אתר יישובניק נט חוגג שלוש שנים

$(function(){setImageBanner('a316421d-2e22-4634-8208-905e9bc76ebb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בתאריך 6.1.2016 הוקם אתר יישובניק נט על מנת לספר מה קורה באזור יישובי הדרום, היום חוגגים שלוש שנים של הצלחה.
מה סוד ההצלחה של יישובניק נט, מה החזון וכיצד זה קשור אליכם?

יישובניק נט חוגג שלוש שנים

חשוב לנו לשתף את הגולשים הנאמנים על כברת הדרך של אתר יישובניק נט ולספר על סיפור ההצלחה של האתר שכן אתם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו. 

מי אנחנו ?
יישובניק נט ,אתר הבית של יישובי הדרום ,מושבים וקיבוצים בצפון הנגב ועוטף עזה, הנו חלק מרשת ישראל נט המונה כיום 8 אתרים בינהם- אשדוד נט, יבנה נט, גן יבנה נט, באר שבע נט, אשקלונט ירושלים נט וראשון נט- רשת האתרים המשפיעה ביותר באזור הדרום. 

-
אתר יישובניק נט הוקם בינואר 2016, האתר חי ונושם 24/7 את יישובי הדרום, האתר הנו מקומון יומי אינטראקטיבי הנחשף לתושבים מהמועצות האזוריות : באר טוביה, לכיש, יואב, חוף אשקלון, אשכול ושער הנגב.
-
באתר מתפרסמים מידי יום עדכונים שוטפים און ליין, בילויים , חדשות, פעילויות, אינדקס עסקים מקומי , כתבות ועדכונים של המועצות האזוריות. כל המידע עדכני 24/7 .
לאתר כיום יש 80 אלף כניסות בחודש וקרוב ל9000 חברים בדף הפייסבוק. 
החזון של יישובניק נט?
לספר כל מה שקורה באזור הדרום, לשתף בין המועצות האזוריות, לתת במה לסיפורים של התושבים, ולייצר קהילה אחדותית עם אמת משותפת הפועלת למען הכלל והדרום בפרט.

צוות:
ההון האנושי הוא הנכס העיקרי של כל גוף.
יישובניק נט זה צוות מקצועי שעובד יחד בנאמנות עיוורת האחד לשני וכולם ביחד למטרה.
העבודה באתר היא קודם כל שליחות, מה שמאפשר לנו לעמוד בקצב המטורף של 24/7, בלחצים, בקונפליקטים הרבים, בוויתורים האישיים שצריך לא פעם לעשות למען המטרה.

מגוון:
13 מדורים וקטגוריות -  לצד מדורי החדשות,הקהילה, הספורט, התרבות ביישובי הדרום  כמו כן מדורי אוכל, נשים, לייף סטייל, צרכנות ועוד ועוד

ללמוד מטעויות של עצמנו
*כשעובדים 24/7 ברציפות ובקצב מהיר, עושים לפעמים טעויות בשיקול הדעת.
*כשפונים  לקהל מגוון כמו יישובי הדרום –  סביר שיהיה מי שיראה את הכתוב בטעם ובאור אחר מהאחר...
השאיפה שלנו היא לתקן את עצמנו תמיד ולהשתדל מאוד להיות נאמנים לכם ולדרך.

חלק מהקהילה וחוכמת ההמונים
יישובניק נט הוא האתר של תושבי הדרום, תפקידו להיות חלק מהקהילה, לתרום לה, לחבר בין אנשים לצרכים, להעניק שירות, להאיר מקומות נשכחים לתת ביטוי, להושיט יד, להעניק הזדמנויות ועוד ככל האפשר.

אנחנו רואים בכם חלק בלתי נפרד מיישובניק נט  - שתפו אותנו כדי שנוכל לשתף את הציבור, העירו לנו כדי שנוכל להשתפר, ספרו לנו כדי שנוכל לדבר מהבטן, מהשכל הישר ומהעיניים שלכם .

שלכם באהבה –

אלדה נתנאל וצוות אתר יישובניק נט

לשליחת סיפורים ויצירת קשר - [email protected]




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה