגוני הפשע בדרום וחייליהם הבכירים ביותר, נמצאים במנוסה ובניסיון לשרוד, הבדואים מזהים הזדמנות לקחת את הפיקוד ולהשתלט על העסקים הגדולים שיצרו בעבר הרבה מאוד כסף לארגוני הפשיעה בדרום. הם עומדים למלא את החלל הגדול שנוצר בעקבות מלחמת העבריינים היהודים בינם לבין עצמם

וזכרו שמדובר בפושעים עוד יותר מסוכנים מאלו שהכרנו עד עתה - גורם מודיעיני במשטרה מספר - "הם חיים על פי חוקי הג'ונגל. אני לא זוכר עבריינים בסדר גודל כזה שמטילים פחד על עבריינים בכירים מאוד בישראל וגורמים להם לא לצאת מהבית". 

מתוך הטיקטוק

הבדואים כבר מתנהגים כעצמאיים:

תופעה חדשה היא שבפזורה הבדואית מנהגים כראשי ארגון עצמאי – לאחרונה - עבריינים בכירים מהפזורה הבדואית הזהירו את ראשי ארגוני הפשע בישראל ואת החיילים שלא יעזרו או ישתפו פעולה עם ראש משפחת הפשע לביא מרחובות. זאת בעקבות רצח העבריין בני שלמה, והרצח של המאבטח הבדואי מהפזורה ששמר על ביתו כמה חודשים לפני כן.

העבריינים חושדים שללביא ואנשיו יש קשר לרצח של המאבטח בחודש יולי השנה, בעת ששמר על הווילה המבוצרת של שלמה במושב חלץ. ובצורה כזו או אחרת גם לחיסול של שלמה ולכן הזהירו מפני שיתוף פעולה איתו ועם אנשיו. עצם האיום הישיר על ראש ארגון פשיעה (שגם שותף היום עם דומרני) מהווה עליית מדרגה.

.

העברינים הבדואים כבר לא מסתפקים בפירורים - אומרים שהם כבר דוחים הצעות ל סכומים של עשרות מיליונים עבור שיתופי פעולה וסולחה עם שלום דומרני. הם עצמם רוצים לשלוט על הגזרה  בין באר שבע לאשדוד ובתקופה האחרונה הם עורכים במבצע של ניקוי השטח מעבריינים יהודים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה