העונש שקיבל שוטר מג"ב על מסירת מידע משטרתי רגיש לארגון הפשע של שלום דומרני

$(function(){setImageBanner('48da27d3-2741-4ada-9209-64e249cb3b1e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום על שוטר בסיירת מג"ב, שהורשע על פי הודאתו בהעברת מידע משטרתי חסוי לגורמים עבריינים בכירים, חמישה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס כספי

שלום דומרני, מתוך יוטיוב

על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש באמצעות עו"ד נטלי חגי ונחקר על ידי צוות דרום במחלקה לחקירות שוטרים, הנאשם העביר לגורמים עבריינים בכירים בארגונו של שלום דומרני, במספר הזדמנויות ובמועדים שונים, מידע חסוי על אודות פעילויות מבצעיות של יחידות משטרה אליהן סופח, לרבות בנוגע לחיפושים ומעצרים עתידיים, וזאת מתוך מטרה לסכל את הפעילות המשטרתית.

באחד המקרים, במסגרת פעילות משטרתית חסויה, קיבל הנאשם לידיו מסמך חסוי שכלל פירוט של אנשים המהווים "יעדי פעילות" של המשטרה ומידע על אודות פעילויות משטרתיות שעתידות להתבצע בנוגע אליהם. הנאשם העביר, באמצעות האינסטגרם, את המסמך והמידע לגורמים העבריינים ולאחר מכן מחק את התכתובות. בהמשך היום צילם הנאשם את התארגנות כוחות המשטרה, לרבות מספרי הרישוי של כלי הרכב המשטרתיים, לקראת מעצר של אחד מ"יעדי הפעילות" והעביר, באמצעות האינסטגרם, את התמונה לאחד מאותם גורמים עבריינים. הנאשם הורשע בביצוע עבירות של גילוי בהפרת חובה, שיבוש מהלכי משפט ומרמה והפרת אמונים.

בשלב הטיעונים לעונש עצרה המחלקה לחקירות שוטרים להטיל על הנאשם 12 חודשי מאסר בפועל. מח"ש טענה כי הנאשם פגע ביכולת גופי האכיפה לבצע מלאכתם וכי מדובר בנאשם שהיה מודע לתוצאות מעשיו ועשה זאת מספר פעמים. כמו כן נטען כי הנאשם טרח למחוק את התיעוד למעשיו כדי להקשות על הגילויים, דבר המעיד על תחכום. ביהמ"ש קבע כי "הנאשם כשל מוסרית ופלילית. מדובר במי שפגע באמון שניתן בו לפחות בשלוש הזדמנויות שונות"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה