הלוויתו של בני שלמה בבית העלמין במושב חלץ

$(function(){setImageBanner('ab8b23f9-8bc6-4c60-9f05-173ff0e61f73','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אתמול (חמישי)נערכה אחר הצהריים הלווייתו של בני שלמה תושב חלץ. ההלוויה נערכה תחת אבטחה כבדה מאוד של שוטרים ממשטרת מרחב לכיש. מאות בני אדם בהם קרובי משפחה, חברים וחברי ארגוני פשיעה שהיו שותפים של שלמה ליוו אותו בדרכו האחרונה. שוטרים גלויים וסמויים לקחו חלק במסע הלוויה

בני שלמה בעת מעצרו על ידי משטרת ישראל

בכניסה למושב חלץ שבמועצה האזורית שער הנגב, בו התגורר שלמה נערכה הלוויתו, ובה עמדו 3 ניידות משטרה וועוד ניידות ואנשי יחידת יואב בנקודות שונות ברחבי המושב בכדי לאבטח את הלוויה. 

יד ימינו של שלמה ומי שעתיד לרשת את הארגון, אייל נגר, נמצא בספרד ובאופן טבעי לא נכח בלוייה. נגר היה אמור לפגוש את שלמה בספרד, אך החיסול מנע זאת. מי שכן הגיעו למקום דאגו להעביר את המסר כי הארגון לא יתפרק בעקבות ההתנקשות בשלמה וכי נקמה זה רק עניין של זמן.

בסיום הערכת מצב במשטרה, הוטלה חקירת הרצח על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במחוז דרום. מפקד מרחב לכיש ניצב-משנה ברק מרדכי קיים בזירת הירי הערכת מצב עם שוטריו, ונתן להם הנחיות להמשך פעולות החקירה כדי להגיע לזהות הרוצחים ומעצרם. בנתיים הוארך מעצרם של ארבעת החשודים מארגון ג'רושי .

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת החשודים המרכזיים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה: מוחמד סלאח הוא הסטודנט לרפואה שהיחידה החוקרת ימ"ר לכיש חושדת בו בביצוע הרצח - יחד עם עלא סלאח אחיו הגדול ומועד מילעד.מדובר בשכירי חרב שנשכרו על ידי גורם שלישי

הסנגורים שייצגו את החשודים, עורכי הדין אורי בר עוז, יוסף אשכנזי ונדיר ברנצ'י טענו בדיון בשם לקוחותיהם כי הם מכחישים כל קשר לאירוע. כמו כן טענו כי החשודים נתפסו לאחר 7 שעות ולא נתפסו מיד או בקרבת מקום ולכן אי אפשר לקשור אותם לאירוע.

השופטת מיטל חלפון נזריאן, כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר הקושר את החשודים והאריכה את מעצר שלושת החשודים ברצח בשישה ימים ואת מעצרו של החשוד הרביעי בשלושה ימים שהוארכו היום, כאמור בעוד ארבעה ימים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה