חשד לאירוע אלימות חמור בתיכון באר טוביה

$(function(){setImageBanner('76ebd2a1-b3de-4cd0-8c9b-5dc26b4abdc7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשעות הצהריים התקבלו מספר דיווחים על אלימות קשה בין תלמידים בבית הספר התיכון באר טוביה. התלמידים מקבלים טיפול רפואי על ידי אנשי מד״א, המשטרה הגיעה לבית הספר, פתחה בחקירה

תיכון באר טוביה

לפי דיווחים המקרה ארע בבניין השרון בבית הספר, שם החלה תיגרה בין מספר תלמידים.

האלימות נמשכה גם במסוף ההסעות של התלמידים ועימותים נוספים נרשמו גם באוטובוסים שהסיעו תלמידים הביתה.

בעקבות האירועים החריגים והחמורים, מנהלת בית הספר, דיצה אדרי, הורתה לכל צוות ההוראה להגיע למסוף ההסעות כדי להשגיח שהתלמידים יעלו לאוטובוסים ואף ילוו את התלמידים באוטובוס בדרכם הביתה. בנוסף, המנהלת אדרי החליטה לכנס את המורים לשיחה .

״בעקבות אירוע אלימות החריג שהתרחש היום, כל המורים מתבקשים ללוות את התלמידים לפיזור במסוף ההסעות. לאחר מכן נתכנס בשרון״, נכתב. המנהלת אדרי החליטה בנוסף כי בשעה השישית המורים יקיימו שיח בכיתות עם התלמידים וידברו על האירוע החריג בו נפגעו מספר תלמידים.

הנהלת בית הספר הודיעה להורים שנפגעו כי הם מקבלים את המענה הרפואי המתאים, וציינה כי בית הספר נמצא בקשר עם המשפחות. עוד עידכנה המנהלת כי רבים מאנשי הצוות ומהתלמידים סייעו באירוע להרגעת הרוחות. ״אנחנו גאים מאוד בתלמידים שסייעו להרגעת המצב ומנעו אלימות נוספת״, כתבה המנהלת.

הנהלת בית הספר הודיעה לתלמידים כי כל מי שרוצה לשוחח עם היועצת או עם המחנכת על מה שהוא מרגיש מוזמן להתקשר.

״אנחנו מזמינים אתכם לפנות למבוגר ולשתף בניסיון למנוע תקרית שאתם יודעים איך היא מתחילה, אבל לא תמיד יודעים איך היא תסתיים״, כתבה המנהלת אדרי.

המשטרה פתחה בחקירה .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה