טל חיימי תושב ניר יצחק נרצח על ידי המחבלים בשבת ה7 באוקטובר

$(function(){setImageBanner('f24aed4d-ba57-4113-87b7-307acf7d596b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

טל חיימי, שהוגדר כחטוף בעזה, נרצח בטבח ה-7 באוקטובר, כך הודיעו הערב (רביעי) משפחתו והקיבוץ ניר יצחק בו התגורר. טל בן 41,תושב קיבוץ ניר יצחק נלחם כחלק מכיתת הכוננות ביום המתקפה של חמאס. הוא הותיר אחריו את אשתו אלה בהריון, שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור.

טל חיימי ז"ל

משותפת מטעם משפחת חיימי, קיבוץ ניר יצחק ומטה המשפחות

אנו מרכינים ראש על הירצחו של החטוף טל חיימי ז"ל

הערב משפחת חיימי עודכנה על הירצחו של טל ז״ל בשבת השחורה. טל (41) הוא דור שלישי למקימי קיבוץ ניר יצחק והיה מחובר בכל נימי נפשו לקיבוץ ואחד מעמודי התווך של הקהילה. משפחתו וחבריו מספרים שתמיד היה הראשון לסייע, לתת יד, ולהשרות רוגע וביטחון לכל מי שסביבו.

רק לפני כשלושה חודשים טל איבד את אימו, אסתי, לאחר מאבק במחלה קשה. טל הותיר אחריו את אשתו אלה בהריון שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור. יהי זכרו ברוך. 

טל ז"ל ובני משפחתו

אשתו אלה כתבה

טל שלי, שלנו. כמה קיווינו לסוף אחר וכמה שאנחנו שבורים ועצובים. אתמול ראיתי תמונות של חטופים בתל אביב וחשבתי שכל כך מוזר לראות אותך שם, אז פתאום לראות מודעת אבל עם השם שלך- מה הקשר? לנצח תהיה בליבי

ביתנו הזמני כרגע באילת ועל כן נשב שבעה במלון, מתנצלת על חוסר הנוחות והמרחק. 

-

תנועת השומר הצעיר מרכינה ראש ואבלה על מותו של טל חיימי ז״ל אשר נרצח בשבת השחורה ב7.10.

אחרי שבועות ארוכים של ציפייה עוד בשורה קשה התקבלה היום בקיבוץ ניר יצחק.

טל חיימי ז״ל בן קיבוץ ניר יצחק גדל והתחנך במוסד השומר הצעיר מעלה הבשור, היה קומונר בתנועה במשלחת ירדן והיה לדמות מרכזית בחיי הקיבוץ. תנועת השומר הצעיר משתתפת בצערה של המשפחה אשתו אלה, ילדיו עינב ניר ואודי, האב זהר, אחותו אור. נמשיך לחבק את המשפחה וכל קהילת קיבוץ ניר יצחק, יהי זכרו ברוך.

-

גינת מויאל כתבה

לא מאמינה טל  לפני יומיים פגשתי את אלה, הבטתי לה בעיניים ונשאתי תפילה שתחזור היא עמדה עם הבטן ההריונית המתוקה שלה והייתה כל כך יפה. מצטערת טל אני לא מאמינה שלא תחזור היית איש מלא טוב ונועם , זה לא מגיע לך, זה לא מגיע לאלה, לילדים, זה לא מגיע לאף אחד . העצב לא מפסיק לצוף . הלב נשבר.

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה