"לוחמי יחידת התקיפה הכפרית מג"ב דרום מצילים חיים באריזת מזון: הזיכרון של רפ"ק ניסים לוגסי תושב גילת ממשיך להנחיל את הנתינה והמסירות שלו"

$(function(){setImageBanner('b9a33b62-0745-4a97-bb3a-cdc8d39f1608','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

"לוחמי יחידת התקיפה הכפרית של מג"ב דרום השתתפו במיזם אריזות סלי מזון למען משפחות קשות יום וקשישים" במיזם המוקדש לזכרו של סגן מפקד היחידה, ניסים לוגסי ז"ל, ולמען חזרתו של החטוף שגב כלפון, שנחטף מהמסיבה ברעים. הלוחמים ערכו יחד כ-100 מארזים עם מזון לחג הפסח.

סגן מפקד היחידה, ניסים לוגסי ז״ל, נפל בעת מילוי תפקידו, כשהוא נלחם במחבלים בעיר אופקים במהלך מתקפת הטרור בשביעי לאוקטובר. זאת ועוד, הנחיל ניסים ז״ל לפקודיו את ערכי הנתינה והסיוע לנזקקים.

דוברות משטרה

דוברות משטרה

ניסים לוגסי, היה סגן מפקד יחידת תקיפה כפרית במג"ב דרום, הוקפץ בבוקר שבת מביתו במושב גילת.

ניסים ביחד עם כח משטרתי נוסף שאליו חבר, הגיעו אל זירת האירוע שבה חוליית מחבלים התבצרה בבית ובו בני ערובה. ניסים והכח שאיתו נקלעו לקרב יריות קשה, במהלכו נורה ניסים ונהרג.

בקרב זה בלם הכח את חוליית המחבלים ומנע את התקדמותה אל עבר פגיעה באזרחים נוספים.

בני הערובה חולצו מאוחר יותר על ידי כח של הימ"מ. 

 ניסים לוגסי ז"ל

ניסים לחם והסתער ראשון, ללא ציוד מגן. בגבורתו הציל ניסים חיים רבים

וביצע את שליחותו כפי שהאמין בה בלב שלם לאורך כל שירותו. ניסים התגייס למג"ב ב 2012 ושירת במגוון תפקידים כלוחם וכמפקד.

לאורך שירותו האמין באמונה שלמה בערכים של אהבת המדינה, שליחות, תרומה לזולת ורעות, ובכל הזדמנות שהייתה לו דאג לחנך ולהעביר ערכים אלה גם לפקודיו.

דוברות משטרה

משפחתו הקימה אתר להנצחתו ובו כתבו: "אתר זה אינו אתר זיכרון לניסים, זיכרון הינו למישהו שאינו איתנו ואנו מתאמצים להחיותו. ניסים כאן כל הזמן. הוא איתנו. בכל רגע, בכל שניה, בכל חוויה שמחה ועצובה. ניסים הוא אהבת נצח שתמיד תהיה בליבנו. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את ניסים, לחלוק איתנו וללמוד על מי שהוא עבורנו ועבור רבים אחרים. לקרוא ולשתף את האור שהפיץ בעולם".
דוברות משטרה
חבריו הקימו מיזם להנצחתו ולזכר האור הגדול שהיה בשם "ניסים קורים", שמטרתו להמשיך לפזר את האור של ניסים. המיזם פועל להבטחת ביטחון תזונתי לאוכלוסיות מוחלשות ע"י חלוקת ארוחות שישי מדי שבוע וסיוע בסלי מזון.

דוברות משטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה