הושקה קרן 'אור אופיר' על שמו של אופיר ליבשטיין ז״ל

$(function(){setImageBanner('9d4113dc-6747-41ee-9fd7-3486d2b5e9dd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אירוע ההכרזה של קרן "אור אופיר", שהוקמה במטרה להמשיך את מפעל חייו של יושב ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, שנרצח בשבת השחורה, התקיים ביום רביעי האחרון, 13.12.23, בקיבוץ עין כרמל. יו"ר הקרן הנבחר הוא אסיף איזק, ראש מועצת חוף הכרמל. בין חברי הקרן השחקן והאמן סשה-ברון כהן בוגר תנועת הבונים, מרים פרץ, ציפי לבני, חברי כנסת ואנשי עסקים

קרדיט - יח"צ

קרן "אור אופיר", פרי יוזמה של תנועת הנוער 'הבונים דרור' ומנכל"ית התנועה שירי מדר, הושקה ביום רביעי האחרון, בקיבוץ עין הכרמל בנוכחות בני משפחתו של ליבשטיין ז"ל, חברי הקרן, ח"כים, אנשי ציבור ועסקים.

הקרן תפעל להנצחת מפעל חייו של ראש המועצה שנרצח ב-7.10.23 ותבטיח המשך פיתוח וחיזוק מנהיגות, קידום קהילות קטנות ברחבי העולם וחיבורתם לארץ ישראל לנגב ולעוטף ישראל.

יו"ר הקרן הנבחר הוא אסיף איזק, ראש מועצת חוף הכרמל ומחלפו של אופיר כיו"ר "הבונים דרור". בין חברי הועד המנהל של "אור אופיר": דורון ליבשטיין, אחיו של אופיר ז"ל, ציפי ליבני, מרים פרץ, הרב יצחק שפירא, השחקן סשה ברון כהן בוגר תנועת הבונים ואחרים.

הוועד המנהל של הקרן מורכב משותפות.ים שעבדו לצידו של אופיר לאורך השנים: ציפי לבני, לשעבר מ"מ ראש הממשלה; שרת המשפטים, אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, שירי מדר, מנכ"לית הבונים דרור, חנה פריזן, כלכלנית ואשת תקשורת, זאב בילסקי, לשעבר ח"כ, יו"ר הסוכנות היהודית וראש עיריית רעננה, סשה ברון כהן, שחקן וקומיקאי יהודי-בריטי, ח"כ לשעבר רם שפע, מרים פרץ, איש העסקים עופר ינאי, הרב יצחק שפירא מחסידות גור, רונן הופמן, לשעבר שגריר ישראל בקנדה לשעבר, ושי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז המועצות האזוריות.

"הקרן שהקמנו תאפשר לכולנו להמשיך ולצעוד לאורו של אופיר, שהיה מנהיג בכל רמ"ח אבריו, שאהב את עם ישראל וארץ ישראל", כך שירי מדר, מנכ"לית תנועת 'הבונים דרור' בדברי פתיחת האירוע.

״החלל שהותיר אחריו אופיר הוא עצום, ויחד כולנו נמלא אותו באהבה, בעשייה ובציונות -לאורו של אופיר", אמר אסיף איזק יו״ר תנועת הבונים דרור שמחליף את אופיר בתפקידו.

מרים פרץ: "נמשיך לעשות כל מה שיידרש כדי להמשיך וליצור מכל אלו קהילה אחת, גדולה ופעילה, 'קהילה של קהילות' ולהעמיד לקהילות הללו מנהיגות ומנהיגים מוכשרים."

דורון ליבשטיין: ״אופיר היה סמל למנהיגות חברית וציונית, לב ענק ואהבת האדם שהשאיר אחריו הרבה מיזמים בארץ ובעולם. הקרן מחויבת למימוש רעיונותיו". את האירוע ליוותה מקהלת "לב אופיר", לשעבר מקהלת איבים ששינתה את שמה אחרי הירצחו של אופיר ז"ל, מקהלת מרכז הקליטה בשער הנגב. בין היתר שרה את השירים לו יהי והמנון התקוה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה