המהפך של העבריין הבכיר אדי מכלוף

$(function(){setImageBanner('97c3e145-ca46-48d7-b480-e5915e09fa62','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הוא עדין יושב בכלא על סיוע לרצח, אבל גם כותב ספר הכולל פרשנות ייחודית על פרשות השבוע. הוא היה הספק הגדול של מטעני חבלה לארגוני הפשע בדרום ונחשב לגאון בתחום, אבל עכשיו אומרים עליו שהוא גאון בתורה

אדי מכלוף

באירוע גדול באולם שמחות באשדוד, גנב את ההצגה אבי הכלה -  גבר מזוקן עם כיפה לבנה סרוגה על ראשו.
מאחורי הגבר המזוקן עם הציצית עמד אדי מכלוף , מהנדס המטענים של העולם התחתון ושיושב היום בכלא על השתתפותו בסיוע לרצח מנשה מאור באשדוד.

אדי מכלוף  היה מפורסם כמי שסיפק מטעני חבלה קטלניים לארגוני פשע מהגדולים בישראל ונחשב לעבריין מאוד מתוחכם, עבר מהפך שאפילו מקורביו לא האמינו שיעבור.

קצין משטרה שהכיר את מכלוף במסגרת עבודתו, אומר - "עבריינים מגיעים לבתי משפט כשהם חובשים כיפות גדולות, אבל זה יותר הצגה. אצל מכלוף זה אמיתי, הוא הלך עם הדת עד הסוף. עד לפני פחות מעשור היה מדובר באחד העבריינים המסוכנים בארץ. לא הייתי מאמין שהוא יעשה כזה מהפך בחיים שלו, הייתי בטוח שהוא יישאר כל החיים בעולם הפשע".

עבריין בכיר באזור יודע לספר כי - "אדי מכלוף היה מהנדס המטענים הכי טוב שהיה בארץ, גאון בתחומו הוא יכול היה לייצר כמה מטעני חבלה בשבוע ולמכור אותם כמו פיצוחים לשבת".

אדי מכלוף לפני המהפך

מכלוף (46) נשוי ואב לשישה ילדים מרצה עונש של 16 שנות מאסר בפועל בכלא איילון, בגין שני מקרים של ניסיונות רצח.

בשנים האחרונות הוא עשה "מהפך" בבית הסוהר וחזר בתשובה. הוא עובד במסגריית הכלא ומתנדב במדרשה ובבית הכנסת. דואג למניינים, לתפילות ועורך שיעורי תורה וגמרא לאסירים.

אסיר שישב איתו מספר -  "הבן אדם גאון בתורה. אם לא הייתי יודע מי הוא היה לפני כן ומה הוא עשה הייתי בטוח שהוא עילוי בתורה".

רב שהכיר אותו מוסיף - "באמת שלא ראיתי דברים כאלו, וסייעתי בשיקום של לא מעט אסירים ועבריינים. הוא משקיע את כל כולו בתורה".

באחרונה שוקד מכלוף על כתיבת ספר הכולל פרשנות ייחודית על פרשות השבוע.

בחודש שעבר הגיש מכלוף בקשה יוצאת הדופן לנשיא המדינה -  לאפשר לו להתגייס לגדוד 51 בגולני על מנת להילחם בעזה. הנשיא דחה את בקשתו של מכלוף והוא נשאר בכלא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה