חבריהם של זוג שדחה את החתונה כבר פעמיים - בפניה נרגשת לראש הממשלה

$(function(){setImageBanner('aa48e280-b31a-4121-9391-a5e08650c47d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כבר פעמיים דחו סהר ואוראל את החתונה, בפעם הראשונה בתחילת משבר הקורונה והשנייה באוגוסט כאשר לא ניתן היה לקיים ארועים. כעת, לאחר שקבעו בשלישית תאריך לחתונה ביום חמישי הקרוב במושב עזריקם - הטלת עוצר מאיימת לבטל את חתונתם בפעם השלישית. חבריהם פנו בפניה נרגשת לראש הממשלה כדי שאשדוד לא תוכרז עיר אדומה

סהר זאבי ואוראל אזולאי (צילום: עדי פרץ)סהר זאבי ואוראל אזולאי אמורים לחגוג ביום חמישי הקרוב את חתונתם בשטח פתוח במושב בעזריקם. אך כמו זוגות רבים אחרים, הם ממתינים לראות אם אשדוד תכנס לרשימה האדומה מה שימנע מאורחיהם להגיע לחתונה ולמעשה יצטרכו לבטל אותה, שוב.

סהר ואוראל ביטלו כבר פעמיים את מסיבת החתונה שתיכננו ולה כל כך חיכו. בפעם הראשונה המסיבה שתוכננה להיות בהרמוניה בגן בדיוק בתחילת הסגר הראשון - בוטלה. לאחר שקבעו מועד חדש לחודש אוגוסט בטרויה, גם אותו הם נאלצו לבטל מאחר ואסור היה לקיים אירועים.

כעת, לאחר ההקלות, השניים קבעו חתונה בשטח פתוח במושב עזריקם, אך ביטול האירוע מרחף מעל ראשם.

חבריהם החליטו לפנות לראש הממשלה, ובפניה נרגשת הם כותבים (לא נגענו): 

"אדוני ראש הממשלה שלום רב, חברה הכי טובה שלי צריכה להתחתן ביום חמישי הקרוב. מדובר בתאריך חתונה השלישי שהם קובעים ואנחנו ממש מקווים שזה יהיה גם האחרון. היא ובן זוגה התארסו כבר לפני יותר משנה ומתגוררים באשדוד וכך גם כל בני משפחתם ולכן אם יהיה סגר שיגביל את התנועה החתונה שוב לא תוכל להתקיים. אנחנו ממש מקווים שאשדוד לא תהפוך לעיר אדומה כדי שהחתונה כן תוכל להתקיים ונצליח סוף סוף לשמח חתן וכלה זוג מדהים שהכי מגיע להם לשמוח אחרי כל התקופה הזו. שניהם חלו בקורונה והחלימו לפני מס שבועות ולכן התקופה האחרונה הייתה מאוד קשה עבורם. אשמח אם תוכל לכתוב להם או לשלוח להם ברכה אישית שתשמח אותם או לקבל החלטה שתטיב איתם:) תודה!"

הפניה לראש הממשלה

גם אנו כאן במערכת יישובניק נט שולחים ברכה לזוג הצעיר, ומקווים שכל הזוגות שתיכננו את החתונות ותלויים כעת בהחלטת ועדת השרים - לא יצטרכו לבטל את היום השמח בחייהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה