למרות החשדות בגין ביצוע מעשים מגונים: סגן ראש מועצה אזורית באר טוביה מקבל סמכויות נוספות

$(function(){setImageBanner('654b51f4-f717-4356-96b8-bcb10455e734','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

סגן ראש המועצה באר טוביה החשוד בביצוע מעשים מגונים בעובדת מועצה, ממשיך לקבל סמכויות וכעת הופקד על אזורי התעשייה באר טוביה זאת בזמן שמתנהלת בעניינו חקירה

מעודי

על פי גורמים במועצה האזורית באר טוביה סגן ראש המועצה, מנחם מעודי,  החשוד בביצוע מעשים מגונים בעובדת מועצה קיבל סמכויות על אזורי התעשייה.

בו בזמן שתיק החקירה הועברה על ידי יחידת להב 433  לפרקליטות.

החשדות נגד מעודי פורסמו ביישובניק נט בחודש פברואר  כאשר הגישה עובדת המועצה תלונה במשטרה, לפיה סגן ראש המועצה הטריד אותה במשך כחודשיים ולא הפסיק גם כשביקשה ממנו.

לפני כשבועיים, בתום חקירתו בלהב 433, שוחרר מעודי בתנאים מגבילים הכוללים בין היתר הרחקה מהמועצה לשלושים יום.

עם חזרתו לעבודה, הופקד מעודי על אזורי התעשייה שבשטח המועצה ועורר בכך כעס רב בקרב העובדים - כך, כאמור, לטענת גורמים במועצה.

מנגד, טען ראש המועצה קובי אביבי כי מדובר במשימה שעניינה בדיקת נראות אזורי התעשייה וגיבוש חוות דעת, והדגיש כי המשימה ניתנה למעודי טרם עלו החשדות נגדו.

עוד הצהיר אביבי כי סגנו לא ביצע את המטלה בזמן ההרחקה, אלא רק לאחר חזרתו לעבודה. "היום אין לו שום מגבלות", אמר. "אנחנו לא מעל החוק. יש משטרה ואני לא יכול להחליף אותה".

סנגורו של מעודי, עו"ד אבי חימי, מסר בתגובה כי "מדובר באירוע מינורי אשר נופח מעבר לכל פרופורציה. מרשי סומך את ידיו ובטוח שהתיק ייסגר ללא אשמה".

 מעודי חשוד בביצוע מעשה מגונה, הטרדה מינית, והפרת אמונים של עובדת שעבדה תחתיו במועצה.

הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ובין היתר הורחק כאמור מבניין המועצה ומהמתלוננת למשך תקופה של 30 ימים. מחקירתו עלה כי ההטרדות נמשכו כחודשיים, למרות שהעובדת ביקשה ממנו מספר פעמים להפסיק.

סנגורו, עו"ד אבי חימי, מסר בתגובה לאחר פרסום הפרשה: ״מדובר באירוע מינורי אשר נופח מעבר לכל פרופורציה. מרשי סומך את ידיו ובטוח שמשטרת ישראל תגיע לחקר האמת ותסגור את התיק ללא אשמה״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה