הלב נשבר: סמ"ר אוהד בוגר תיכון מרחבים, נהרג הבוקר בגבול מצרים

$(function(){setImageBanner('bc99cb26-ef00-4ea9-a11e-5b48e3ad3dbe','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

סמ"ר אוהד דהן, תושב אופקים נהרג לצידה של ליה בן נון ז"ל ולוחם צה"ל נוסף בתקרית ביטחונית בגבול מצרים

אוהד דהן ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

זהותיהם של הלוחמים והלוחמת מהפיגוע הבוקר בגבול מצרים מתחילים להתבהר בשעות האחרונות. בדובר צה"ל מפרסמים כעת, כי אחד הלוחמים הוא אוהד דהן ז"ל, תושב אופקים בשנות ה-20. יהי זכרו ברוך.

כאמור, בשעות הצהריים, במהלך סריקות אחר המחבל שהרג את ליה בן נון ז"ל ולוחם צה"ל נוסף, זיהה כוח צה"ל את המחבל בשטח ישראל, במקום התפתחו חילופי אש. דהן ז"ל נהרג במהלך חילופי האש עם המחבל.  הלוחמים והמפקדים בכוח חתרו למגע, ירו והרגו את המחבל.

משפחתו של דהן נחשבת למוכרת במיוחד באזור אופקים. ההודעה בדבר מותו של דהן הותירה רבים בעיר בהלם. בעיריית אופקים מיהרו למסור תנחומים למשפחה: "אופקים כולה אבלה וכואבת את נפילתו של לוחם צה"ל, סמ"ר אוהד דהן ז״ל, תושב העיר, במהלך חילופי אש בגבול מצרים.
אוהד היקר פעל באומץ לב לאתר את המחבל המצרי שהרג שני לוחמים, לחתור למגע ולחסל אותו.
עם קבלת הבשורה המרה יצאו צוותים מטעם המחלקה לשירותים קהילתיים ומינהל החינוך לבית המשפחה, והם עומדים לרשותה ככל שיידרש בשעות קשות אלו. בשם כל תושבי העיר אנו שולחים תנחומים להורים, איתן ואירה, לאחים להב ושוהם, ולכל בני המשפחה. יהי זכרו ברוך ונשמתו צרורה בצרור החיים''.

שי חג'ג' ראש המועצה האזורית מרחבים "סמל ראשון אוהד דהן ז״ל, בן 20 מאופקים, בוגר תיכון מרחבים.

אוהד דהן ז״ל, בוגר תיכון מרחבים, סיים יב בשנת 2021, מחזור מ״ג. אוהד פעל באומץ לב לאתר את המחבל המצרי שהרג שני לוחמים, לחתור למגע ולחסל אותו. לוחם אמיץ. נער אהוב, בעל חוש הומור, אוהב את החיים.

תלמיד טוב ואהוב על המורים. תמיד עם חיוך על הפנים ועם עיניים יפות בורקות ואוהבות. אוהד הותיר אחריו הורים, איתן ואירה, ואחים, להב ושוהם.

אחיו שוהם לומד ביסודי מרחבים. הצוותים המקצועיים של המועצה ובית הספר נמצאים בקשר עם המשפחה מאז היוודע הבשורה הקשה ומלווים אותה בשעה קשה מנשוא זו.

יום הלימודים בבית הספר יפתח מחר בשיח מותאם ושיתוף רגשות עם המחנכות ובליווי יעוץ חינוכי, פסיכולוג בית הספר, בכיתות הרלוונטיות.

צוות השירות הפסיכולוגי חינוכי (שפ״ח) זמין עבורכם: מור מנהלת השפ"ח- 0523640321 אלכס פסיכולוג ביה"ס יסודי מרחבים- 0507659448 אנו מחבקים את משפחות הלוחמים ומשתתפים בצערן הכבד. יהי זכרם של הלוחמים ברוך."

אוהד דהן ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

שאול דהן, דודו של אוהד סיפר בכאב לב: "אוהד היה לוחם בנשמה ולא ויתר לעצמו. חייל מצטיין וערכי. לפי תיאורים שהגיעו אלינו הוא הנפגע האחרון ולא התפלאנו, ידעתי שזה הוא. צריך לתמוך במשפחות. רק בערב חג השבועות צחקנו וישבנו כל המשפחה"

בת דודתו, נועם סיפרה: "ככה הוא חונך לאהבת הארץ ולדאוג למדינה. תלמיד מצטיין, תמיד עזר לכולם הוא ישאר צעיר לנצח. צריך להישאר מאוחדים בעם ישראל אנחנו מחכם לתחקיר ואז נדע הכל. אנחנו בטוחים שהוא עשה הכל והסתער.

אוהד דהן ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מדובר צה"ל נמסר: ''סמל-ראשון אוהד דהן ז"ל, בן 20 מאופקים, לוחם חי"ר גבולות בגדוד ברדלס. הלוחם הועלה בדרגתו מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה''.

גם חבר הכנסת אלמוג כהן, תושב אופקים וחבר של משפחת דהן ספד לאוהד: "אני כואב את נפילתם של הלוחמים בתקרית החמורה לפנות בוקר בגבול מצרים. אחד הלוחמים שנפלו הוא אוהד דהן ז״ל, בן עירי אופקים". 

"אני מכיר מקרוב את משפחת דהן ואת אביו של אוהד, איתן. מדובר במשפחה ציונית, אוהבת העם והארץ, אשר גידלה את אוהד על ערכים אלו. אוהד חתר למגע באומץ לב ונחישות ולחם אל מול המחבל הארור תוך הצלת חיי חבריו.  בשעה קשה זו, אני שולח חיזוקים למשפחות הנופלים".

"הברחות הסמים הן מכת מדינה ועורק החיים הפיננסי של ארגוני הפשיעה, כאשר מפעם לפעם עולה תעוזת המבריחים עם רכבי שטח משוכללים, אמר״ל, נשקים וציוד מתקדם. הצבא חייב להתייחס להברחות הנשק כאל חדירת הגבול לכל דבר ועניין ולהרוג את המבריחים".

מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה