חשד לתקיפה בגן ילדים במושב בדרום

$(function(){setImageBanner('4f5430a0-efb1-4ea6-8554-9fec93f9fc88','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הורים נסערים פנו לתחנת משטרת קרית גת והגישו תלונות על חשד לתקיפה מינית של ילדים בני 4 בגן ילדים באחד המושבים בדרום על ידי גבר זר. לפי הטענה של ההורים ששמעו מעדות של הילדים, שגבר זר נכנס לגן דרך "גדר פרוצה" ונגע בילדים בני 4 באיבר המין. התלונות הוגשו למשטרה על ידי ההורים על פי דיווח הילדים

השבוע הורים לילדים בני 4 בגן במושב בדרום התלוננו במשטרת קריית גת כי ילדיהם הותקפו מינית על ידי גבר מבוגר בזמן שהיו בגן. 

לטענת הורים (כפי שפורם בראיון לynet), הצוות החינוכי לא זיהה כל חשד לכך שגבר חשוד נכנס לגן. מצד שני, הם מעידים, חצר הגן פרוצה וניתן להיכנס אליה באין מפריע.

"הוא התחיל לדבר על איברי מין בצורה חשודה, ותיאר במילים קשות אירועים שעבר. לאחר שעשיתי בירור עם הורים נוספים הסתבר שגם הם חווים את אותו הדבר. בהתחלה לא הבנתי מה אני שומעת מהבן שלי וקראתי לבעלי, שגם הוא שמע, ושנינו היינו המומים", תיארה אחת האמיהות.

"כל ההורים נמצאים בסערת רגשות. אנחנו לא ממש יודעים מה לעשות, אין לנו ליווי מקצועי. אני באופן אישי לקחתי את הבן שלי לפסיכולוג כדי שיטפל בו. בינתיים הגן עובד כרגיל, אבל אנחנו לא שקטים בכלל. אנחנו עושים תורנות מארבים על הגן, כדי לוודא שאף אחד לא מגיע לשם", סיפרה אם אחרת.

עד כה התקבלו במשטרת קריית גת לפחות שלוש תלונות של הורים וילדים נוספים צפויים להיחקר על ידי חוקרת ילדים בבית לין, המשמש כמרכז הגנה לילדים ונוער ומסייע בתמיכה ראשונית לנפגעי עבירות מין.
depositphotos  אילוסטרציה גן ילדים
מהמועצה נמסר במכתב להורים  ביום שבת בבוקר "אנו ערים למתרחש בגן ומזמינים אתכם לשיחה ומפגש עם מנהלת אגף חינוך, מנהלת אגף רווחה  ומנהלת השירות הפסיכולוגי שתתקיים במוצאי שבת בשעה 21:30 במועדון המושב.
חשוב לציין שהמועצה- אגף חינוך, רווחה והשירות הפסיכולוגי מעורבים בטיפול באירועים שלכאורה התרחשו בגן בצורה רציפה בימים האחרונים. יחד עם זאת, החקירה מתבצעת באופן בלעדי על ידי משטרת ישראל ועל פי הנחיות משטרת ישראל אסור למועצה באופן גורף להתערב בחקירה או לעסוק ולדבר על נושאים הקשורים למקרה המדובר". 

דוברות המשטרה נמסר "בתחנת קרית גת מתנהלת חקירה שעניינה חשד לעבירות מין בקטינים, זאת בעקבות תלונות שהוגשו ע"י הורים לילדים כבני 4. חקירת המשטרה מתנהלת ברגישות, תוך גביית עדויות הקטינים ע"י גורמי המקצוע הרלוונטיים, במטרה להגיע לחקר האמת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה