כתב אישום נגד גלית צרפתי תושבת כוכב מיכאל שהחביאה את בנה בדירת מסתור

$(function(){setImageBanner('9c815990-bb0c-45f1-8a6b-23448c2f2531','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום (חמישי) הוגש כתב האישום נגד גלית צרפתי תושבת כוכב מיכאל לאחר שהסתתרה במשך שבועיים בדירת מסתור עם בנה בן ה-5, כדי למסור אותו למשמורת מלאה אצל אביו. גלית ביצעה פעולות הכנה והסתרה שונות לקראת המעשה, בהם משיכת כסף מזומן, השארת רכבה בבית אביה והפסקת השימוש בטלפון הנייד שלה

באדיבות המשפחה

גלית היא ניהלה נגד אב בנה הליכים רבים בבתי המשפט, במטרה לשלול ממנו את זכות המשמורת על בנו, אולם כל הערכאות לא קיבלו את טענותיה. שגם בהם היה טענה שהאב מתעלל מינית בבנו.

בפרקליטות הדגישו כי גלית צרפתי תושבת כוכב מיכאל הפרה פעם אחר פעם את צווי בית המשפט לענייני משפחה, הקשורים בהסדרי הראיה, ואילו בית המשפט לענייני משפחה השית עליה קנסות והוצא צו לעיכוב יציאת הקטין מהארץ.

בכתב האישום נטען כי גלית משכה כסף מזומן מהכספומט, השאירה את רכבה בבית אביה והפסיקה את השימוש בטלפון הנייד שלה.

היא הצטיידה במספר תיקים ומזוודה, לקחה עימה את בנה ועברה איתו ממקום למקום כשהיא מסתירה אותו.

ב-21 בינואר החלה להסתתר עם בנה בדירת המסתור שבחרה בקרית אתא, בה מתגוררת קרובת משפחתה, כשלאורך כל שהותה בדירה יצאה ממנה פעם אחת בלבד. היא אף החלה בבירור אפשרויות של מציאת מקום דיור לטווח עבורה ועבור בנה אזור קריית אתא.

המשטרה ערכה חיפושים נרחבים ולאחר שקיבלה אישור  התרת צו פרסום הוציאה הודעה לתקשורת, ואיתרה לבסוף את דירת המסתור ב-5 בפברואר.

כשהגיעו לבית, פתחה קרובת המשפחה את הדלת, ואז הבחינו השוטרים בנעליים של הילד בבית. השוטרים הציגו בפניה צו מעצר וביקשו ממנה להיכנס. היא השיבה כי צרפתי נמצאת בדירת המסתור. לפי כתב האישום, צרפתי הבחינה בשוטרים שהגיעו, עלתה לקומה השנייה עם בנה, שם היא התחבאה והחביאה את בנה מתחת לשמיכה בין שתי מיטות. השוטרים מצאו אותו ואת צרפתי, ועצרו אותה. ומסרו את בנה למשמורת אביו

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. החקירה בוצעה ע"י תחנת שדרות וימ"ר לכיש במשטרת ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה