האם שלום דומרני התאהב בדומרני החדש ויצליח לפרוש מעולם הפשע?

$(function(){setImageBanner('27c32aab-7503-4817-8592-b331a9fc151d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כבר בתחילת המלחמה בעזה, שלום דומרני יצא למסע של תרומות לחיילים וגם למפונים. האיש המפחיד ביותר בדרום התאהב ככל הנראה בסטטוס החדש של סנטה קלאוס ובחום שהרעיפו עליו החיילים, צריך עכשיו להחליט – האם הוא חוזר למלחמות ארגוני הפשע או שהוא מחפש דרך יציאה? והשאלה הגדולה - האם הוא בכלל יכול לצאת גם אם ירצה?

שלום דומרני בשטח עם החיילים

ארבעה חודשים של שקט יחסי באזור הדרום, עשרות עבריינים מארגוני פשע שפונו מבתיהם, החלו לחזור לבתיהם ואיתם גם העבריינים ששולטים באזור.

לאחר שקט יחסי גם בגזרת עולם הפשע, באחרונה היו כמה אירועים של סחיטה באיומים של בעלי עסקים באשדוד ובאשקלון. באחד המקרים המשטרה עצרה שלושה עבריינים מאשדוד ואשקלון שאחד מהם מזוהה עם ראש ארגון הפשע שלום דומרני, לאחר שסחטו איש עסקים באלפי שקלים בטענה שהוא חייב להם כספים. אנשים המזוהים איתו זרקו לפני ימים ספורים רימון הלם לעבר חצר בית ברחוב גביש באשדוד שנועד לאיים. טרם נעצרו חשודים במעשה.

דומרני תורם לחיילים:

גורמים במשטרה ציינו כי חזרתם של העבריינים שפונו מבתיהם לשדרות, אשקלון ואשדוד מעלה את החשש לפתיחת מלחמה חדשה בין כנופיות עבריינים וארגוני פשע באזור לכיש והדרום

אולם מקורבים לדומרני מספרים לאשדוד נט כי הם פועלים עצמאית, הם אומנם נחשבים למקורבים לו, אבל דומרני עצמו רוצה להתנער ולהשתחרר מאלימות. אם יתאפשר לו ולא ירדפו אחריו, הוא יהיה שמח לפרוש. יש לו הרבה כסף, הוא הרים את כבודו לאחר שהושפל ע"י בני שלמה המנוח ועתה הוא מחפש שלווה עם משפחתו החדשה.

דומרני תורם למפונים:

המקורבים יודעים לספר לאשדוד נט שהמפגש הישיר שלו עם החיילים בשטח עשה לו משהו בלב, הוא התרגש מהמגע הישיר ומכך שיכול היה לעזור להם וכך גם למשפחות המפונים. יש מעריכים שדומרני תרם מיליוני שקלים בתקופת הלחימה.

עכשיו השאלה איך הוא יוכל ואם הוא יוכל לצאת לדרך חדשה?

במשטרה מספרים ש - "במשך ארבעה חודשים היה שקט יחסית באזור. מרבית העבריינים פונו עם בני משפחותיהם לאילת וים המלח, ועכשיו שהכול רגוע הם חוזרים הביתה ומתחילים לסגור חשבונות עם עבריינים יריבים ולהשתלט על טריטוריות שאיבדו. אנחנו עוקבים אחרי כל מי שחזר ונטפל בו".

מצד שני עבריינים מקומיים מספרים שמי שמפנה טריטוריות הוא דומרני שמעדיף פחות ופחות להתערב.

לדעת גורמים שהצליחו לצאת מעולם הפשע – דומרני יתקשה להשתחרר משם – בכל מלחמה שתפרוץ בין עבריינים, יצביעו על דומרני גם במשטרה וגם בעולם הפשע, כמי שקשור לכך. גם אם הוא ירצה להשתחרר, ינסו שוב ושוב למשוך אותו פנימה. הוא תמיד יצטרך סביבו אבטחה כבדה, שעולה הרבה כסף, הוא יאלץ להיות מעורב כאשר בני בריתו יותקפו ולכן קש לראות אותו פורש. מקסימום מוריד הילוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה