לאן פניו של דומרני החדש והחלש יותר?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d087e3be-1a78-482b-af23-09f9c175fc2c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d087e3be-1a78-482b-af23-09f9c175fc2c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אחרי שש שנים וחצי בכלא, כשהוא בן 46 ו18 שנה מאחורי הסורגים, עם משפחה חדשה (לאחר שהתגרש מאשתו ואם ילדיו ומצא אהבה חדשה) שלום דומרני, מי שהטיל אימה על עבריינים כבדים ובעלי עסקים בישראל ובאשדוד, השתחרר כשמסביבו כבר הכל השתנה.
בגלל הניסיונות שלו להשתלט על אשדוד הוא נכלא לזמן רב וכעת השאלה היא אם הוא רוצה לחזור לעניינים ואם הוא רוצה האם הוא בכלל יכול? ואם הוא יבקש לפרוש מכולם הפשע - האם יאפשרו לו אלא שממתינים לו בפינה

דומרני לקראת השחרור

שלום דומרני יצא לחופשי - אבל איזה חופש ממתין לו? האם הוא יצליח לבנות חיים חדשים?

המצודה המבוצרת והמפורסמת שלו במושב עוצם עברה על כל תכולתה לידי גרושתו עופרה וששת ילדיו.

בשנים האחרונות הוא הקים משפחה חדשה - תוך כדי מאסרו הוא הכיר את יסמין הנר, בת זוגו החדשה, והביא עימה תינוק לעולם.

יסמין, בשנות ה30 לחייה, היא אישה משכילה (רואת חשבון) ובת למשפחה אמידה מאשקלון, (גם האחיינית של איש העסקים המצליח, המוערך והמוכר מאוד - אלי אלעזרא ).

הם הכירו עוד לפני שדומרני נכנס לכלא, והקשר ביניהם התהדק במהלך מאסרו. היא התקשרה אליו לכלא הגיעה לביקורים והם התאהבו , למרות שהוריה מאוד לא אהבו את הקשר ביניהם. עתה יש להם תינוק משותף בן 1.5 שנים.

האם האב הטרי דומרני יתחיל להשקיע את זמנו בצפייה בערוץ לולי, או שהוא מיד יחזור לפעילות העסקית/עבריינית שלו?

האם הוא יוכל בכלל לחשוב על פרישה מעולם הפשע כשבידו עשרות מיליוני שקלים? או שהיריבים המרים שלו לא יאפשרו זאת והוא יהיה חייב לעטוף את עצמו בצבא ולממן צבא זה?

האם הוא יחשוש לגלות חולשה ויהיה חייב להפגין לעולם הפשע את כוחו ועוצמתו, או שיבקש להעלם לתקופה נוספת?

דומרני יודע שיריביו המרים ובראשם בני שלמה, צברו הרבה כוח ויש להם הרבה סיבות להתנקם בו – הרבה דם רע זרם ביניהם שנים רבות והכוונה לדם רע תרתי משמע.

בזמן שהוא ישב  6.5 שנים בכלא ללא שום חופשה, עבריינים ותיקים וחדשים התעצמו. במקביל הוא נחלש מאוד - רוב החיילים שלו עזבו אותו. לדומרני יצא שם של בוס קמצן. כזה שלא יודע לשמור על החיילים שלו, ולא דאג לשלם להם בזמן שהיה בכלא. אז למה שהם ימשיכו לעבוד בשבילו? יחסי הכוחות בשטח השתנו.

האם הוא ינסה להוכיח אחרת או שיעדיף להעלם לתקופה למרוקו שם יש לו בסיס מסודר (מושבה שלמה של עבריינים ישראלים נמלטים) אבל לשם גם אפשר להגיע אליו ...או שימצא מדינה אחרת, כמו דובאי, בה יוכל להשתקע זמן ממושך אך שיבין מי נגד מי ויתארגן על עצמו?

כרגע הוא בלחץ רב ויש לו סיבה להילחץ.

סביר להניח שהוא יצא לפחות לכמה חודשים, לדירת מסתור בחו"ל. יש לו גם פערים להשלים עם המשפחה החדשה שלו וגם עם ששת ילדיו.

מאז שהוא ב־2015 נכנס לכלא על רקע מאבקי השליטה באשדוד, הוא לא ראה יום אחד של חופש.

לא זו בלבד -  הוא ישב באגפים שמורים ובהפרדות. אלו אגפים שהאסירים הכלואים בהם לא מתחככים בשאר אוכלוסיות הכלא – בעבודה או בחדר האוכל – בשל היותם או מסוכנים לאחרים, או מטרה בעצמם.

בכלא הוא היה מנקה את החדר שלו, שוטף כלים ועושה ספונג'ה כמו כולם. יוצא לחצר הטיולים שעה וחצי־ שעתיים ביום. מבשל ארוחות, עושה ספורט, רואה טלוויזיה בתא שלו, בעיקר סדרות.

עיקר המפגשים האנושיים שלו היו באמצעות טלפונים, ביקורי משפחה, התייחדויות ומפגשים עם עורכי הדין שלו.

בין לבין הוא הצליח לטוות קשרים  עם מיכאל טנסקי, ראש המאפיה הרוסית בישראל שישב אז שלוש שנים על רצח כפול (ממנו זוכה בהמשך ועתה נעצר שוב), להם היה אויב משותף, בני שלמה.

ועם העבריין מיכאל מור, שגם הוא הפך יריב של בני שלמה.

האם תם עידן דומרני בעולם הפשע?

האם הכסף שהגדול שהוא שמר יעזור לו כדי לפתוח חיים חדשים הרחק מכאן?

ואולי השמועות שיש בידו הרבה כסף אין בהם ממש והוא איבד את הכל והוא רק יצר מצג שווא שיש בידו כסף כדי להפגין כוח?

התשובה תמונה בשאלה – האם יש לו בכלל ברירה אחרת?

גם אם הוא מאוד ירצה – האם בכלל יש לו אפשרות כזו?

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה