המשטרה פשטה על משק במושב שדה עוזיהו שבו הופעלו מספר עסקים לא חוקיים

$(function(){setImageBanner('aebc4471-34ba-448b-9c03-74e01453795a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום (חמישי) התקיימה פעילות אכיפה משולבת עם פרקליטות דרום (אזרחי), נגד עסקים לא חוקיים שפועלים במושב שדה עוזיהו שבמועצה האזורית באר טוביה. העסקים פעלו בניגוד לחוק תוך סיכון ממשי למשתמשים במקום ותושבי הסביבה.

את הפעילות קיימה תחנת קריית מלאכי, בהובלתו של קצין אגף החקירת והמודיעין, רפ"ק רוסלן ביסטרוב, פעילות אכיפה משולבת עם רכזת רישוי עסקים בשיתוף קצין תיאום מתפ"א, קצינת חילוט מחוזית, תובעת רישוי עסקים מרחב לכיש ופרקליטות מחוז דרום (אזרחי).

בפעילות לקחו חלק גם: רשות מקרקעי ישראל, כיבוי והצלה, המשרד להגנת הסביבה, המשטרה הירוקה, רשות המיסים- ניהול ספרים, מע"מ, מנהל הדלק והגז, חברת חשמל, המרכז לגביית קנסות ומשרד התחבורה.

הפעילות התקיימה נגד מספר חשודים העושים שימוש במשק 48 במושב שדה עוזיהו להפעלתם של עסקים רבים, הפועלים כולם על פי החשד ללא רישיון עסק, תוך סיכון שלום הציבור וללא הסכמת רשות מקרקעי ישראל.

דוברות משטרה

אותרה במקום תחנת דלק הפועלת על פי החשד ללא רישיון, ללא אמצעי כיבוי כלל ותוך סכנת התלקחות. במקום נלקחו דוגמיות של הדלקים על ידי מנהל דלק והגז והמשרד להגנת הסביבה, והועברו לפענוח על מנת לבחון האם מדובר בדלקים מהולים.

בוצעה שאיבה של הדלקים בהיקף של 16,000 ליטרים.

בנוסף, נמצא עסק לחלקי חילוף ומכירת מתכות, שטח רחב המשמש חברת הובלות, ושטח גדול בו אותרה פסולת מתכות. בוצעה ביקורת ניהול ספרים על ידי מס הכנסה ומע"מ בכלל העסקים.

דוברות משטרה

בוצע ניתוק של המשק כולו מחשמל עקב הסכנות הבטיחותיות שאותרו בו.

נגבו חובות על ידי המרכז לגביית קנסות בסך של כ- 46,000 ₪.

רכב המשמש לשינוע דלקים, המשמש את תחנת התדלוק, הורד מהכביש עקב ליקויי בטיחות חמורים ונגד הנהג נרשם קנס.

מסוכנות המקום נבדקת על ידי נציגי כב״ה לבחינת הוצאת צו סגירה למקום. כלל החשודים זומנו לתחנת קריית מלאכי להמשך חקירה, שבסיומה תיבחן הגשת כתבי אישום בעבירה של ניהול עסק ללא רישיון.

דוברות משטרה

משטרת ישראל ופרקליטות המדינה בשיתוף עם כלל גורמי האכיפה השונים, ימשיכו במאבקם לאכיפת החוק, ויפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת להבטיח את שלום הציבור ובטחונו, ולמנוע פגיעה בשלטון החוק. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה