ירי כבד לעבר יישובי הדרום צה"ל תקף מטרות חמאס

$(function(){setImageBanner('63501a05-c9ee-4e58-93ed-9f9de134a2db','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לילה לא שקט עבר על תושבי הדרום (שלישי- רביעי) הירי חודש הערב. מטח רקטות ופצצות מרגמה נורו לעבר יישובי הדרום סמוך לשעה 21:23 נשמעו אזעקות ביישוב העוטף אשקלון ושדרות - ומיד לאחר מכן נורו מטחים מעזה, הירי המשיך עד שלוש לפנות בוקר במקביל צה"ל תקף בעוצמה מטרות חמאס

depositphotos  רקטות

חיל האוויר תקף הלילה (בין שלישי לרביעי) מטרות של חמאס ברצועת עזה, זאת לאחר ירי הטילים המאסיבי שהתבצע ליישובי העוטף לאורך היום. לאחר שהסתיימו התקיפות ולאור המשך הירי לעבר העוטף, חיל האוויר שב לתקוף ברצועה פעם נוספת. לפי ההודעה שנמסרה מטעם דובר צה"ל במהלך הלילה, גל התקיפות השני כוון לעבר מטרות דומות לזו שקדם לו.

לאחר חזרת התקיפות של חיל האוויר ברצועה, אזעקות נשמעות שוב ושוב לאורך הלילה באשקלון ובמספר יישובים בעוטף. האזעקות נשמעו בין היתר בזיקים, כרמיה, וארז וכן בשער הנגב. אחת מהרקטות ששוגרה לעבר אשקלון פגעה בחצר בית בחוף אשקלון. במקום נגרם נזק כבד לכלי רכב ולכמה בתים, לא היו נפגעים במקום.

הירי הערב מגיע שוב אחרי שבשעות הצהריים נשמעו אזעקות  ביישובי הדרום, מטח כבד של רקטות נורו לעוטף עזה: 22 רקטות שוגרו מהרצועה, פצוע קשה ושניים קל מנפילה בשדרות וזו רק ההתחלה. אזעקות נשמעו בשדרות ובעוטף עזה, זמן קצר לאחר שטנקים של צה"ל תקפו בעזה בתגובה לשיגורים בבוקר. 16 מהרקטות נפלו בשטחים פתוחים, ו-4 יורטו. המשטרה: "אותרו חמש זירות נפילה". בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי אמרו כי זו "תגובה ראשונה" על מותו של חאדר עדנאן, ששבת רעב בכלא בישראל

במהלך התקיפה הראשונה הלילה, חיל האוויר תקף מתחם ששימש כמחנה אימונים בארגון הטרור חמאס ומוצב צבאי של הארגון ובו מחסן אמצעי לחימה, אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם אימונים של הארגון, כך נמסר מטעם דובר צה"ל. עוד נמסר כי "במקביל, נתקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה המשמשים את מטה הייצור של ארגון הטרור חמאס, מפעל בטון המשמש לבניית תשתיות של הארגון, מוצב צבאי של המערך הימי של חמאס ומנהרה תת-קרקעית שמשמשת את הארגון בדרום הרצועה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה