חיילי גדוד 414 ההתנדבו בשיקום יער שוקדה אשר נפגע מהשריפות בשנה האחרונה

$(function(){setImageBanner('38e4ac7d-a0fa-4edb-b3e2-dcaffdb13c55','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשבוע שעבר, (ה׳), חיילי גדוד ״נשר״, גדוד האיסוף של אוגדת עזה, הגיעו בהתנדבות לשקם את יער שוקדה . לקראת הקיץ האחרון, הקימה אוגדת עזה כוח ייעודי מטעם הצבא במטרה לסייע ולתגבר את כוחות כיבוי האש באזור העוטף בשיתוף פעולה עם קק״ל ורט״ג

מתוך העבודה הצמודה בקיץ האחרון עם קק״ל ותושבי האזור החליט מפקד כוח כיבוי האש הצבאי , סגן מפקד גדוד האיסוף האוגדתי, רב-סרן רועי הורוביץ, בשיתוף קק״ל, לקיים את אירוע ההתנדבות ביער לסיכום העונה, במטרה לעזור להכין את השטח לקראת העונה הבאה- החורף הקרב.


מאז הוקם הכוח הצבאי הייעודי לכיבוי השרפות, נתונים מראים כי כוחות כיבוי אש משולבים מגיעים מהר יותר לכל נקודה בעת הצורך ומכבים שריפות בקצב מהיר יותר מבקיץ הקודם. כמו כן, ניכרת ירידה משמעותית בהשוואה לקיץ שעבר בכמות הדלקות.


דובר צה"ל
מדבריו של סגן מפקד גדוד ״נשר״, רס״ן רועי הורוביץ: ״הקמנו גדוד כיבוי אש תחת אוגדת עזה ולו כלים מיוחדים אשר נקראים ״גוררי מים״, איתם אנחנו מגיעים למקום ונותנים מענה להתפשטות השריפות בעת הצורך.״


״גדוד 414 הוא ׳עקב בקרקע׳ בגזרה הזו. אנחנו מרגישים תחושת שייכות ואהבה גדולה למקום שאנחנו נמצאים בו. זהו אירוע אשר מהווה סגירת מעגל- מצד אחד, אנחנו פועלים לזיהוי השריפות באופן מהיר ומדוייק, מצד שני כוחות הגדוד שותפים בכיבוי השרפות בעת הצורך- כמו שהיה ביער הזה, ולבסוף, היום, אנו באים להשלים את המאמץ המשותף כנגד השריפות ומבקשים לתת את המעבר ולעזור בשיקום וטיפוח שמורה שנפגעה. בעיניי אין יפה מזה״.

דובר צה"ל

דובר צה"ל

דובר צה"ל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה