הלב דואב: זוהתה גופתו של אלי אוזן, תושב גילת והשף המוכר

$(function(){setImageBanner('b51549a3-6ed6-4c2b-bd4f-a8af8f005b21','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שבועיים אחרי התופת הנוראה, הבוקר (א') מגיעה הבשורה הקשה בדבר הירצחו של אלי אוזן הי"ד. לפני ימים אחדים זוהתה גופתו של אביו אריה הי"ד, השניים יצאו יחד לדוג בחוף זיקים כשנפתחה המתקפה הרצחנית של חמאס. צוות אשדוד נט מרכין את הראש ומתאבל על האיש השמח, החייכן, הצנוע והאהוב. הלוויתם תערך היום בבית העלמין גילת בשעה 15:00 יושבים שבעה במושב גילת רח הדרור 110

אלי אוזן הי"ד

אחרי שבועיים שבמשפחה ייחלו לנס, הבוקר (א') מגיעה בשורה איוב המרה בדבר הירצחו של אלי אוזן, השף של מסעדת סלון יווני שבמלון ווסט באשדוד שהקשר עמו נותק בבוקרו של אותו יום שבת שחור, עת פשטו אלפי מחבלי חמאס על יישובי העוטף וטבחו בכל מי שנקרה בדרכם.

אלי הי"ד הוגדר כנעדר מאז יחד עם אביו אריה, עמו יצא לדוג יחד בחוף זיקים. לפני ימים אחדים - אחרי כמעט שבועיים של חוסר וודאות מורטת עצבים - זוהתה גופתו של אביו. היום, כאמור, מגיעה הבשורה הקשה בדבר הירצחו.

.

במשפחה מתחו ביקורת קשה על התנהלות הרשויות שבמשך זמן רב לא ידעו לומר מה עלה בגורל יקיריהם - למרות העדויות שהחלו להגיע מהמקום ומצלמות שמוצבות באזור שיכלו לשפוך אור על שהתרחש שם.

"המשטרה והצבא - הכל קרס ואין עם מי לדבר" - אמרה לימור, רעייתו של אלי, תושב העיר. "כל המידע שהיה בידיהם הגיע מאיתנו, מסרטונים שמצאנו וממה שסיפרנו להם. אפילו איכון של הטלפונים הם לא עשו, אנחנו מצאנו דרך לעשות כדי לקבל עוד פיסת מידע".

"בזיקים משום מה אף אחד לא יודע מה היה, כאילו האדמה בלעה את כל מי שהיה שם" – היא הוסיפה. "למשטרה ולצבא היה את כל האמצעים לבדוק מה היה שם ולתת מידע למשפחות - אבל כלום!".

אריה אוזן הי"ד

אלי הי"ד היה האיש הצנוע שכולם אהבו, טוב הלב שלו השתקף מתוך עיניו, כשהביט באכפתיות, הקשיב ותמיד היה נכון לשאול מה צריך ובמה אפשר לעזור.

אלי היה שף אהוד ומקצוען, שרצה לעבוד מאחורי הקלעים ולא חיפש להתפרסם או ליחצ"ן את עצמו. אך רצה הגורל והוא התפרסם בנסיבות טרגיות אלו.

אלי היה כאמור השף של סלון יווני במלון ווסט. הבעלים נאור פרץ, סיפר שאלי היה עבורו כאח, שותף, חבר ואפילו פסיכולוג אישי. הם עבדו יחד 18 שנה בנאמנות מוחלטת שלא אופיינית לענף זה. "אהבתי אותו אהבת אמת" - אומר נאור תוך שהוא עושה את דרכו לבית המשפחה.

.

צוות ישראל נט נהג לערוך את ערבי הצוות בסלון יווני כשאלי הוא השף המארח, המפנק, הדואג שיוצא אלינו שוב ושוב לוודא שהכל מושלם ושאנו נהנים מהאירוח.

צוות ישראל נט מרכין את הראש ומתאבל על האיש השמח, החייכן, הצנוע והאהוב.

אלי ואריה אביו יובאו למנוחות בשעה 15:00 הצוהריים (א') בבית העלמין במושב גילת.

יהי זכרם ברוך

שי חג'ג' ראש המועצה האזורית מרחבים כתב :

בכאב גדול ליווינו היום את אריה ואליהו (אליקו) אוזן ז״ל ממושב גילת, בדרכם האחרונה. אב ובנו שנרצחו בשבת השחורה ע״י מפלצות, כשיצאו לדוג בחוף זיקים. אריה בן יהודית ואליהו בן יפה לבית משפחת אוזן ממושב גילת. אריה אוזן ז״ל נולד וגדל במושב, למד בבית ספר נחלים ובתיכון אשל הנשיא.

בשירותו הצבאי לחם במלחמת יום הכיפורים ובסיומה הקים משפחה ביחד עם יפה , להם 4 ילדים ונכדים. כציוני ושורשי אריה עסק מספר שנים בחקלאות ובמקביל עבד בפינוי וישוב של מפוני סיני. אריה היה ממקימי 3 עיירות בדואיות בנגב בשגב שלום המשיך דרכו בכל תחומי המוניציפלי והבטחון של היישובים הבדואים. אריה היה אב מסור וסבא למופת עם רוח שטות צעירה ומתן בסתר.

אליקו אוזן ז״ל יליד מושב גילת, גדל והתחנך במערכת החינוך מרחבים. בשירותו הצבאי שימש כלוחם ימי על ספינת דבור בחיל הים אשדוד. לאחר שירותו הצבאי החל ללמוד ולעסוק בתחום שהיה קרוב לליבו העולם הקולינרי וקצר הצלחה מקצועית.

הקים בית באשדוד עם לימור וביתו ליהיא. אליקו היה ידוע ברוחב ליבו, רגישותו לזולת ולחלשים בחברה. אבידה גדולה לבית אוזן שהותירה חלל עצום, ה' יקום דמם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה