הוארך מעצר החשודים באירוע הירי ופציעת השוטר הלילה סמוך לאשדוד - צפו בתיעוד מרגעי החיסול

$(function(){setImageBanner('2ed8d9a3-b1c8-45b9-b2ba-a1a4aa06bc2d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ניסיון החיסול הלילה בסמוך לאשדוד - בית המשפט האריך את מעצרם של שני העבריינים המוכרים, המשתייכים לכנופיה הגרוזינית. אחד מהם חשוד בירי לעבר שוטר ופציעתו הקשה. צפו בתיעוד מניסיון החיסול של השניים בידי מתנקש אחר

ניסיון החיסול הלילה סמוך לאשדוד

חמישה עצורים עד כה בניסיון החיסול החמור הלילה מחוץ לאולם אירועים בסמוך לאשדוד. ניסיון החיסול התרחש מחוץ לאולם האירועים, כאשר העבריין אסף ברדה שוחח עם העבריין ג'קי עדן - שניהם מזוהים עם הכנופיה הגרוזינית בעיר ומוכרים היטב בעולם התחתון. בשלב מסוים הגיח מאחורי ברדה רעול פנים שפתח עליו בירי. הוא מצליח לפצוע את ברדה ברגליו ונמלט מהמקום. ברדה ועדן נמלטים מהרכב לכיוון אולם האירועים, לשם מגיעים תוך זמן קצר שוטרים ימ"ר לכיש. אחד השוטרים, שמזהה נשק בידו של ג'קי עדן, צועק לעברו "עצור משטרה" ואז יורה לעברו עדן ופוצע את השוטר באורח קשה. 

צפו בתיעוד - כך נראה ניסיון החיסול הלילה באשדוד:

כוחות ההצלה שמוזעקים למקום מפנים את השוטר הפצוע ואת שני העבריינים לאסותא, שם עובר השוטר ניתוח חירום להצלת חייו ומצבו מוגדר קשה. עדן וברדה מוגדרים פצועים בינוני וקל.

מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט עד לתאריך 17.4 שלא בנוכחותם לאור מצבם הרפואי. כאמור לברדה מיוחסת אשמת נשיאת נשק ולעדן מיוחסת עבירת הירי על השוטר וניסיון המתה. 

עורך הדין נס בן נתן, המייצג את אסף ברדה, אמר במהלך הדיון כי ברדה הוא הקורבן באירוע, והוא נורה בשתי רגליו. עורכת הדין חן בן חיים אמרה, שמייצגת את ג'קי עדן, אמרה בדיון כי היא לא הצליחה לשוחח עם מרשה בשל מצבו והסכימה להארכת מעצרו עד ליום חמישי.

בימ"ר לכיש ממשיכים בחקירת האירוע הקשה שגרם לפציעתו הקשה של חברם. בפשיטה של ימ"ר לכיש על דירת מסתור בסמוך לאשדוד, נעצרו עוד שלושה חשודים - בחשד שהם קשורים לניסיון החיסול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה