הקרב של הנשים נגד אייל גולן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a4cbdc03-c6d5-4249-9705-266500a4eeb4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a4cbdc03-c6d5-4249-9705-266500a4eeb4','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

8 שנים אחרי שהתפוצצה פרשת אייל גולן, בנות ה17 וה 18 כבר הפכו לאימהות לבנות אבל מה שהן עברו לא עוזב אותן והן תובעות את אייל גולן על כך שניצל אותן לתאוות המיניות שלו ושל החברים שלו - "אין ערך לגוף שלך, היינו בשר. "הייתי כבובה על חוט, שלטו בי, הבטיחו אותי לאנשים".
"תמיד היו מביאים אותך לסיטואציות, קודם כול אף פעם לא ליד הבית - עכו, אילת, אשדוד, נתניה, לא קרוב לאזור שלך. ברוב המקרים את בלי כסף ואז אם את רוצה לחזור היום הביתה, יש דרישות"

שמונה שנים אחרי שמצאו את עצמן בסיוט מתמשך, מועברות מיד ליד כשפחות מין בין אייל גולן, הלהקה והצוות שמקיפים אותו, הגיעו  ט' ו-נ' לבית המשפט המחוזי בתל אביב - לדיון הראשון בתביעת שהגישו נגדו.  שתיהן היום כבר נשואות, שתיהן אימהות - ט' אימא לשתיים, נ' לשלושה.

כעת הן מבקשות שייקח אחריות על חלקו מעשיו שגרמו להן  לטראומה שרודפת אחריהן עד היום.

הן היו בנות 17 ו 18 הן העריצו את אייל גולן הערצה עיוורת, הן באו ממשפחות מצוקה וכל שהן חלמו הוא – לזכות בקרבה אליו, לקבל ממנו יחס, להרגיש חשובות בעיני עצמן ובעיני החברות שלהן.

אייל גולן והחבורה שלו זיהו את הסטטוס שלהן . אייל גולן קיים איתן יחסי מין ולאחר מכן העביר אותן לחבורה שלו תוך הוראה מפורשת לספק אותם מינית. וגם הם התחילו להעביר אותן מאחד לשני.

הנערות במעמדן לא היו בכוחות שווים מולו. הן מספרות שהוא דרש מהן הכול עבור עצמו וקודם עבור חבריו, כתנאי להתקרב אליו.

אייל גולן צילום מתוך המהדורה בחדשות 13

נ' מספרת -
"ההערצה הייתה עיוורת. אני הייתי רואה את הבן-אדם כאילו הוא מלך העולם ואתה זה שהכי קרוב אליו. אם לא תעשי מה שהוא אומר, אז הוא לא ידבר איתך שבועיים, יעשה כאילו עונש. אתה מבין? הוא לא יגיד 'זה כי לא עשית' - לא, הוא פשוט יעשה נתק.  ואז אתה צריך לפצות כדי שהוא יחזור לדבר ולא יהיה כעס ולא... אז את רוצה לרצות אותו, אז מה שהוא אומר את עושה".

"לא רציתי להיות עם אף אחד מהחברים שלו , אבל זה היה התנאי שלו".

אגב, בחקירתו של אייל גולן הוא הודה ששכב איתן ושהעביר אותן בין חבריו.

אם את רוצה לחזור היום הביתה, יש דרישות...

נ' מספרת שבהמשך הן עברו מהאחד לשני תחת איומים

"תמיד היו מביאים אותך לסיטואציות, קודם כול אף פעם לא ליד הבית - עכו, אילת, אשדוד, נתניה, לא קרוב לאזור שלך. ברוב המקרים את בלי כסף, כי את לא באה מבית שאימא אומרת 'קחי מאה שקל, כדי שאם תצטרכי מונית תוכלי לחזור'. ואז אם את רוצה לחזור היום הביתה, יש דרישות. את צריכה לעשות מה ש... כן, אם לא, כמו שקרה ל-ט', שזרקו אותה בנתניה", נזכרת נ' בקשר עם אייל גולן וחבורתו. "אותי בכוח הכניסו לתוך ואן - 'אם לא, את תישארי פה'. ואתה לא יודע איך לצאת מזה".

"הם דאגו כל הזמן שלא נהיה בהכרה מלאה. אתה יודע, נותנים לנו לשתות וזה אף פעם לא כוס. זה תמיד שלוש כוסות ומעלה, וודקה, וה'ראשן' או האקסל סתם לצבע". המסר לדבריה היה "תשתקי. תשתי ותשתקי"

ועל גולן היא אומרת: "הוא, השליט הראשי, הוא גם המנתב – 'אתה יכול לעשות איתה מה שאתה רוצה', וזהו".

עברנו המון טלטלות, השפלות והרגשה שמבזים אותך ולא רואים אותך. לא רואים שיש בן אדם עם נפש מאחורה".

רמסו אז והמשיכו לרמוס, אבל לא עוד. לא עוד, נגמר. נגמר, הרמיסה נגמרה, וגם השתיקה נגמרה".

הרקע:

בשנת 2013 התפוצצה הפרשה שחשפה את המעגל שפעל מסביב לאייל גולן.

כיצד נוצלו מעריצות צעירות שלו.

כיצד השתיים שתובעות וצעירות אחרות, נתנו להן להבין - שבשביל קרבה לאייל גולן הן יצטרכו לעשות לספק את יציריהם המיניים.

המעגל של גולן ידע לזהות את הצעירות ממשפחות חלשות שהכי קל לתמרן אותן 

העבר של השתיים היה קשה: "אני גדלתי בבית שההורים שלי היו גרושים, וחייתי עם אימא, רק אני ואימא, והיה לי אח שהוא נרקומן", משחזרת נ'. "התמודדתי הרבה מאז שאני ילדה עם מקרים אלימים, סמים, ללכת לחפש את אחי בחושות... הייתי רואה דברים הזויים, שכל מה שאתה רוצה בעצם זה שמישהו יראה אותך! ואותם אנשים נתנו לנו את התחושה. כל מה שרצינו זה חיבוק, אתה יודע..., זה החסכים שהיו, תשומת הלב, שמישהו יתייחס, שמישהו יראה אותנו". וט' מסבירה: "אני באה ממשפחה קשת יום, היו מצבים שלא היה מה לאכול בבית. אני גדלתי בלי אבא, לא הכרתי אותו, אני לא יודעת מי הוא. ואז הגיע היום הארור ההוא שהכרתי את אבא שלו. בהתחלה זה היה מרגיש כמו סוג של דאגה או אכפתיות".

באחת השיחות אמר אביו של גולן, דני ביטון ז"ל לקטינה:

"את מי את מביאה? תביאי אחת זורמת. בתמורה הוא הבטיח: "מה שאת צריכה אל תדאגי, סיגריות, בגדים. נקנה לך, נביא לך. כי קודם כל את ילדה סבבה".

בשיחה אחרת אמר: "מי שתרוויח לכל אורך הדרך זו רק את... כל הופעה את באה איתי באוטו הגדול, נהנית מכל רגע".

נ' מספרת:

"פתאום אתה מגיע למסיבה, שירים, מוזיקה, אווירה, כביכול נעים לך, כיף לך, אתה רוצה להישאר. הוא לקח את המקום הזה, של ההערצה והרצון להיות בקרבתו, וניצל אותה לתאוות המיניות של החברים שלו. של עצמו. אין ערך לגוף שלך, היינו בשר"

שתיהן מסכימות שזכו ליחס של חפץ: "כן, אין ערך לגוף שלך, היינו בשר. כאילו אני בובה על חוט, שלטו בי, הבטיחו אותי לאנשים".

גם כשנלקחו לחקירת המשטרה לתת עדות, הן אומרות, עדיין היו תחת השפעה חזקה של אייל גולן, היו רחוקות מלעכל את המשמעות של מה שעברו, ולא סיפרו הכול. "ידענו שדני הוא המגעיל, הוא היה עושה את הכול בצורה בוטה ומגעילה.

אייל כאילו היה אורז את הכול באריזה יפה כזאת. תמיד שואל 'מה נשמע? מה שלומך?', כאילו מתעניין. הוא היה אורז את הכול יפה, מגיעים לסיטואציה, ופתאום הוא דוחף, אומר מה לעשות, 'לכי עם זה'. אבל אתה עדיין, היינו... אני, הייתי בתוך הקסם הזה, כביכול, עוד הייתי שבויה בתוך הקסם שלו. אתה יודע, הערצתי אותו".

מה קרה לאחר שהפרשה התפוצצה?

אייל גולן לא הועמד לדין בפרשה הזאת מחוסר ראיות. רק אבא שלו, דני ביטון, הורשע ונשלח לכלא, שם מת מקורונה.

אייל גולן שיקם בינתיים את הקריירה, אפילו קיבל פרס בכנסת ביוזמת שרת התרבות דאז, מירי רגב.

ט', בניסיון חסר סיכוי לשכוח, הפכה מהר מאוד לנרקומנית: "נגמר גיהנום אחד, והתחיל גיהנום אחר. מהר מאוד מצאתי את עצמי בסמים כבדים על בסיס יום-יומי. כאילו, כל יום, כל היום, עד שמשם זה התגלגל לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי במחלקה סגורה. נגמר האשפוז, עוד נפילה לסמים, ואז זה היה כמו גלגל כזה - לצאת, להשתמש, אשפוז. בכפייה, במחלקה סגורה, בתנאים קשים. קשירות, זריקות, כמות מטורפת של כדורים. היום אני יודעת ממה ברחתי".

"מהר מאוד מצאתי את עצמי על סמים כבדים כל יום, כל היום, עד שמשם זה התגלגל לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי במחלקה סגורה"

 -

גם נ' עברה אחרי התפוצצות הפרשה מגיהנום אחד לגיהנום שני. "נפלתי על הגבר הראשון שרצה להתחתן איתי, התחתנתי. כי אני האמנתי שאם מתחתנים אז יש לך את הבית. והוא היה מהמר והוא היה אלכוהוליסט, עד שאחרי שנתיים קמתי ואמרתי 'אני לא אחיה ככה'".

זה עושה טוב לדבר, צריך לדבר, צריך להוציא, כי אחרת זה אוכל אותך

"אני המון שנים לא דיברתי, פתאום הבנתי שזה עושה לי טוב לדבר, שצריך לדבר, שצריך להוציא, כי זה אוכל אותך", חושפת נ'. "זה אוכל אותך מבפנים. ולמדתי לעשות את זה בשנתיים האלה. זה נותן לי את הכוחות להילחם. כי אני מבינה שמה שנעשה בי, יהיה לי קשה מאוד... אי אפשר להחזיר אחורה. מה שנעשה נעשה. צלקות מאוד קשות, צריך לדעת לטפל בהן, כי גם יש לי אחריות, יש לי שלושה ילדים קטנים. אני חייבת לקום מזה. אז אני מוציאה ואני משחררת, ואני מבינה כמה אני חזקה וכמה כוח יש לי, ואם עקב המקרה הזה יקומו עוד גברים או נשים שעברו התעללות, וייצאו נגד אותם פוגעים, עשינו את שלנו".

הדיון הבא בתיק יהיה רק בספטמבר. ט' ונ' מחכות לרגע שבו אייל גולן ייחקר חקירה נגדית.

ט' מבהירה: "אני רוצה לחשוף אותו. את הפנים האמיתיות שלו לחשוף אותן, אחת ולתמיד. אני רוצה שהעם יכיר את מה שאני מכירה", ונ' מסכמת: "זה אייל של המחשכים. זה לא האייל שעל הבמה".

מליאם הפקות נמסר בתגובה:

"עלילת הדם והפגיעה האנושה בזכויותיו של אייל גולן מזה 8 שנים התאפשרה כי כלל חומרי החקירה לא פורסמו. במקומן פורסמו אין ספור גרסאות שקריות והכפשות. גם הערב. התביעה האזרחית הוגשה ע"י אותן בנות כניסיון להתעשר שלא כדין על גביהם של אייל גולן ומדינת ישראל. לאורך כל השנים אייל גולן חוזר ומתנצל מעומק ליבו על כך שאנשים שהיו בסביבתו השתמשו בשמו הטוב למטרת מעשים נלוזים - וגרמו לעוול נורא שהוא מגנה בכל תוקף".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה