לאחר שנחשב כנעדר אותרה גופתו של רועי עידן תושב כפר עזה

$(function(){setImageBanner('7654c188-7b53-470d-869c-790b4319e9b9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בבוקר שבת ב7 לאוקטובר רועי עידן צלם yent יצא לצלם את המחבלים שחדרו לכפר עזה במצנחי רחיפה. הם הגיעו לביתו וירו באשתו סמדר עובדת שירות הביטחון הכללי בת ה -38 שנהרגה במקום. רועי שהחזיק את אביגיל בת ה-3, נפגע מירי. השכן אביחי מצא את אביגיל והכניס אותה לביתו והיא נשארה שם עם אשתו וילדיו , מאוחר יותר התברר שהן נחטפו לעזה. הילדים מיכאל ועמליה, בני 9 ו-6, הסתתרו מהמחבלים, ניצלו והועברו לקרובי משפחה כעבור 14 שעות. כעת הותר לפרסום שגופתו של רועי נמצאה. רועי יובא למנוחות ביום שישי בשעה 11:00 בבית העלמין במושב כפר הרי"ף וייטמן לצד אשתו סמדר יהי זכרם ברוך

בשבת בבוקר כהחלה המתקפה  יצא רועי מביתו בקו הראשון של קיבוץ כפר עזה, מול גבול הרצועה. הוא צילם את חוליית המחבלים שחדרה לקיבוצו במצנחי רחיפה ממונעים. לאחר מכן הספיק לצלם גם את מטחי הטילים והיירוטים לאזור.

רועי חזר מיד לביתו, שם היו סמדר אשתו ושלושת ילדיו: מיכאל בן ה-9, עמליה בת ה-6 ואביגיל בת ה-3. שניות לאחר שצילם את חוליית המחבלים היא יצאה למסע רצח המוני בכפר עזה.
המחבלים הגיעו גם לביתו של רועי, ורצחו ביריות את סמדר בסלון הבית. רועי, שהיה מחוץ לבית, החזיק את אביגיל על הידיים וככל הנראה נפגע מהירי. על פי עדויות, שכנה של רועי וילדיה לקחו את אביגיל - ואחר כך נחטפו לרצועת עזה.
-
אביגיל נחטפה בידי החמאס
מיכאל ועמליה נכנסו לבית והסתתרו בארון מהמחבלים, שלא מצאו אותם. מאז המקרה רועי הוכרז כנעדר והיום רביעי אותרה גופתו. 
-
סמדר אשתו של עידן ואם ילדיו נולדה ביישוב כפר עזה ועבדה בשירות  הביטחון הכללי , בראיון בשנת 2014  במבצע צוק איתן אמרה כשרק בנם הראשון נולד. "בית לא עוזבים וליבנו עם בני המשפחה, השכנים והחברים ביישוב ובסביבתו". 
יהי זכרם ברוך 
רועי עידן

מכריהם סופדים להם 

מתן צורי 

שותף יקר, חבר, הצלם המוכשר שהיה לצידי ואני לצידו שנים. רועי עידן ז"ל, צלם ynet וידיעות אחרונות שנרצח בקיבוץ כפר עזה, יובא למנוחות ביום שישי יחד עם סמדר ז"ל, אישתו הנפלאה.
יהי זכרם ברוך
-
אלון סטרמלינג
מעדכן בצער עמוק שזוהתה גופתו של רועי, הצלם האהוב שלנו. בתו אביגיל בת ה-3 עדיין נעדרת וכנראה נחטפה.
הלב שבור
-
ארגון העיתונאים 
נפרדים בצער מצלם העיתונות רועי עידן.
רועי עידן, צלם ynet וחבר בארגון העיתונאים, נרצח על ידי מחבלי חמאס שחדרו לקיבוץ כפר עזה. גם אשתו סמדר נרצחה.
ארגון העיתונאים מרכין את ראשו ומשתתף בצער הכבד של בני המשפחה ושל עובדי ynet.
-
מנהלת ליגת העל בכדורסל 
אמש (שלישי) התבשרנו בצער על מותו של רועי עידן, שנרצח ביחד עם אשתו סמדר על ידי מחבלי חמאס במתקפת הטרור הרצחנית בשבת שעברה.
רועי שהיה צלם במקצועו, עבד בעברו עם מנהלת הליגה, צילם רגעי כדורסל קסומים וייזכר לעד כאדם מקסים, נעים הליכות ומקצוען ללא פשרות.
באותה מתקפה חסרת אנושיות, הצליחו שני ילדיהם למצוא מחסה ולהיחלץ, בעוד שבתם בת השלוש, אביגיל, נחטפה לעזה. כולנו מתפללים לחזרתה הביתה בריאה ושלמה במהרה.
מנהלת הליגה כואבת את לכתם של רועי וסמדר בטרם עת ומשתתפת בצער המשפחה והקרובים.
יהי זכרם ברוך!
-
אניה רבד 
כמה עצוב. איזה אדם מדהים, חבר וצלם נהדר. זוכר שחזר והמשיך לגור בקיבוץ גם אחרי פגיעת רקטה בצוק איתן
-

יהי זכרם ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה