הורים לילדים בעוטף עזה יקבלו פיצוי גם על היום בו הוסרו מגבלות פיקוד העורף

$(function(){setImageBanner('33d032ac-82b3-4eae-be68-d5ed5ee6f257','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

*הורים בעוטף יקבלו פיצוי למרות הורדת ההנחיות בבוקר יום שני*

רשות המיסים אישרה את בקשת ראשי המועצות בעוטף, להכיל את בקשת מתן הפיצויים בגין אובדן ימי עבודה בעת הסלמה, גם על יום שני 6.5.19. במקביל אישרה הבוקר ועדת הכספים בראשותו של ח"כ משה גפני, להאריך את החלטתו של שר האוצר גם לגבי סבב ההסלמה האחרון.



צילום: נעמת

הורים בעוטף יקבלו פיצוי למרות הורדת ההנחיות בבוקר יום שני.

ראשי המועצות בעוטף עזה החליטו שלא לקיים לימודים ביממה האחרונה של סבב הלחימה (שכן ההחלטה על הורדת הנחיות ההתגוננות התקבלה דקות ספורות לפני זמן פתיחת מערכות החינוך).

לבקשת ראשי רשויות עוטף עזה, אישרה רשות המיסים להכניס לבקשת הפיצויים של הסבב האחרון גם את ההחזר להורים בגין אובדן עבודה ביום שני, 6.5.19, היממה האחרונה לסבב הלחימה האחרון.

כזכור, שר האוצר משה כחלון אישר בסבב ההסלמה הקודם (סוף 2018) מתן פיצויים לתיירנים ובעלי עסקים בעוטף עזה. בנוסף אישר מתן פיצוי על אובדן ימי עבודה להורה עם ילדים מתחת לגיל 14.

כאמור, הבוקר אישרה ועדת הכספים של הכנסת מתן פיצויים במתכונת זו גם לסבב ההסלמה שהסתיים שבוע שעבר. מתכונת הפיצויים שאושרה היום תהיה תקפה עד סוף 2019.

אופיר ליבשטיין ראש מועצת שער הנגב: "הסבב האחרון היה אלים במיוחד וכלל חוויה קשה של ירי מאות רקטות, עשרות נפילות וארבעה הרוגים.

אני מברך את רשות המיסים שמצאה לנכון להכיל את חבילת הפיצויים גם על היממה האחרונה של הלחימה. קביעתנו שלא ניתן היה לפתוח מערכות חינוך בבוקר יום שני היתה ההחלטה הנכונה ואני שמח שרשות המיסים בחרה לעמוד לצידנו בעניין.

אני מודה לח"כ גפני וועדת הכספים על ההחלטה להכיל את מתן הפיצויים לתיירנים, בעלי עסקים והורים בעוטף.

אני מחזק את חברי תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, בדרישתו להעניק פיצוי להורים שהם עובדי הרשויות המקומיות בעוטף.

שער הנגב מחויבת למאבק זה ויחד עם שאר הרשויות נדרוש שיעשה צדק לעובדי המועצות. ישובי עוטף עזה הם אינם פריפריה, אלא ישובי קו קידמי היושבים על גבול עוין. חיזוק הישובים וחיזוק התושבים הגרים בעוטף, ראוי שיהיה אינטרס לאומי. רק כך תתאפשר המשך הצמיחה של ישובי העוטף וחיזוק ההתיישבות על גבולות הארץ". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה