זוג מהדרום איבד 10,000 ש"ח, ומצא אותם ברגע האחרון במקום לא צפוי

$(function(){setImageBanner('e17eb0db-ea0a-48d2-a1c6-2071d5e77486','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משפחה ממושב תדהר שבאזור נתיבות השליכה בטעות לפח האשפה שטרות בשווי 10,000 שקלים, רגע לפני שמשאית פינוי האשפה עברה במקום ורוקנה את הפח. הודות לפעולה מהירה של המועצה האזורית בני שמעון, פארק המחזור דודאים וחברת נגב אקולוגיה, הכסף אותר והושב לבעליו. בדודאים מדגישים: ״בעת אובדן של רכוש יקר ערך שהושלך לפח, חשוב לפנות לעזרה כמה שיותר מהר״.

קרדיט - דודאים

בימים אלו מתמודדים תושבי הדרום עם חוסר וודאות כלכלית בשל התמשכות המלחמה. משפחת אטיאס מהמושב תדהר שבמועצה האזורית בני שמעון לא האמינה שדווקא עכשיו זה קורה להם – שטרות בשווי 10,000 שקלים אבדו. לאחר שחיפוש בבית לא העלה דבר, הבינו בני המשפחה שהסכום הגדול הושלך בטעות לפח האשפה. לרוע מזלם, משאית איסוף האשפה של חברת נגב אקולוגיה חלפה במקום דקות קודם לכן, רוקנה את פח האשפה הביתי והמשיכה לכיוון הפארק למחזור וחינוך סביבתי דודאים בנגב.

המשפחה החרדה מיהרה ליצור קשר עם תמר אליהו, מנהלת אגף שפ״ע במועצה האזורית בני שמעון. אליהו יצרה קשר עם חברת נגב אקולוגיה ועם גליה בן שמעון, מנהלת המשקל בדודאים, אשר קולט את משאיות פינוי האשפה. אליהו עדכנה אותם על האבדה יקרת הערך שבדרך לפארק המחזור והנחתה את המשפחה להגיע לשם.

בפארק המחזור דודאים, תפעלה גליה בן שמעון את האירוע על פי נוהל מסודר למקרים מסוג זה. מרגע שהמשאית נכנסה היא נותבה למקום חניה ייעודי, שם תוכל לפרוק את תכולתה לטובת מיון ואיתור האבדה. צוות עובדי דודאים נרתם לסייע למשפחה והצליח לאתר יחד איתה בנבכי הפסולת את השטרות האבודים. בני המשפחה היו אסירי תודה על ההתגייסות המהירה של כלל הגורמים בזמנים סוערים.

תמר אדמתי, מנהלת קשרי הקהילה בדודאים, מסרה: ״בעת אובדן של רכוש יקר ערך שהושלך לפח, חשוב לפנות לעזרה כמה שיותר מהר. במקרה זה, מרגע שהתקבלה בקשת העזרה במועצה האזורית בני שמעון האירוע תופעל ביעילות בשיתוף חברת נגב אקולוגיה שפינתה את האשפה ואצלנו בדודאים. הטיפול המהיר והמסור הביא לכך שהאבדה אותרה והעניק למשפחה המתגוררת בדרום מעט שקט בימים מורכבים אלו״.

גליה בן שמעון, מנהלת משקל ושירות לקוחות שלקחה חלק באיתור הכסף מספרת כי "קיבלנו דיווח על כך שמשפחה מהאיזור איבדה סכום כסף נכבד. מיד הצוות יצא לחיפוש הכסף לפי התיאור שנמסר לנו, הנהג ידע בדיוק לכוון אותנו פרקנו את המשאית המדוברת ויחד פעלנו לאיתור השקית שבתוכה היה הכסף. אחרי דקות ארוכות, כשכבר נראה שעברנו על רוב התכולה ולא מצאנו דבר, פתאום אחד העובדים הרים שקית ובתוכה בגדים פתח אותה ובין שלל הבגדים האבידה נמצאה! כל כך שמחנו שמצאנו את הכסף, וודאי בימים אלו עבור תושבי הדרום". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה