"המאבק לשחרור משפחת ביבס: עשרות אנימטורים ומפיקים חתמו על עצומה לממשלות קטאר ומצרים"

$(function(){setImageBanner('623ce3bd-d031-4c2e-97d7-a80a77b70be3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עשרות אנימטורים ומפיקים, שעבדו על דמותו האהובה של באטמן בשנים האחרונות, הביעו השבוע את תמיכתם במאמץ לשחרור משפחת ביבס משבי חמאס ברצועת עזה. במכתב שהופץ לממשלות קטאר ומצרים, הם קראו להפעלת לחץ על ארגוני טרור כדי להביא לשחרור מיידי של האב ירדן, האם שירי ושני ילדיהם הג'ינג'ים כפיר בן השנה ואריאל בן ה-4.

משפחת ביבס

במכתב נזכר כי בני המשפחה, שנחטפו לפני 193 ימים, הוצגו באחת התמונות המוכרות שלהם, כאשר הילדים מתחפשים לדמותו של באטמן. דרך זו הבהירו הכותבים את הערכתם לאהדתם העמוקה של הילדים לדמות זו, שהפכה לסמל של תקווה וצדק בעיניהם ובעיני רבים ברחבי העולם.

התמונה המוכרת  של המשפחה, שהופצה מאז חטיפתה של המשפחה מקיבוץ ניר עוז בידי מחבלי חמאס, מציגה את בני המשפחה בביתם בפיג'מות ממותגות של גיבור העל המפורסם. אריאל העריץ את באטמן ואף התחפש לדמותו של מגן העיר גות'האם, שנלחם למען תושביה החפים מפשע.

העצומה נשלחה לשגרירי קטאר ומצרים בארצות הברית, ביוזמת ההיסטוריון האמריקני ד"ר רפאל מדוף, מנהל המכון לחקר השואה ע"ש דייויד ויימן שבוושינגטון הבירה.

"כחברים בקהילת הכותבים והיוצרים של באטמן, אנחנו פונים אליכם בנוגע למעריץ הצעיר שנלקח בידי טרוריסטים ומוחזק בעזה מאז 7 באוקטובר", נכתב בעצומה. "התרגשנו מהאנקדוטות הרבות על אהדתו של אריאל לדמות האיקונית, שהפכה לסמל של תקווה וצדק עבור רבים כל כך. אנו מפצירים בממשלותיכם להפעיל כל מנוף לחץ אפשרי על חמאס והג'יהאד האיסלאמי כדי לשחרר מיד את משפחת ביבס, וכל החטופים הישראלים מהשבי".

המאמץ לשחרור משפחת ביבס מקבל תמיכה מגורמים מגוונים בקהילה הבינלאומית, והעצומה הנ"ל היא רק אחד מהמקרים האחרונים של פנייה ציבורית במטרה להביא לסיום המשך השבי הישראלי בעזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה