חנוכת בתי האגודה שהוקמו בתמיכת המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בעוטף עזה

$(function(){setImageBanner('904c121c-3881-453d-b19d-399c619c2f64','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במסגרת סיור של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל (שלישי) חנך השר פורר בתי אגודה שהוקמו בתמיכת המשרד. בתי אגודה הם יחידות דיור המושכרות לתושבים בשכר דירה מפוקח לתקופה קצובה שלאחריה או במהלכה יוכלו לרכוש את יחידות הדיור ולהשתקע באופן קבוע ביישוב תוך קבלת זיכוי בגין תשלומים שכבר שולמו כשכר דירה. החלטות הממשלה השונות שקידמו פרויקטים בתחום הדיור וחיזוק הקהילה, הן רק הצעד הראשון במאמץ הזה.

השר פורר ״אני שמח לראות את החזון שלנו הופך למציאות. המבנים שאנו מקימים יסייעו בתנופת ההגירה החיובית לאזור הנגב בכלל והעוטף בפרט. המשפחות שבאות ועוברות לגור בעוטף הן התשובה הטובה ביותר לאיומים עלינו. נמשיך לחזק את ההתיישבות ולפתח את הנגב ועוטף ישראל.״
-
דובורת אשכול
גדי ירקוני, ראש מועצה אזורית אשכול  “רק לפני שבועיים סיירנו כאן בשטח כדי לאמוד את הנזקים ממטחי הירי הכבדים שנורו לעברנו והנה היום אנו כבר עומדים כאן נרגשים וחונכים שכונות חדשות.
מועצה אזורית אשכול נמצאת בתנופת פיתוח אדירה כשהרבה מכך הוא הודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.
-
המשרד הציב את עוטף עזה כיעד מרכזי בתוכניות הפיתוח, לא רק בתחום המגורים אלא באמצעות המעטפת הכוללת לחיזוק הישובים ואיכות חיי התושבים במגוון תחומים. אלה תנאים משמעותיים שמאפשרים לנו לצמוח ולהתפתח ואת התוצאות אנו רואים בשטח, כשעוד ועוד משפחות בוחרות לקבוע כאן את ביתן״.
-
דוברות אשכול
-
החלטות הממשלה השונות שקידמו פרוייקטים בתחום הדיור וחיזוק הקהילה, הן רק הצעד הראשון במאמץ הזה. במטרה להביא לצמיחה משמעותית של הנגב, המשרד פועל לבניית מערך כולל לחיזוק החינוך, התעסוקה, הרפואה והבריאות, התרבות והפנאי בנגב ובגליל. בפרט ביישובי עוטף עזה תומך המשרד בשיפוץ מבנים והסבתם למגורים בשכירות ומתן מענה מהיר לקליטת משפחות חדשות ביישובי עוטף עזה.
-
דוברות אשכול
-
אילן שוחט מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ״אחד מהיעדים המרכזיים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל הינו הבאת אוכלוסיה חזקה לנגב ולגליל לצד חיזוק האוכלוסיה הקיימת. אין ספק שהחלטה על בחירת מקום מגורים מושפעת לא רק מדיור אלא גם מהמעטפת המורכבת מחיי חברה, תרבות וחינוך, שהם גם השיקולים המרכזיים בהחלטה על העתקת מקום מגורים. על כן, בימים אלה אנו שוקדים על בניית מערך הכולל פרוייקטים לחיזוק החינוך התעסוקה והבריאות, הכנת תשתית להעתקת בסיסי צהל לנגב וחיזוק המענה לצעירים ולמשפחות צעירות בנגב ובגליל כמו כן המשרד פועל לחיזוק הנגב בתחומים נוספים״.
 
עד כה המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל השקיע במסגרת החלטות ממשלה שונות כ- 91 מיליון ₪ לטובת הקמת בתי אגודה, יבילים, שיפוץ יחידות דיור ביישובי עוטף עזה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה