חברי קיבוץ נירים במו"מ מתקדם למעבר לפרוייקט סנטרל פארק בב"ש

$(function(){setImageBanner('aec517fd-45f4-439f-bd9d-5412a3cc8d37','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תושבי קיבוץ נירים שפונו לאילת החליטו לאחרונה על המעבר של קהילתם לב"ש. כעת מתפרסם כי חברי הקיבוץ במו"מ מתקדם למעבר לפרויקט הדירות "סנטרל פארק'" שבשכונה ב'

תמונה לא נבחרהכפי שפורסם ב"ביישובניק נט" חברי קיבוץ נירים המונה כ-400 תושבים החליטו לאחרונה על מעבר זמני של קהילתם לב"ש. כעת נודע למערכת האתר כי חברי הקיבות מצויים במו"מ מתקדם למעבר לפרוייקט סנטרל פארק בשכונה ב' בעיר.

במתקפת השביעי באוקטובר חדרו אל קיבוץ נירים שבעוטף עזה עשרות מחבלים שבמשך שעות ארוכות זרעו הרס וחורבן רב בקיבוץ. במהלך אותה מתקפה אכזרית נרצחו חמישה אנשים ונחטפו חמישה אחרים, כשהרס רב נגרם לבתי התושבים במקום.

לאחר אותה מתקפה, הועברו רוב תושבי הקיבוץ המונה כ-400 תושבים לאילת כאשר לאחרונה פורסם כי תושבי הקיבוץ צפויים לעבור למגורים זמניים בב"ש, כשתהליך המעבר צפוי להתחיל כבר בתחילת השנה הבאה. על פי התכנון, תושבי הקיבוץ צפויים לאכלס ארבעה בניינים בב"ש לתקופה של כמה חודשים.

כעת מתפרסם כי חברי הקיבוץ ומנהלת תקומה לשיקום הנגב המערבי נמצאים בשלבי מו"מ מתקדמים אודות מעבר קהילתם לפרויקט סנטרל פארק שבשכונה ב' בבאר שבע, היכן שעמד בעבר אצטדיון וסרמיל.

הדירות שלגביהן מתנהל מו"מ הינן עשרות דירות בפרויקט "סנטרל פארק" שחלקן כנראה יועדו להשכרה ארוכת טווח. השכונה כולה, שעודנה בבנייה, תכלול 4,000 דירות שייבנו ע"י חברות שונות, כאשר במתחם המדובר ייבנו 2,300 דירות ב-17 בניינים, ועד כה הושלמו ואוכלסו ארבעה בניינים עם 544 דירות, כאשר בשלושה בניינים נוספים החלה הבנייה באחרונה.

כפי שמספרים חברי קיבוץ נירים, הבחירה בב"ש כמקום מגורים זמני של חברי הקיבוץ נעשתה לאור קרבתה הגיאוגרפית לקיבוץ נירים (40 דקות נסיעה מנירים) וקרבתה של העיר למרחב הדרום בו עובדים רוב חברי הקיבוץ מתוך אלה העובדים מחוץ לקיבוץ, מה שיאפשר לחברי הקיבוץ לנוע לקיבוץ ביתר קלות ולשקם ולתחזק את הקיבוץ ולהמשיך ולעבוד בחקלאות, זאת בתקווה להמשיך ולנהל את שגרת חייהם ככל הניתן עד חזרתם לקיבוץ בעתיד.

נוסף על כך, הבחירה בב"ש נעשתה לאור היותה מטרופולין היוכל לספק את צרכיהן של כלל קבוצות הגיל בקהילה בשלל תחומים לרבות הפנאי, המסחר, הבריאות והתרבות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה