הלך לעולמו רחמים חסון לאחר התמודדות עם נגיף הקורונה - לשעבר סגן ראש מועצת באר טוביה

$(function(){setImageBanner('25760e84-d723-43fd-ad40-071b633edb6f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רחמים חסון, לשעבר סגן ראש המועצה בבאר טוביה, מוכר היטב בכל האיזור, הלך לעולמו לאחר התמודדות עם נגיף הקורונה. רחמים היה מאושפז במצב קשה מאוד, מורדם ומונשם בבית החולים אסותא, אך היום תש כוחו והוא נפטר

רחמים חסון והבת ניצה

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קורבנות - רחמים חסון (82) הלך היום לעולמו לאחר שהיה מאושפז במצב קשה, מורדם ומונשם עם קורונה. 

לפני קצת יותר משבוע קראה ביתו ניצה, כאן ביישובניק נט לשאת תפילה לרפואתו של אביה. ניצה הייתה מאושפזת אף היא במחלקת הקורונה באסותא, אך מצבה היה קל יותר משל אביה.

"מבקשת מפה שתשמרו על עצמכם ותקשיבו לנהלים, לא לזלזל זה לא צחוק, זו לא סתם שפעת זה משהו לא ברור. תקפידו על מסיכה, מרחק והגיינה. אל תגיעו למצב הנורא הזה. בבקשה הישמרו", אמרה ניצה באותה העת.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, בדברי הספד לרחמים חסון ז"ל:

"רחמים חסון ז"ל נפטר היום לאחר מאבק קשה בנגיף הקורונה. רחמים שימש כסגן ראש המועצה בתקופתו של ראש המועצה המיתולוגי, חנן חסיד, שיבדל לחיים ארוכים. רחמים פעל נחרצות לקידום החינוך במועצה, הקים את מדור דת והיה הממונה על הדת לכל אורך תקופת כהונתו במועצה.
רחמים היה איש מעשה שהוביל יחד עם אחרים פרויקטים במועצה ובנוסף פעל בגלוי ובסתר למען האוכלוסייה המייסדת באזור. רחמים היה איש מרכזי בעובד הציוני ובישוב שלו שדה עוזיה.
כל חייו פעל ועשה למען הנוער ועם הנוער פעילות ענפה ומגוונת ושימש כאבא לתנועות הנוער במועצה.
רחמים ז"ל ייחסר לכולנו. בשמי ובשם עובדי המועצה, חברי המליאה והתושבים, אנו רוצים לומר לך היום תודה על תרומתך הרבה למועצה ומחבקים בחום את בני משפחתך. יהי זכרך ברוך".

מועד הלוויתו של רחמים חסון ז"ל טרם נקבע. 

יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה