$(function(){setImageBanner('6b31314e-f8da-442e-82d0-e3f7477fad64','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רבבות המטיילים הגיעו בסוף השבוע האחרון התפזרו בכל רחבי הדרום, וזכו לחוויה של פעם בשנה. שיא הפעילות במועצה אזורית שדות נגב היה ביום שישי בצהריים, כאשר אלפי מטיילים הגיעו לפעילות הקהילתית שארגנה המועצה במושב שובה. הפעילות, שכללה מתנפחים לילדים, דוכנים של אמנים ויזמים מקומיים, הסעות למוקדי פריחה ברכבי ספארי מיוחדים ויציאה לטיול אופניים מודרך.

" זה הניצחון האמיתי שלנו אחרי תקופה ביטחונית לא פשוטה", אמר לנו תמיר עידאן, ראש המועצה בהתרגשות אמיתית. המטיילים, שהגיעו מכל רחבי הארץ הגיעו לאירוע מאורגן ומסודר ונדמה שכל הפרטים נלקחו בחשבון. סדרנים שכיוונו את התנועה, חניה מאורגנת, מוזיקה מזמינה ואירוע קהילתי מיוחד במינו. " אני מרגישה כאילו אני חלק מהמשפחה המקומית", ציינה יוספה כהן, שהגיעה מחיפה עם משפחתה כדי לראות על מה כולם מדברים. " האמירה שהגעה לכאן מחזקת את החוסן של התושבים המקומיים ומסמלת ניצחון אחרי כל בלוני התבערה והשריפות הוציאה אותי מאזור הנוחות שלי", היא הוסיפה.

קרדיט צילום- עמית גור
חקלאות חברתית ישירות מהעוטף

בין הדוכנים הרבים בחוות דויד שבמושב שובה בלטו דוכני החקלאים בעזרת סחורה טריה שמריחה כאילו נקטפה לפני דקות אחדות. " המחירים מעולים, ואנחנו מרגישים נפלא- גם קונים ישירות מהחקלאים של עוטף עזה, גם זוכים לסחורה הכי איכותית שיש וגם מקבלים מחיר הוגן"  סיפרה דקלה מרחובות.

קרדיט צילום- עמית גור
"את כל הסחורה בדוכן קטפנו הבוקר", סיפרה ספיר חביביאן ממושב יתד בגאווה.
זוהי רק ההתחלה של הפעילות אומרים לנו במועצת שדות נגב. " ישנם עוד 4 ימי שישי של פעילויות, ואנו עושים את הכל כדי שהחוויה תהיה נפלאה עבור כלל המטיילים".
הפעילות הקרובה תתקיים ביום שישי הקרוב, החל מהשעה 10:00 בחוות דויד שבמושב שובה.
לתוכנייה המלאה לחצו כאן

-

דרום אדום קרדיט צילום: מורן ברנס

קרדיט צילום- עמית גור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה