חסימת כבישים בעקבות הלוויתו של מו"ר הרב חיים דרוקמן זצ"ל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('61abc87d-ac13-45cc-85db-2d3a1c338730','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('61abc87d-ac13-45cc-85db-2d3a1c338730','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

בצער רב וביגון קודר, התבשרנו הערב על פטירתו של מו"ר הרב חיים דרוקמן זצ"ל. עקב מסע הלוויה יחסמו מספר כבישים
לקראת מסע הלוויה, צפויים עומסי תנועה חריגים וחסימת צירים מרכזיים באזור המועצה האזורית שפיר. אנו מבקשים מהציבור הרחב להימנע מהגעה לאזור מרכז שפירא והצירים המובילים עד לשעות אחר הצהריים עם סיום מסע הלוויה.

מחסום depositphotos

החל מהשעה 7:30 בבוקר ייחסמו לתנועת כלי רכב צירי התנועה הבאים:

כביש 3 בין צומת הודיה לצומת באר טוביה.

-

כביש 232 ייחסם לכיוון דרום, בין צומת אשכולות לצומת הודיה

-.

כביש 232 ייחסם לכיוון צפון מצומת גבעתי לצומת הודיה.

-

כביש 3612 - התנועה תתאפשר לכיוון צפון בלבד באמצעות היסעים מאורגנים.

-

הכניסה לכביש 3 תתאפשר אך ורק לאוטובוסים מאורגנים או תושבי האזור בהצגת תעודה מזהה. כלי רכב פרטיים יופנו לחניונים מוסדרים.

-

הכניסה לנגבה תתאפשר מהכניסה הדרומית בלבד בכביש 35, ולתושבי המקום בלבד בהצגת תעודה מזהה.

-

בשעה 12:00 יישאו הספדים במרכז היישוב מרכז שפירא בין בית הכנסת לישיבה הגבוהה והתיכונית.

מסע הלוויה ייצא ממרכז שפירא לכיוון בית העלמין במשואות יצחק. עם סיום ההספדים הציבור מתבקש להישאר במתחם ממנו ניתן יהיה לצפות במסע הלוויה שישודר על גבי מסכים ובאמצעות עמוד הפייסבוק וערוץ היוטיוב של המועצה. בשל מגבלות מקום בבית העלמין, הלוויה תתקיים במעמד בני משפחה ומוזמנים בלבד.

המשפחה מבקשת מהציבור להעדיף הגעה ללוויה באמצעות היסעים מאורגנים. אנא הקפידו על קיום הנחיות המשטרה כדי לשמור על כבוד האירוע, הסדר הציבורי ושמירה על חיי אדם. למידע נוסף חייגו למוקד 110 של המשטרה. 

עם סיום ההספדים, הציבור מתבקש להישאר במתחם ההספדים ממנו ניתן יהיה לצפות במסע הלוויה והקבורה שישודרו על גבי מסכים.

מאות שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב מיחידות המשטרה השונות, ייטלו חלק בשמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה, על מנת לשמור על שלום הציבור המבקש להשתתף במסע הלוויה, ולאפשר את קיומה באופן מכבד ובטוח.

בשל חסימות צירי תנועה, ציבור הנהגים מתבקש להימנע מהגעה לאזור ולהישמע להוראות השוטרים.

לציבור משתמשי הדרך מומלץ להיעזר באפליקציות הניווט שיעודכנו בדבר חסימות ושינויים בהסדרי התנועה וכן במוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל.

עומסי התנועה והחסימות צפויים להשפיע על כלל משתמשי הדרך באזור המועצה האזורית שפיר, ובפרט על הישובים הסמוכים למרכז שפירא.

במד"א ערוכים לאבטח רפואית את הלוויית הרב חיים דרוקמן זצ"ל* עם היוודע דבר פטירתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל זקן רבני הציונות הדתית, עלתה ההיערכות המבצעית במד"א מדרגה וכוחות מד"א נערכו לקראת אבטחת מסע הלוויה אליו צפויים להגיע רבבות 

כוחות מד"א יתפרסו במקומות שבהם יעבור מסע ההלוויה, על מנת להעניק מענה רפואי מיידי, לכל מי שיזקק לכך   במד"א קיבלו היום (ב') בצער רב את ההודעה על פטירתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, מבכירי רבני הציונות הדתית והוא בן 90.

עם היוודע דבר פטירתו, החלו להיערך במד"א לקראת מסע ההלוויה, הצפוי להיערך היום (ב') בשעה 1200 בבית העלמין במשואות יצחק ואליו יגיעו רבבות בני אדם מרחבי הארץ. מסע ההלוויה צפוי לצאת מהיישוב מרכז שפירא לבית העלמין במשואות יצחק הסמוך, ועל כן צפויים להיחסם צירי תנועה ראשיים.

על מנת לאפשר לכוחות מד"א באזור להמשיך ולפעול להצלת חיים גם במהלך ההלוויה, נערכים במד"א להפעלת חוליות רגליות, ופיזורם של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ במקומות מרכזיים על מנת לאפשר הגעה מהירה והענקת טיפול רפואי מהיר לכל מי שיזדקק באזור, גם במהלך מסע ההלוויה ולאחריה.

לצד זאת, נערכים כוחות גדולים של חובשים, פאראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מד"א, באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ובחוליות רגליות לאבטחת מסע ההלוויה, אליו צפויים להגיע רבבות בני אדם. לצורך כך, יפעיל מד"א את כל האמצעים הטכנולוגיים שברשותו, ובהם רכבי הצלה ייחודיים של מד"א להצלת חיים.  

במד"א מזכירים לציבור, כי גם בעת ההלוויה, מוקד מד"א ימשיך ויקבל קריאות שגרה מרחבי האזור וכי כוחות מד"א ערוכים להגיע לכל קריאה בזמן הקצר ביותר. על כן, מזכירים במד"א לציבור כי בעת הצורך יש לחייג למוקד 101 של מד"א ולהישמע להנחיות החובשים והפאראמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א. במד"א מבקשים מהציבור הרב שיגיע להשתתף במסע ההלוויה, להימנע מלהידחק למוקדי צפיפות ועומס, להקפיד על שתייה מרובה, להתעטף די הצורך בביגוד חם ולהזעיק את מד"א בכל צורך רפואי שעלול להתעורר.  

יצויין, כי חוליות רגליות של מד"א יפעלו במהלך מסע ההלוויה ויעניקו טיפול למלווים שיחושו ברע. על כן, יש להתקשר למוקד מד"א 101 ולסייע לחובשים ולפאראמדיקים במוקד שיכוונו את החוליה הרגלית עד להגעה אל הנפגע המשתתף במסע ההלוויה. בכל התרחשות של אירוע חריג במהלך מסע ההלוויה, יש להישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח ולפעול על פי הוראותיהם.  

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "קיבלנו בצער רב את ההודעה על פטירתו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל וכעת נערכים כוחות מד"א באופן מתוגבר על מנת לאבטח את מסע ההלוויה. אני מזכיר, הן לתושבי האזור בכלל והן למשתתפים במסע ההלוויה בפרט, לחייג למוקד 101 בכל צורך רפואי שעלול להתעורר. כוחות מד"א ערוכים להעניק טיפול וסיוע תוך עמידה באתגר של חסימות הצירים".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה