הותר לפרסום דוריס יחבס תושבת גילת היא אחת הנרצחות בפיגוע הקשה בבאר שבע

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('72dc4023-6883-467a-8f22-118f81af639b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('72dc4023-6883-467a-8f22-118f81af639b','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

בשעות אחר הצהריים היום (שלישי) אירע אחד הפיגועים הרצחניים ביותר שידעה מדינת ישראל בשנים האחרונות: מחבל תושב חורה, דרס עוברי אורח במתחם ONE בבאר שבע, ולאחר מכן החל במסע דקירות רצחני הרוצח גבה קורבנות של ארבעה בני אדם
ביניהם דוריס יחבס ממושב גילת שבמועצה האזורית מרחבים בת 49 נשואה ואם לשלשה ילדים

מספר שעות לאחר הפיגוע המזעזע היום אחר הצהריים, הותר לפרסום שמה של אחת מהנרצחות בפיגוע: דוריס יחבס ז"ל בת ה-49 ממושב גילת  שבמועצה האזורית מרחבים.

בעלה, איש שב"ס, הגיע לזירת הפיגוע אחרי שעובר אורח התקשר אליו - ואז גילה שרעייתו נרצחה.

בעלה הוא סוהר בשירות קבע המשרת בשלוחה הדרומית של יחידת הפיקוח ברקאי, המפקחת על ביצוע עבודות שירות.

ירון אייזקסון, שעובד במרכז ביג, היה זה שהתקשר אליו וקרא לו להגיע, אחרי שהיה עד לדקירתה של דוריס. "ניסיתי לעזור לה", אמר אייזקסון. "ראיתי שהתקשרו אליה כמה פעמים והתקשרתי לבעלה ולמשפחה שלה. אמרתי להם להגיע בדחיפות. לא סיפרתי להם מה קרה ונתתי את הטלפון לשוטר".

אחיינה של דוריס, ישראל אוזן, הוא פראמדיק מד"א - שהוקפץ לטפל בפצועים בזירה. "תוך כדי הטיפול אני מזהה שזו דודתי, אחות של אמא שלי", סיפר. "היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד בדוד שלי שהגיע למקום".

דורית יחבס ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

המועצה האזורית מרחבים נמסר - "המועצה משתתפת בצערן הכבד של משפחות האזרחים שנרצחו בפיגוע האכזרי בבאר שבע. קהילת מרחבים כואבת את הירצחה של דוריס יחבס ז״ל (49) ממושב גילת. דוריס הותירה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים".

עוד נמסר, כי צוותי המועצה מלווים את המשפחה ואת הקהילה בשעה קשה זו. נושיט יד למשפחה באובדנה באכזריות המפלצתית.

חברים ותושבי המועצה המומים מהבשורה הקשה  סופדים  בדף הפייסבוק של המושב גילת : 

אילנה סבגלא יאומן שדוריס האישה המופלאה הזאת איננה ..הלב בוכה יהי זכרה ברוך "

נועה ללזרי "לירון יקרה, אין מילים לא יאומן שאימך לא כאן, חיבוק גדול, שבורא עולם ייתן לך ולבני ביתך להתמודד עם הטרגדיה, יהי זכרה ברוך"

מטי ודוד אזוט "הלב נקרעעעעע טרגדיה נוראה עצוב עצוב מסרבת להאמין חברת ילדות מושב"

גסיקה דמרי "לא נתפס, אישה יקרה עם לב זהב!שכנה יקרה ואהובה, ה יקום דמך! משתתפת בצער המשפחה"

רונית דמרי " אבידה גדולה לא נתפס, הלב נשרף מכאב גיסתי דוריס יחבס איך עזבת אותנו??"

אחת מחברותיה כתבה בכאב לב - "דוריס אישה מהממת שכמותך. איזו אבדה. איזה אסון. אישה חייכנית ומקסימה. אמא מהממת. עצוב וכואב. הלב נקרע  תהיי נשמתך צרורה בצרור החיים''.

הלוויתה של דוריס יחבס ז״ל תתקיים מחר בבית העלמין במושב גילת.

מערכת יישובניק נט משתתפת בצער המשפחה.

מדובר אחד הימים העצובים בתולדות העיר באר שבע וישראל : ארבעה נרצחים ועוד מספר פצועים אנוש בפיגוע קשה במיוחד, אשר התרחש באזור השעה 16:00 במתחם ONE בעיר.

רגעי האימה החלו כאשר הגיע המחבל עם רכבו אל תחנת הדלק "סונול" במתחם ONE. שם, דקר האחרון באכזריות אישה חזרת אונים תוך שהוא מזנק מאחוריה. אז המשיך המחבל אל המרכז המסחרי תוך שהוא דורס למוות רוכב אופניים כבן 60. לאחר מכן, ירד הרוצח מרכבו והחל שוב לדקור עוברי אורח באזור המתחם בהם - גבר ואישה.

ממד"א נמסר: ''מדובר ב-2 זירות, מתחנת דלק ברחוב דרך חברון חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 35 שפונתה לבי"ח סורוקה במצב אנוש כשהיא סובלת מפצעי דקירה. במרכז המסחרי ברחוב יצחק נפחא פראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 40 לאחר פעולות החייאה ופינו לבי"ח סורוקה 3 פצועים מדקירות".

המחבל לאחר שנוטרל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

שמעון זגורי מתנדב זק״א באר שבע שמטפל בזירה הקשה סיפר: ״כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה, מספר פצועים ששוכבים וסובלים מפצעי דקירה, עובר אורח סיפר שהמחבל שככה״נ הגיע ברכב יצא ודקר מספר עוברי אורח, אזרח שחלף במקום השתלט עליו ונטרל אותו וכך מנע פגיעות נוספות בנפש. לצערי פראמדיק מד״א במקום נאלץ לאשר את מותה של אישה כבת 50 שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפצעי הדקירה, אישה נוספת פונתה ע״י מד״א לסורוקה במצב אנוש, אך בהגיעה לביה״ח הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. מותו של המחבל נקבע במקום.

יובל אקנין, תושבת העיר באר שבע  אשר נמצאה בקרבת האירוע, מספרת לבאר שבע נט על רגעי האימה - ''אני הגעתי אל הביג, וראיתי שני רכבים שנראים כאילו הם בתאונה. ואז ראיתי כמה אנשים שרצו אחרי המחבל, ואחד מהם כיוון לעברו אקדח אבל הוא לא ירה בו. שמתי לב שהיה עוד מישהו שהיה על הרצפה. בזמן הזה הגיעו עוד אזרחים ממקומות שונים, חלקם החזיקו חפצים ביד וניסו לעזור ואז הגיע מישהו וירה בו''.

צפו בתמונות מהזירה העקובה מדם:

אחת מן הפצועות מפונות מן הזירה. קרדיט - "איחוד הצלה"

קרדיט - זק"א

זירת האירוע. קרדיט - מד"א

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה