כתב אישום נגד תושב חלץ שתקף שתי נהגות בכביש

$(function(){setImageBanner('3662fcb8-9d6c-4d53-9d3f-46407fda56b0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד דוד אופק (47) מחלץ, זאת לאחר שתקף שתי נהגות על הכביש, אחת מהן על ידי זריקת פטיש על רכבה תוך כדי נסיעה.
 

דוברות משטרה

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עידן איבגי בתחילת החודש נהגה א.א (34) בכביש לשדרות, באותה עת נסע אופק באותה הדרך.

בשלב מסוים במהלך הנסיעה, זרק אופק פטיש על רכבה של א.א, התקרב אליה ופגע בחוזקה ברכבה של א.א., אשר האטה עד כדי עצירה מלאה בשול הימני של הכביש. אז ביצע אופק, ביצע פניית פרסה, חזר לכיוונה והתנגש ברכבה חזיתית. א.א המבוהלת החלה בנסיעה לאחור, אך אופק פגע בה ברכבה ושני כלי הרכב נעצרו.

א.א החלה בנסיעה בכדי להימלט תוך שהיא מחייגת למשטרה לעזרה. במקביל המשיך אופק לנסוע בצמוד לא.א תוך שהוא מנגח בעוצמה את רכבה מספר פעמים. בשלב מסוים, במהלך הנסיעה, א.א התחננה אל אופק, שיעזוב אותה, אך הנאשם חייך לעברה והמשיך בנסיעתו. בניסיון להימלט פנתה א.א לכיוון אחד מהמושבים אז פגע אופק עם רכבו בעוצמה ברכבה כתוצאה מכך, רכבה של א.א הועף מכביש לתוך שטח חקלאי.

א.א שחששה לחייה החלה בנסיעה בתוך השטח, אך כעבור מספר מטרים שקעה עם רכבה בבוץ ונתקעה במקום. אז אופק ירד מרכבו, תוך שהוא אוחז בבול עץ, התקרב לרכבה, והחל להכות ברכבה, תוך שהוא שובר את חלון רכבה.

א.א שחששה לחייה צעקה לכיוונו ''אל תיגע בי בבקשה אל תיגע בי אני מצטערת מה עשיתי לך?'' אך אופק המשיך לתקוף, פתח את דלת רכבה וצעק ''צאי מהאוטו'' או מילים בדומה לכך. א.א המבוהלת השיבה תוך שהיא משוחחת עם המשטרה ''למה מכות אתה יכול להסביר לי אני יוצאת רק אל תיגע בי אני יוצאת'', אך אופק המשיך לאיים ולצעוק עליה לצאת מרכבה ו ''עכשיו את לא יוצאת מפה עד שאת לא מביאה כסף, עכשיו תיקון על האוטו'' והכל כשהוא נושא את הפטיש ובול העץ.

בשלב מסוים ירדה א.א מרכבה, וביקשה מעובר אורח שלא יעזוב אותה עד שתגיע משטרה. אז נכנס אופק לרכבו והמתין במקום עד שהגיעה משטרה ועצרה אותו.  

מספר חודשים טרם האירוע הראשון, עצרה ב.ב (18) בשער קיבוץ אור הנר בכדי לאסוף את אחיה הקטן, אופק הגיע באותה העת בנסיעה אחריה התקרב לרכב של ב.ב והחל מיד לצפור פעמים רבות לה. ב.ב שלא הבינה במה מדובר, המשיכה בנסיעה בעוד אופק נוסע במקביל לרכבה בנתיב הנגדי.

ב.ב הסיטה את רכבה ימינה, עצרה ופתחה את חלון דלת בכדי לשוחח עם אופק, שעצר באופן שחסם את המשך נסיעתה של ב.ב. פתח את החלון והחל לצעוק על ב.ב, תוך שהוא יוצא במהירות לעבר ב.ב שישבה ברכבה, ב.ב נבהלה, סגרה את חלון ונעלה את דלתות רכבה.

אופק, שהבחין בכך שב.ב לא פותחת את רכבה, הוציא מקל באורך של כ-60 ס''מ וחזר לכיוונה. משלא הצליח אופק לפתוח את רכבה, ירק על רכבה תוך שהוא ממשיך לצעוק על ב.ב..

אז התקשרה ב.ב לאביה על מנת שיגיע לעזור לה, אך דקות ספורות לפני שהגיע, נמלט אופק מהמקום.

לאופק יוחסו עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה; איומים; חבלה במזיד לרכב; מעשה פזיזות בנהיגה; החזקת סכין או אגרופן; נהיגה בפסילה ונהיגה ללא ביטוח. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה