כתב אישום נגד נהג שיכור ללא רשיון שפגע ברוכב אופניים בצומת הכניסה לקיבוץ מגן והפקיר אותו מבלי להזעיק עזרה

$(function(){setImageBanner('265164ff-d840-4aec-9aaa-565668dae620','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כתב אישום הוגש היום כנגד אדם טיראב, תושב העיר אשר דרס רוכב אופניים לפני עשרה ימים, בסמוך לצומת מגן. הוא מואשם כי הפקיר אותו בצידי הדרך, בעודו נמלט לשדה סמוך

קרדיט - צילום פרטי

עשרה ימים לאחר שדרס רוכב אופניים והותיר אותו פצוע על הכביש, ללא שהגיש לו עזרה - פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושב ב"ש, אשר נהג שיכור ללא רשיון נהיגה כלל, פגע ברוכב אופניים בצומת מגן, ואף נמלט מהזירה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, הנאשם אדם טיראב, בן 30, נהג ברכבו, כשלצידו נוסע, בהיותו שיכור, מבלי שיש ברשותו רישיון נהיגה כלל וכשהוא פסול מלנהוג.

בבוקר יום שבת, הגיע טיראב אל צומת הכניסה לקיבוץ מגן, הוא נהג ברכבו ברשלנות ובמהירות מופרזת של 120 קמ"ש, אשר עלתה על המהירות המותרת של 80 קמ"ש. עקב כך, איבד הנאשם שליטה על רכבו, חצה עם הרכב את קו ההפרדה הרצוף ופגע עמו ברוכב אופניים, אשר רכב בנתיב הנגדי סמוך לשוליים.

הרכב הפוגע. קרדיט - דוברות מרחב נגב

כתוצאה מכך, הרוכב הוטח אל מכסה המנוע של רכב הנאשם, נפל על הכביש ונחבל חבלות קשות. רוכב אופניים אחר שרכב לצידו של המתלונן, הסיט את אופניו והספיק להתחמק מהפגיעה של הרכב.  

אם זה לא מספיק, לאחר התאונה, יצא טיראב מרכבו, ובהמשך, במקום לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה לרוכב האופניים ששכב על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה, הנאשם עזב רגלית את המקום. הרוכב פונה לבית-החולים "סורוקה", כשהוא מורדם ומונשם והוא עודנו מאושפז בבית החולים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בשכרות, נהיגה ברשלנות וגרימת תאונה עם חבלות של ממש, נהיגה בפסילה ללא רשיון ועבירות נוספות. כמו כן, הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה