חיים פרי נחטף מביתו באכזריות על ידי החמאס ומאז הוא נעדר

$(function(){setImageBanner('db066d70-abd0-43fa-bdd1-859f3a81bab6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשבת מחבלי חמאס פרצו לביתו של חיים פרי בן ה-80 בקיבוץ ניר עוז, חטפו אותו לעיני אשתו ולקחו אותו לעזה כשהוא בלי התרופות שלו ובלי שום קשר עם משפחתו בארץ.

חיים פרי מניר עוז
"תכירו את חיים פרי, תושב ניר עוז, אחד ממאות החטופים שנלקחו מביתם לפני שבוע בדיוק.
תכירו את חיימק'ה, ששנים חי על הגדר, אופטימיסט על מלא מלא ושוחר שלום חסר תקנה.
תכירו את חיים, אבא של ענבלי שלי, ליאור, נעם, עפרי ורעות. בעלה של אסנת, שנשארה בחיים בזכות התושיה שלו, שניה לפני שנחטף, סבא של 13 נכדים מתוקים ויפים, אחת מהם איתו, בתמונה פה.
תכירו את חיים, בן 79, חולה לב, שמטופל בתרופות מצילות חיים, שאף אחד לא יודע אם הרשימות שבני המשפחה העבירו לגורמים שטיפלו בזה אכן הגיעו ליעדם.
תכירו את חיים הקולנוען, מספר הסיפורים, שלימד קולנוע במכללת ספיר.
את חיים האמן, שפתח בכניסה לנירעוז את הגלריה הלבנה, שלצד טנק שכוח שנשאר בודד אחרי שכל השאר הועברו לאיו"ש, המשיך להפיץ אמנות יפה. רק לפני חצי שנה ביקרנו שם, עזה ברקע, וטנק בודד בכניסה למתחם.
תכירו את חיים פרי, שכבר 8 ימים, מאז נלקח באכזריות בשבי החמאס, אין ממנו אות חיים. אפילו לא תמונה קשה מחזיק עיתון עדכני ביד. כלום.
המשפחה האוהבת שלו מתראיינת, מדברת, נוסעת, חוזרת.
במקביל למאבק על אבא הם גילו שדני, אחיהם למחצה שגדל בבריטניה ובא לביקור בקיבוץ האהוב עליו עם חברתו הגרמניה, נרצח לצידה בממ"ד בניר עוז.
אין להם את הפריבילגיה להתאבל על אחיהם כי הם עובדים, מבוקר עד ערב בלהזכיר לעולם, ובעיקר להנהגת ישראל, שהיקר להם מכל עדיין מוחזק בידי ארגון טרור רצחני וחסר רגש, חוץ משנאה עזה לישראל.
תעזרו להם להלחם את הקרב הפרטי שלהם, בזמן הקשה הזה. תתמכו בהם בנסיונות השווא לקדם את פיסת המידע הראשונה על מצבו של אביהם. תפיצו את המסר, שלא ישכח, בתוך הכאוס שכולנו נמצאים בו.
אסור לשכוח אותם עכשיו, כי כל דקה שעוברת יכולה לעשות את ההבדל. חובה לקדם את המאבק שלהם להחזיר את השבויים עכשיו, לא אחרי המלחמה, כי זה מה שכל אחד מאיתנו היה רוצה עבור אהוביו.
כבר שבעה לילות, לפני שאני הולכת לישון אני מדמיינת את חיים המנצ', שותה קפה שחור ומשחק ששבש, איפה שלא יהיה. ומצליח להתחבב גם על שוביו. כי כזה הוא היה וככה אני מעדיפה לזכור אותו.
אבל אלו ימים שבהם אין וודאות וכל עזרה קטנה יכולה לעשות את ההבדל.
תעזרו להחזיר את חיים, ואת כל מאות החטופים שנקטפו מחייהם השלווים באכזריות. עכשיו זה הזמן. אחרכך לא בטוח שיהיה.
תעשו לייק עצוב. תכתבו מילת תמיכה במשפחה. תשתפו את המסר הלאה.
לחיי חיים". 
כתבה ענבל אלביני פרי Lior Peri Sharon Derhy Doron Albini
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה