הבקשה האחרונה של ירין פלד בת העשרים מקיבוץ בארי, נפלה בקרב על נחל עוז

$(function(){setImageBanner('301a626c-4745-4c83-9064-4541d8aaca2f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בזמן שאימה ואחותה הקטנה היו נצורות בחדר האוכל בבארי ואביה היה בחו"ל, אבד הקשר עם ירין מארי פלד בת ה-20, חובשת בבסיס נחל עוז. כעת מתברר שהיא נרצחה במתקפת המחבלים על הבסיס
ירין פלד שנפלה בקרב על נחל עוז ביקשה בקשה אחרונה מצמררת. היא ביקשה שבמידה ותיפול בקרב שכל מתנדב מד"א שישתתף בהלוויה שלה יגיע במדים של הארגון

ירין פלד ז"ל

רטותם אגוזי דרובת משפחתה סיפרה "היא הייתה בבסיס בזמן ההתקפה ומאז שבת 7 באוקטובר בשמונה בבוקר לא שמעו ממנה. המשפחה שלה מקיבוץ בארי, אבא שלה היה בחו"ל בזמן המתקפה ואימא שלה הייתה נצורה עם הבת הקטנה שלה (אחותה הצעירה של ירין, ר"ו) בקיבוץ. בשעה ארבע אחר הצהריים נותק עמן הקשר, ואז הבנו שהן מהחטופות בחדר האוכל".

מנכ"ל מד"א ספד לפלד ז"ל, שהתנדבה במד"א מ-2018 עד גיוסה, ואמר: "ירין תרמה רבות לתחנת אופקים ולמגן דוד אדום. עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום כואבים את לכתה".

עידן קישינבסקי, חובש במד״א ובן זוגה של פלד, מספר: "היינו ביחד 5 שנים. היא תמיד הייתה שם בכל רגע, לא משנה מה השעה – היא תגיע. היא הייתה אוזן קשבת, לא היה אחד שלא אהב אותה בתחנה. היא תמיד רצתה לעשות כמה שיותר משמרות, גם כשלא היה לה זמן. היא הייתה מושלמת, אין לי מילה אחרת לתאר אותה".

הבקשה האחרונה של החובשת הקרבית: ירין פלד בת העשרים מקיבוץ בארי, נפלה בקרב על נחל עוז. היא הייתה חובשת טיפול נמרץ במוצב ושם מצאה את מותה בקרב מול המחבלים הנאצים של חמאס.

לירין, חובשת בתחנת מד"א אופקים, הייתה בקשה אחת לפני מותה: היא כתבה על פתק קטן שאם היא תיפול בקרב, היא רוצה שכל מתנדב מדא שיכול, ישתתף בהלוויה שלה עם המדים של הארגון שהיא הכי אהבה: החולצה הלבנה של מגן דוד אדום.

ביום ראשון הקרוב בשעה ארבע, היא תובא למנוחות בבית העלמין בסביון, בחלקה הצבאית.

אם אתם מתנדבים במדא, ויש בכם את הכח, בואו נחלוק לה כבוד אחרון: תעלו על מדים ותגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה לכבד את הבקשה האחרונה של הלוחמת הזאת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה