הובאו למנוחות ליאן שרעבי ושתי בנותיה יהל ונויה, האב אלי עדיין נעדר

$(function(){setImageBanner('16872a8c-00e6-4411-abaa-b3b35605ec98','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מאות ליוו בדרכם האחרונה את ליאן שרעבי ושתי בנותיה, יהל (בת 13) ונויה (בת 16) שנרצחו בביתם בקיבוץ בארי ונטמנו זו לצד זו. האב אלי בן 51 עדיין נעדר וככל הנראה נחטף לעזה . הלוויתם נערכה היום רביעי 25.10 בבית העלמין בכפר הרי"ף יושבים שבעה בבית משפ' מטלון האלון 119 כפר הרי'"ף

שלשת בני משפחת שרעבי- האם ליאן ובנותיה נויה ויהל – הובאו למנוחות אחר הצהריים (יום ד') זו לצד זו בבית העלמין בכפר הרי"ף. מאות בני אדם הגיעו ללוות בדרכם האחרונה את בני המשפחה שנרצחו בביתם בקיבוץ בארי

חברתה של נויה ספדה לה, כשחברותיה לצידה, וסיפרה בכאב: "החבורה לעולם לא תהיה יותר כמו שהייתה. הפק"לים איתך בשקיעה היו הדבר הכי יפה, כל שקיעה מהיום תהיה מוקדשת לך. תכננו לצאת לסיני, לטייל כולנו. אבל לא יהיו צחוקים וריכולים יותר, לא יהיה אותך. שבת ארורה לקחה אותך. כולנו מחכות שיעירו אותנו מהסיוט הזה. באיזה עולם חבורת בנות קוברות את החברה שלהן? תמיד יהיה לנו חור בלב בצורה שלך".

צילום מתן צורי

ליאן ז"ל נולדה 20.2.1975 , גדלה באנגליה ועלתה לארץ ישראל להיות מתנדבת והגיעה לקיבוץ בארי, שם הכירה את אלי שרעבי וביחד היקמו בית בקיבוץ .נולדו להן שתי בנות נויה ויהל ז"ל.

ליאן שיחקה כדורשת בקבוצת "להבות" אשכול שבמועצה האזורית .ליאן היתה ליברו מדהימה היגעה לכל כדור ואהבה את המשחק . לאחרונה שינתה ליאן את הקרירה והיתה שיננית למופת תמיד החזיקה את היד ידעה לצחוק ולעזור לכל אחד .
יהל, שחקנית קבוצת הנערות פנתרות בארי.
נולדה 4.10.2010 , שלושה ימים לפני שנרצחה חגגה יום הולדת 13!
יהל למדה בבית נופי הבשור ושיחקה כדורשת בעונה שעברה.
יהל ילדה מיוחדת, זריזה, קפצנית ומלאה בשמחת חיים .
אהבה לעשות ספורט ולשחק עם החברות .
נויה, בת 16, חניכה בכיתה י"א הייתה מש"צית- מרכזת השכבה הצעירה ויד ימינו של רכז הקן והמועצה, רון קיזלר
"כשהיא הייתה אוהבת את הפעילות של התנועה בקיבוץ, היא הייתה מתקשרת אליי, כשהיא הייתה כועסת (תמיד בצדק) על פעילות התנועה בקיבוץ היא הייתה מתקשרת אליי, ואחרי שנה של הדרכה, היא הבינה שמעכשיו יתקשרו אליה בכעס ובאהבה כי היא הפכה למנהיגה. למעשה נויה ריכזה את קן בארי, יחד עם חברותיה - הן החליטןו מה יהיה נושא החג מעלות, איך תראה החולצה התנועתית, ואיך צריכה להיראות התקשורת עם ההורים."
-
שני האחים יוסי ואלי שרעבי גרו זה לצד זה בקיבוץ בארי. רעייתו של אלי, ליאן, יחד עם שתי בנותיהם נויה ויהל נרצחו באכזריות ואלי מוגדר נעדר. האח יוסי נחטף לעזה בעוד שרעייתו הצליחה להציל את בנותיהם ו-7 אזרחים נוספים.
-
שרון שרעבי אחיו של אלי סיפר "ב-7 באוקטובר פרצו מחבלי חמאס לשכונת הכרם בקיבוץ בארי, השכונה המערבית הצמודה לעזה. "הם פרצו את הגדר וטבחו כמעט בכולם",
עוד סיפר "הם פרצו את הממ"ד של אלי וליאן, רצחו את ליאן, את יונה ויהל. אלי עדיין נעדר. אני לא רוצה לתאר כי זה יכאיב, אבל הבנות נרצחו בברוטליות. את ליאן ויהל הצליחו לזהות רק לפי צילומי שיניים ואת נויה לפי DNA."
היום הן הובאו למנוחת עולמים בבית העלמין בכפר הרי"ף . יהי זכרם ברוך 
-
צילום מתן צורי
צילום מתן צורי
משפחת שרעבי
-
משפחת שרעבי
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה